  • 1. Data: 2012-05-20 14:56:46
    Temat: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
    Od: pacco <pacojol@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam, od piątku zaczeło coś stukać w silniku na początku mało
    usłyszalnie i tak przy 5 tys rpm obojetnie czyna luzie czy na biegu, Nie
    przejmowałęm się tym i jezdziłem, Wczoraj zaczeło stukać coraz mocniej
    przy każych obrotach i coraz szybciej z wzrostem obrotów silnika i motor
    zgasł gdy wcisnołem sprzegło podczas jazdy. Być może to przypadek, w
    każdym razie nie odpalił już nie miał siły przekrecić rozrusznik tak
    jakby coś się zatarło. zholowałem motor do domu i dziś odpaliłem go od
    kabli. Normalnie odpalił ale stukot jest dalej, Co to może być ? Na dole
    zamieszczam film, Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2012-05-20 15:10:50
    Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
    Od: pacco <pacojol@_NOSPAM_o2.pl>

    pacco napisal

    http://youtu.be/fvBRiDB_Db8

  • 3. Data: 2012-05-20 15:27:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "pacco" <pacojol@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Co to może być ?

    Dzięcioł?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-05-20 15:44:10
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 20 Maj, 15:10, pacco <pacojol@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > pacco napisal

    > http://youtu.be/fvBRiDB_Db8

    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    puk puk kto tam ? panewka ;)

    --

    pozdr Beny

  • 5. Data: 2012-05-20 16:06:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-20 14:56, pacco pisze:
> [...]
    > jakby coś się zatarło. zholowałem motor do domu i dziś odpaliłem go od
    > kabli. Normalnie odpalił ale stukot jest dalej, Co to może być ? Na dole

    Panewka umarla. Szukaj zapasowego silnika

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-06-10 18:47:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "benywariat" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    > puk puk kto tam ? panewka ;)

    No co Ty?

    To są bardzo dobre motocykle i to nieprawda, że w Kawasaki padają
    silniki.
    A już szczególnym kłamstwem jet wytykanie im "syndromu trzeciej
    panewki". (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 7. Data: 2012-06-10 19:39:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-10 18:47, Jasio pisze:

    > To są bardzo dobre motocykle i to nieprawda, że w Kawasaki padają silniki.
    > A już szczególnym kłamstwem jet wytykanie im "syndromu trzeciej
    > panewki". (:

    tey, to nie ten model kawasaki !

  • 8. Data: 2012-06-10 19:43:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/10/2012 06:47 PM, Jasio wrote:

    > No co Ty?
    >
    > To są bardzo dobre motocykle i to nieprawda, że w Kawasaki padają silniki.
    > A już szczególnym kłamstwem jet wytykanie im "syndromu trzeciej
    > panewki". (:

    Dobrze gadasz!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-06-10 21:20:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > tey, to nie ten model kawasaki !

    Oj, racja.
    Piomay ma ZZR, faktycznie.

    Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 10. Data: 2012-06-10 21:30:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/10/2012 09:20 PM, Jasio wrote:

    > Oj, racja.
    > Piomay ma ZZR, faktycznie.
    >
    > Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.

    Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jakoś nie pada :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200