  • Data: 2011-10-29 23:21:51
    Temat: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przez cały rok stoją w stodołach lub garażach. Ale z okazji Wszystkich
    Świętych są z nabożnym skupieniem wyciągane z ciepłych pieleszy przez swoich
    wiekowych właścieli, by zrobić przedświąteczne zakupy i dojechać szczelnie
    wypełnonym rodzinką, kwiatami i zniczami na cmentarz.
    To 1 listopada ładnych kilka lat temu po raz pierwszy zobaczyłem na własne
    oczy Syrenę 101 a dziś z kolei widziałem, rzadko dziś spotykaną Skodę 1000MB
    na parkingu pod Biedronką, którą niepewnie na świąteczne zakupu zajechało
    starsze małżeństwo. Trochę później, jadac na wiejski cmentarz mijałem
    kolumnę samochodów wlokących się za Simsonem Duo, też dziś rzadkim okazem. A
    jakie Wy w ostatnim czasie spotkaliście oldtimery?
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/