  • 21. Data: 2012-12-02 22:46:15
    Temat: Re: Światła przeciwmgłowe tylne - jedno czy dwa?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 18:02:02 +0100, szufla napisał(a):

    > A jakie to samochody ?

    Ford Gramada,
    Ford Sierra
    Ford Scorpio...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 22. Data: 2012-12-02 22:47:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 02 Dec 2012 20:07:58 +0100, spider napisał(a):

    > Abstrahując od przepisów to wydaje mi się że bezpieczniej jest mieć
    > jedno, no chyba że ktoś lubi wqrwiać "niecierpliwych" kierowców co mu
    > siądą na zderzaku ;)

    Niby czemu? Dwa światła dają o wiele lepszą ocene odległości od pojazdu.

  • 23. Data: 2012-12-03 08:14:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 2 Dec 2012 19:17:19 +0000 (UTC), Tomasz Stiller

    > Vectra ma symetryczne lampy, zatem dwie komory świateł p.mgłowych, ale w
    > zależności od rynku na który trafia obsadzona jest albo lewa albo prawa
    > strona. Moja ma żarówkę po lewej stronie, po prawej nie mam nawet
    > instalacji do tego światła.

    Mam identycznie w M6. Z kolei niedawno w A6 C7 (najnowsza seria) dawało mi
    po gałach z dwóch stron. Aż wysiadałem do gościa i zwracałem mu uwagę żeby
    to wyłączył, bo się wytrzymać za nim nie dało... stojąc w korku. :|

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2012-12-03 13:18:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca"

    >Niby czemu? Dwa światła dają o wiele lepszą ocene odległości od
    >pojazdu.

    Z jednym przeciwmglowym we mgle ?
    Jak widzisz dwa, to jedziesz za blisko :-)

    P.S. pare razy mi sie ostatnio, bez mgly za dnia, jakos tak
    skomponowalo, ze widze jak z naprzeciwka jedzie tir ... i nie widze
    przez te swiatla ze przed nim jedzie osobowy ..,

    J.

  • 25. Data: 2012-12-03 14:36:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-03 13:18, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Z jednym przeciwmglowym we mgle ?
    > Jak widzisz dwa, to jedziesz za blisko :-)

    Albo jak się zdarzy jakies Audi z dwoma przeciwmgłowymi, ale blisko
    siebie (nad tablica rejestracyjną) - piękna ocena odległości :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 26. Data: 2012-12-03 20:56:32
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 02.12.2012 22:46, Adam Płaszczyca wrote:

    > Ford Gramada,
    > Ford Sierra
    > Ford Scorpio...

    Ford Mondeo kombi (MK1 i MK2 (MK1 po lifcie z 1996) ;)

  • 27. Data: 2012-12-03 21:09:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 22:45:48 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Biorąc pod uwage co się dzieje na polskich drogach to chyba wolałbym, żeby
    > wolno było mieć zero, a na inna liczbę trzeba by było przejść specjalny
    > egzamin.

    Jak czasami jadę w takiej naprawdę solidnej mgle to myślę że fajnie by było
    gdyby przeciwmgłowe tylne migało - tak jak w F1.
    Ale jak jak jadę w takiej mgle że widać na 500m, zwłaszcza w mieście, to mi
    ten pomysł przechodzi :)

  • 28. Data: 2012-12-03 21:21:14
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    A mnie zastanowiło coś innego.
    Światło cofania - przydatne w nocy - w Kangoorze świeci tylko z prawej
    strony. Z lewej jest zaślepka - nie ma żarówki.
    Okazuje się, że po wycięciu otworu w odbłyśniku, cała reszta jest na
    miejscu (w znaczeniu styki i mocowanie żarówki) oraz jest podłączenie -
    wystarczy włożyć żarówkę!!!

    O co chodzi, bo nie wierzę, że o 17 groszy oszczędności na żarówce!

    Irek.N.

  • 29. Data: 2012-12-03 22:47:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-03 21:21, Irek N. pisze:
> [...]
    > wystarczy włożyć żarówkę!!!
    >
    > O co chodzi, bo nie wierzę, że o 17 groszy oszczędności na żarówce!

    Unifikacja.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl