  • 1. Data: 2012-12-03 08:39:13
    Temat: zimowi "kierofcy" - zaczyna sie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jadę sobie dziś rano do roboty... drogi czarne, nieoblodzone, trochę
    śnieżku poza drogą.

    Jedzie... najwyraźniej bojowniczka o utrzymanie stereotypu baby za
    kierownicą... 30km/h... w porywach 40. Na zakrętach zwalnia poniżej 20.

    No litości!

    Legalne limity są dość niskie by nawet świeży kierowca mógł zgodnie z
    nimi jechać - pomijam przypadki gołoledzi, której nawet śladu nie było.

    Najpiękniej zachowała się na przejeździe WKD w Nowej Wsi - nadjeżdża
    pociąg i staje na stacji... więc i owa baba staje. I stoi. I stoi.
    Poczekała aż wszyscy wysiądą, wsiądą i pociąg ponownie ruszy, przejedzie
    i dopiero wtedy sama ruszyła.

    Aaargh!

  • 2. Data: 2012-12-03 10:33:46
    Temat: Re: zimowi "kierofcy" - zaczyna sie...
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

> [...]
    >
    > Jedzie... najwyraźniej bojowniczka o utrzymanie stereotypu baby za
    > kierownicą... 30km/h... w porywach 40. Na zakrętach zwalnia poniżej

    Ano. Gorsze jest zachowanie polegające na tym, że po opuszczeniu terenu
    zabudowanego taka babcia nadal jedzie te 40-50 (zakaz wyprzedzania,
    podwójna ciągła przez 2 km) a jak się zaczyna linia przerywana i
    kierowcy przystępują do wyprzedzania, to w tej samej chwili babcia się
    budzi, znajduje pedał gazu i go wciska do podłogi.

  • 3. Data: 2012-12-03 11:22:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Dec 2012 10:33:46 +0100, M1SLQ

    > a jak się zaczyna linia przerywana i kierowcy przystępują
    > do wyprzedzania, to w tej samej chwili babcia się budzi,
    > znajduje pedał gazu i go wciska do podłogi.

    Jak nic babcia była z PO.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-12-03 11:58:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2012 10:33, M1SLQ pisze:

> [...]
    > kierowcy przystępują do wyprzedzania, to w tej samej chwili babcia się
    > budzi, znajduje pedał gazu i go wciska do podłogi.

    No bo jak śmią się wpychać bez kolejki! ;->

  • 5. Data: 2012-12-03 13:31:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
> [...]
    >Jedzie... najwyraźniej bojowniczka o utrzymanie stereotypu baby za
    >kierownicą... 30km/h... w porywach 40. Na zakrętach zwalnia poniżej

    Czekaj czekaj ... a ta baba tak z okazji zimy, czy caly rok ?

    >Legalne limity są dość niskie by nawet świeży kierowca mógł zgodnie z
    >nimi jechać - pomijam przypadki gołoledzi, której nawet śladu nie
    >było.

    Ja tez kiedys myslalem ze nie bylo, nie bylo, az sie w koncu pojawila
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-12-03 16:13:04
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Aaargh!

    bo baby chcą dojechać.
    a faceci chcą dojechać szybciej.

    http://www.youtube.com/watch?v=jgCp8ynSWf4

  • 7. Data: 2012-12-03 17:34:00
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-12-03 13:31, J.F pisze:

    > Ja tez kiedys myslalem ze nie bylo, nie bylo, az sie w koncu pojawila :-)

    No właśnie. Też nieśmiało chciałem zauważyć, że w miniony weekend jednak
    gdzieniegdzie się pojawiała...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 8. Data: 2012-12-03 17:55:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Jak nic babcia była z PO.

    A co ty masz do poznańskich kierowców?

  • 9. Data: 2012-12-03 18:43:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Dec 2012 16:55:51 +0000 (UTC), Budzik

    > A co ty masz do poznańskich kierowców?

    Nic! Nie znasz się na wysublimowanych
    i wyjątkowo inteligentnych żartach,
    hamie! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2012-12-03 19:08:35
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-12-03 08:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Jedzie... najwyraźniej bojowniczka o utrzymanie stereotypu baby za
    > kierownicą... 30km/h... w porywach 40. Na zakrętach zwalnia poniżej 20.
    > No litości!

    Pierwsza zima za kółkiem? :)

    --
    Pozdrawiam,