  • 1. Data: 2012-12-01 14:55:08
    Temat: tablice niemieckie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Co się dzieje, jak pstrykną fotkę autu na niemieckich blachach?

    Albo na takich?

    http://farm5.static.flickr.com/4094/4856606497_58154
    e603f.jpg

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-12-01 23:24:39
    Temat: Re: tablice niemieckie
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 01.12.2012 14:55, megrims pisze:
    > Co się dzieje, jak pstrykną fotkę autu na niemieckich blachach?
    > Albo na takich?
    > http://farm5.static.flickr.com/4094/4856606497_58154
    e603f.jpg

    Program do rozpoznawania tablic się zawiesi ;)

    S.

  • 3. Data: 2012-12-02 01:38:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-01, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Co się dzieje, jak pstrykną fotkę autu na niemieckich blachach?
    >
    > Albo na takich?
    >
    > http://farm5.static.flickr.com/4094/4856606497_58154
    e603f.jpg

    A nie probowal ktos wczoraj bo CEPiK byl przez ~24h niedostepny...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-12-03 19:25:07
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-12-01 14:55, megrims pisze:
    > Co się dzieje, jak pstrykną fotkę autu na niemieckich blachach?
    >
    > Albo na takich?
    >
    > http://farm5.static.flickr.com/4094/4856606497_58154
    e603f.jpg

    nic.
    a co do linka też nic, ale chłopie na jakim ty świecie żyjesz. Wystarczą
    3 zapytania wujka google by rozpoznać co to za tablice. Więc
    teoretycznie służby jak będą chciały to Cię łatwo znajdą.
    Zresztą wygooglaj sobie artykuł w wyborczej o akcji jak wytropili tych
    gość co podkładali bomby w Ikea. Namierzyli ich po fragmencie busa z
    którego zarejestrowała kamera przemysłowa i żeby było ciekawiej kamera
    była na stacji paliw ale przypadkowo była przekręcona i rejestrowała co
    się działo na ulicy a nie na stacji.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 5. Data: 2012-12-03 20:55:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-03 19:25, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > którego zarejestrowała kamera przemysłowa i żeby było ciekawiej kamera
    > była na stacji paliw ale przypadkowo była przekręcona i rejestrowała co

    Szkodliwość społeczna czynu: przekroczenia prędkości a podkładanie
    bomby pod Ikea. Uważasz, że straży miejskiej będzie się chciało szukać
    auta na egzotycznych tablicach? Kiedyś widziałem jak w Berlinie policja
    wkładała za wycieraczki mandaty za złe parkowanie. Po kolei. Wszystkie
    auta. Aż trafili na auto na ukraińskich numerach. Pominęli je. Cieniasy.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2012-12-03 22:26:22
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-12-01 14:55, megrims pisze:
    > Co się dzieje, jak pstrykną fotkę autu na niemieckich blachach?

> [...]

    Tam jest wyraznie napisane:
    "jak przyslecie mi fotke, to urwe wam jaja i zjem" ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-12-04 11:05:25
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-12-03 20:55, megrims pisze:

> [...]
    > wkładała za wycieraczki mandaty za złe parkowanie. Po kolei. Wszystkie
    > auta. Aż trafili na auto na ukraińskich numerach. Pominęli je. Cieniasy.

    dlatego napisałem "teoretycznie". W praktyce jest tak jak piszesz,
    zresztą brak prawnego instrumentu żeby Cię ścigali u Ciebie w kraju.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan