  • 1. Data: 2012-12-01 13:41:01
    Temat: Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W Turbokamerze na TVN Turbo reporterzy doszli do wniosku, że
    umiejscowienie kierownicy nie ma wpływu na to co widzi kierowca na
    drodze, na co dowodem ma być jakiś dziadek z dwoma lusterkami pod szybą
    czołową. Ciekawe, może niech jeszcze proponują jazdę w pozycji "tyłem
    do przodu" bo przecież wystarczy lusterko?
    Czy ktoś im płaci ekstra za gadanie takich głupot?

    --
    pozdr.

  • 2. Data: 2012-12-01 21:36:56
    Temat: Re: Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 01 Dec 2012 13:41:01 +0100, DoQ napisał(a):

> [...]
    > do przodu" bo przecież wystarczy lusterko?
    > Czy ktoś im płaci ekstra za gadanie takich głupot?

    Głupot nie, jednak obecnie prawym pasem się wyprzedza i w sumie autem z
    kierownicą z prawej by mi się chyba łatwiej jeździło, niż obecnie ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 3. Data: 2012-12-02 12:17:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Głupot nie, jednak obecnie prawym pasem się wyprzedza i w sumie autem z
    > kierownicą z prawej by mi się chyba łatwiej jeździło, niż obecnie ;)

    Szczególnie jak nie masz prawego pasa.

    --
    pozdr.

  • 4. Data: 2012-12-02 13:23:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 02 Dec 2012 12:17:38 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Szczególnie jak nie masz prawego pasa.

    Rowem wtedy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-12-02 14:04:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-02 13:23, jerzu pisze:

    > Rowem wtedy.

    Tylko jak się zmieścić w rurkę fi 200mm w betonowym przepuście
    stanowiącym mostek? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-12-02 14:09:07
    Od: tÎż

    jerzu wrote:

    > Rowem wtedy.

    Rowem, nie rowem, ważne, że wrócił o własnych siłach!!!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-12-02 14:55:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Rowem wtedy.

    rozumiem, że to był jakiś program nawiązujący do zmiany przepisów odnośnie
    rejestrowania "anglików"?
    Coś mówili czy to jednak wejdzie i kiedy?

  • 8. Data: 2012-12-02 15:56:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-02 14:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > rozumiem, że to był jakiś program nawiązujący do zmiany przepisów odnośnie
    > rejestrowania "anglików"?

    Źle rozumiesz.
    Rowomił niech wyjaśni. ;)