  • 81. Data: 2010-03-24 13:05:26
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > MichałG pisze:
    > (...)
    >
    > Taaa :)

    > A dziękuję - optymistą należy być z założenia, a pożartować też
    > warto od czasu do czasu :)

    > Ano wiosna - przyniesie jak zwykle pobudzonych mistrzów prostej,
    > motocyklistów, rowerzystów, skuterowców (to tacy nowocześni
    > motorowerzyści), kapeluszy jeżdżących na działki oraz co
    > najważniejsze - młode (w większości) dziewczyny bez majtek ;)

    polecam pobudzone dziewczyny bez majtek na rowerze, w strefie
    zamieszkania, jadące 50km/h w kapeluszu.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 82. Data: 2010-03-24 13:10:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hockd2$123$1@inews.gazeta.pl...

    > stały prawidłowo. Stoję jedynie na stanowisku, że kierowca nie jest
    > w stanie ocenić zasadności konkretnego oznakowania i ma prawo zakładać,
    > że jest ono poprawne i obowiązek stosowania się do niego.

    a czy watkotworca pisal o swiadomym ignorowaniu znaku?

    wyraznie napisal ze go nie zauwazyl, bo po prostu w takim miejscu sie go nie
    spodziewal

    > Poproszę o źródło takich wypowiedzi - zupełnie poważnie.

    poszukaj wypowiedzi dotyczacych tej akcji, moze nie wprost i nie tymi
    slowami, ale z tego co mowili mozna to wywnioskowac

    > Wiesz, to jak najbardziej powinno być robione - warto by czasem
    > przejechała sie jakaś niezależna ekipa, która by zweryfikowała lokalne
    > oznakowania i stwierdziła wady itd..

    pewnie ze warto, tylko wlasnie taka niezalezna ekipa, jak w powyzszym
    poscie, woli zaczaic sie w krzaczorach i chytac na radar

  • 83. Data: 2010-03-24 13:16:14
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    MichałG pisze:
    (...)
    > polecam pobudzone dziewczyny bez majtek na rowerze, w strefie
    > zamieszkania, jadące 50km/h w kapeluszu.

    Chylę czoła przed kolegi doświadczeniem - można bezdętkowo?
    Jeśli tak, to ile trwa leczenie?

  • 84. Data: 2010-03-24 13:21:27
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 24-03-2010 o 10:01:27 Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    napisał(a):

    > Ile było dyskusji o urealnieniu prędkości na pewnych odcinkach
    > - w jednych miejscach to zrobiono, w innych nie, a kierowcy
    > nadal twierdzą, że za mało, albo wcale.

    Jakiś czas temu podniesiono limity na paru odcinkach w Rzeszowie. I skutek
    był fatalny - spadły wpływy z mandatów.

    --
    SW3
    ----

  • 85. Data: 2010-03-24 13:25:13
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    szerszen pisze:
    (...)
    > a czy watkotworca pisal o swiadomym ignorowaniu znaku?

    Owszem - jak sam napisał:
    <cite>
    No tak powinienem patrzeć na znaki, ale rutyna każe zwracać uwagę na
    okrągłe znaki nakazu i zakazu a nie jakieś bzdurne prostokątne tabliczki.
    </cite>

    > wyraznie napisal ze go nie zauwazyl, bo po prostu w takim miejscu sie go
    > nie spodziewal

    Przeczytaj cytat - nie zwraca na nie uwagi, ponieważ uważa je za
    bzdurne. Zwraca uwagę tylko na część znaków.

    > poszukaj wypowiedzi dotyczacych tej akcji, moze nie wprost i nie tymi
    > slowami, ale z tego co mowili mozna to wywnioskowac

    Więc tego jednak nie powiedziano - reszta pozostaje Twoją interpretacją.

    > pewnie ze warto, tylko wlasnie taka niezalezna ekipa, jak w powyzszym
    > poscie, woli zaczaic sie w krzaczorach i chytac na radar

    Ekhem - a skąd wniosek, że ta ekipa ma być patrolem Policji? Owszem,
    widziałbym w takiej ekipie również specjalistów od bezpieczeństwa, ale
    nie szeregowych funkcjonariuszy - ci mają realizować kontrolę nad
    ruchem.

  • 86. Data: 2010-03-24 13:27:19
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    SW3 pisze:

    > Jakiś czas temu podniesiono limity na paru odcinkach w Rzeszowie. I
    > skutek był fatalny - spadły wpływy z mandatów.

    Brakuje zakończenia - nadal limity są podniesione, czy je obniżono?

  • 87. Data: 2010-03-24 14:06:21
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 24-03-2010 o 13:27:19 Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    napisał(a):

    > Brakuje zakończenia - nadal limity są podniesione, czy je obniżono?

    Chyba nie obniżono.

    --
    SW3
    ----

  • 88. Data: 2010-03-24 14:13:00
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    SW3 pisze:

    > Chyba nie obniżono.

    Skoro tak, to stwierdzenie:
    <cite>
    I skutek był fatalny - spadły wpływy z mandatów
    </cite>
    jest nieuzasadnione. Idąc tropem takiej argumentacji nie należałoby
    budować nowych tras szybkiego ruchu, tylko tunelować wszystko na
    starych krajówkach i dokładać ruchome patrole z suszarkami.

  • 89. Data: 2010-03-24 14:55:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hod0b4$e00$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > No tak powinienem patrzeć na znaki, ale rutyna każe zwracać uwagę na
    > okrągłe znaki nakazu i zakazu a nie jakieś bzdurne prostokątne tabliczki.

    co innego nie zauwazyc znaku ktorego sie nie spodziewa, a co innego
    zauwazyc, a mimo to zignorowac, nie spodziewal sie takiego znaku, w miejscu
    gdzie teren i zabudowa wskazuja bardziej na teren niezabudowany, a nie
    strefe zamieszkania

    > Przeczytaj cytat - nie zwraca na nie uwagi, ponieważ uważa je za
    > bzdurne. Zwraca uwagę tylko na część znaków.

    jak wyzej

    > Więc tego jednak nie powiedziano - reszta pozostaje Twoją interpretacją.

    skoro tak uwazasz, wolna wola, poszukaj i sam sie przekonaj czy mialem racje

> [...]
    > widziałbym w takiej ekipie również specjalistów od bezpieczeństwa, ale
    > nie szeregowych funkcjonariuszy - ci mają realizować kontrolę nad

    stad taki wniosek, ze maja sluzyc, a nie represjonowac, skoro widza znaki,
    ktorych wg ich znajomosci tematu nie powinno tam byc, powinni zadzialac i
    spowodowac ich usuniecie, a nie korzystac z okazji podreperowania statystyk,
    ale to polska, nie cywilizacja, wiec wszystko na glowie stoi

  • 90. Data: 2010-03-24 15:30:44
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > zauwazyc, a mimo to zignorowac, nie spodziewal sie takiego znaku, w
    > miejscu gdzie teren i zabudowa wskazuja bardziej na teren niezabudowany,

    Nie drwij ze mnie - nie sposób jest nie zauważyć D-40, można go za to
    zignorować, co zostało wprost opisane. Mało tego, nie pisz, że zabudowa
    nie wskazywała na teren niezabudowany, skoro autor sam twierdził, że
    wolno 50km/h.

    > jak wyzej

    Dokładnie, jw..

    > skoro tak uwazasz, wolna wola, poszukaj i sam sie przekonaj czy mialem
    > racje

    Czytałem i przyznam się szczerze nie pamiętam, by były tam stwierdzenia,
    które by upoważniały do takiej interpretacji.

> [...]
    > zadzialac i spowodowac ich usuniecie, a nie korzystac z okazji
    > podreperowania statystyk, ale to polska, nie cywilizacja, wiec wszystko

    O nie - to nie Policja stawia znaki i nie ona je zdejmuje - jak pisałem,
    może najwyżej złożyć wniosek do zarządcy drogi (co często nie bywa
    skuteczne - vide W-wa). Suszenie to nie represjonowanie, tylko
    spełnianie ustawowych obowiązków. Pojedynczy policjant też nie musi
    posiadać wiedzy potrzebnej do uzasadnienia istnienia konkretnego
    znaku.