    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Wed, 24 Mar 2010 15:30:44 +0100

    szerszen pisze:

    > co innego nie zauwazyc znaku ktorego sie nie spodziewa, a co innego
    > zauwazyc, a mimo to zignorowac, nie spodziewal sie takiego znaku, w
    > miejscu gdzie teren i zabudowa wskazuja bardziej na teren niezabudowany,
    > a nie strefe zamieszkania

    Nie drwij ze mnie - nie sposób jest nie zauważyć D-40, można go za to
    zignorować, co zostało wprost opisane. Mało tego, nie pisz, że zabudowa
    nie wskazywała na teren niezabudowany, skoro autor sam twierdził, że
    wolno 50km/h.

    > jak wyzej

    Dokładnie, jw..

    > skoro tak uwazasz, wolna wola, poszukaj i sam sie przekonaj czy mialem
    > racje

    Czytałem i przyznam się szczerze nie pamiętam, by były tam stwierdzenia,
    które by upoważniały do takiej interpretacji.

    > stad taki wniosek, ze maja sluzyc, a nie represjonowac, skoro widza
    > znaki, ktorych wg ich znajomosci tematu nie powinno tam byc, powinni
    > zadzialac i spowodowac ich usuniecie, a nie korzystac z okazji
    > podreperowania statystyk, ale to polska, nie cywilizacja, wiec wszystko
    > na glowie stoi

    O nie - to nie Policja stawia znaki i nie ona je zdejmuje - jak pisałem,
    może najwyżej złożyć wniosek do zarządcy drogi (co często nie bywa
    skuteczne - vide W-wa). Suszenie to nie represjonowanie, tylko
    spełnianie ustawowych obowiązków. Pojedynczy policjant też nie musi
    posiadać wiedzy potrzebnej do uzasadnienia istnienia konkretnego
    znaku.