-
1. Data: 2009-10-02 19:38:01
Temat: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: Marcin <m...@o...eu>
Potrzebuję rady.
Od jakiegoś czasu używałem numeru w Play Fresh, ale denerwowało mnie, że
nie mogę korzystać z sensownej oferty internetowej na tym numerze,
postanowiłem więc przejść do abonamentu.
W minioną niedzielę poszedłem więc do Plusa, gdzie mam konto abonenckie, i
złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Pomyślałem, że potem uruchomię
sobie na tym numerze abonament i uruchomię darmowe 500MB, które mi
przysługuje, jako abonentowi iPlusa w ramach promocji "Razem taniej" czy
jakoś tam. Ale wniosek o przeniesienie numeru został odrzucony przez Play
z komunikatem systemowym: brak zgodności danych osobowych.
W tej sytuacji zrezygnowałem z przeniesienia, poszedłem do Play, a tam
podpisałem umowę z Play na dwa lata. Pomyślałem, że niech tam, uruchomię
pakiet za 25 zł w Play abonament i też będę miał internet w telefonie w
cenie w miarę rozsądnej.
Wszystko fajnie, tylko że chociaż telefon zaczął od razu działać w
abonamencie (było to widać w Play24), po około dobie został ... wyłączony.
Po kilku rozmowach z konsultantami i dwóch wizytach w sklepie Play, w
którym podpisałem umowę, a także w salonie firmowym w Krakowie, wiem już,
że Play w dobę po podpisaniu przeze mnie umowy... przeniósł numer do
Plusa. A przynajmniej tak twierdza konsultanci.
Od tego czasu, to jest od czterech dni, osoby dzwoniące do mnie dostają
komunikat, ze numer nie istnieje. Ja interweniowałem wielokrotnie i
wyjaśniałem, że chcę mieć aktywny numer i to jak najszybciej, w Plusie
sprawdziłem trzykrotnie i nie ma tam mojego przekazanego im rzekomo przez
Play numeru.
Teraz jest po prostu zabawnie, albo i żałośnie (w Playu straszą mnie nawet
karą 1500zł, mimo że to oni wyłączyli mi telefon wbrew mojej woli i wbrew
umowie, jaką z nimi w niedzielę podpisałem). Plus, choćbym chciał wbrew
rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha.
Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją
kartę SIM i ani myśli ją włączyć.
Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z
konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w
salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze
mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???
-
2. Data: 2009-10-03 09:55:41
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@W...gazeta.pl>
Marcin <m...@o...eu> napisał(a):
> Potrzebuję rady.
<ciach>
reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
telefonu kontaktowego.
i niezaleznie od tego skarga do uke z dokladnym opisem sytuacji (co, kiedy, itd)
powodzenia
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2009-10-04 07:45:51
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: Marcin Mały <m...@g...com>
> reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
> telefonu kontaktowego.
>
W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiają przyjęcia
jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdząc, że wystarczy ustnie /
telefonicznie.
Chyba wyślę to pisemnie pocztą, a i do UKE też. Numer jest już
nieczynny od tygodnia i sprawa w ogóle się nie posuwa. Play twierdzi,
że przekazał nr do Plusa, Plus twierdzi, że nie dysponuje numerem.
-
4. Data: 2009-10-04 08:07:31
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: "Kri$P" <p...@w...pl>
Użytkownik "Marcin" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
news:op.u06t5nq0a0kfk2@marcin-nc10.domain_not_set.in
valid...
> Potrzebuję rady....
...
Plus, choćbym chciał wbrew
> rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha.
> Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją
> kartę SIM i ani myśli ją włączyć.
> Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z
> konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w
> salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze
> mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
> Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???
Moja nauczka z erą jest taka, NIGDY W ŻYCIU nie zwiążę się jakąkolwiek umową
z jakimkolwiek operatorem. Mam w d... ich subsydiowane super telefony za
1zł. Era też zrobiła mnie w ciula bez mydełka, łżąc w żywe oczy,
zaprzeczając oczywistym dowodom. UKE też miało to w d... bo to pojedynczy
przypadek i takowym się nie chcieli zająć. Na sprawę w sądzie mnie nie stać.
Konsultant w dziale reklamacji na wspomnienie i UKE powiedział śmiejąc mi
się w twarz, że nie tacy próbowali i że droga wolna. Widać jak podchodzą do
takich maluczkich.
Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku
telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to najwyższa
półka). Natomiast jeśli któraś oferta okaże się lepsza kupuję starter
uruchamiam stosowne pakiety i mam to samo co w abonamencie.
Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na
doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
wystarcza. Do kontaktu ze mną mam drugą kartę Orange POP/Tak Tak i wszyscy
są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100%
szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek.
Pozdro
Kri$P
-
5. Data: 2009-10-04 08:12:59
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: "Kri$P" <p...@w...pl>
Użytkownik "Kri$P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ha9l42$4us$1@achot.icm.edu.pl...
> Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł
> na doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
> wystarcza.
Dla uściślenia, bo wyraziłem się nieprecyzyjnie, 15 zł miesięcznie kosztują
mnie doładowania odkąd działa Play Fresh (czyli od niedawna). Wcześniej byo
to w granicach 20 - 25 zł.
Pozdro
Kri$P
-
6. Data: 2009-10-04 10:46:38
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kri$P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ha9l42$4us$1@achot.icm.edu.pl...
>
> Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku
> telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to
najwyższa
> półka).
Czyli dokladajac jakies dwa tysiace ?
Pozdrawiam, Leszek
-
7. Data: 2009-10-04 13:39:06
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@W...gazeta.pl>
Marcin Mały <m...@g...com> napisał(a):
>
> > reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
> > telefonu kontaktowego.
> >
>
> W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiaj=B1 przyj=EAcia
> jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdz=B1c, =BFe wystarczy ustnie /
> telefonicznie.
> Chyba wy=B6l=EA to pisemnie poczt=B1, a i do UKE te=BF. Numer jest ju=BF
> nieczynny od tygodnia i sprawa w og=F3le si=EA nie posuwa. Play twierdzi,
> =BFe przekaza=B3 nr do Plusa, Plus twierdzi, =BFe nie dysponuje numerem.
jesli chodzi o play to mozliwosc skladania reklamacji w punkcie jest okreslona
przez rśut. wystarczy znalezc odpowiedni punkt. powinno pomoc.
trzeba tez zdecydowac ktory op ma swiadczyc swoje uslugi na numerze. z opisu
ktory dales logicznie rzecz biorac wynika ze play. dowiedz sie w playu na
jakiej podstawie wylaczyli numer i dlaczego tego konkretnego dnia (daty i jak
najwiecej szczegolow). w plusie sprobuj sie dowiedziec skad im sie wzial
komunikat "niezgodne dane" i kiedy - daty sa bardzo wazne.
przyznam ze sprawa wyglada na mocno skomplikowana. plus wyraznie tu troche
namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego). proponuje wyraznie
okreslic sobie operatora (plus czy play) ktory ma swiadczyc uslugi na tym
numerze i tej wersji trzymac sie w dalszej korespondencji z uke, plusem i playem.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2009-10-04 15:37:34
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: X <k...@g...pl>
Użytkownik Kri$P napisał:
> Użytkownik "Marcin" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
> news:op.u06t5nq0a0kfk2@marcin-nc10.domain_not_set.in
valid...
>
>>Potrzebuję rady....
>
> ...
> Plus, choćbym chciał wbrew
>
>>rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha.
>>Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją
>>kartę SIM i ani myśli ją włączyć.
>>Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z
>>konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w
>>salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze
>>mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
>>Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???
>
>
> Moja nauczka z erą jest taka, NIGDY W ŻYCIU nie zwiążę się jakąkolwiek umową
> z jakimkolwiek operatorem. Mam w d... ich subsydiowane super telefony za
> 1zł. Era też zrobiła mnie w ciula bez mydełka, łżąc w żywe oczy,
> zaprzeczając oczywistym dowodom. UKE też miało to w d... bo to pojedynczy
> przypadek i takowym się nie chcieli zająć. Na sprawę w sądzie mnie nie stać.
> Konsultant w dziale reklamacji na wspomnienie i UKE powiedział śmiejąc mi
> się w twarz, że nie tacy próbowali i że droga wolna. Widać jak podchodzą do
> takich maluczkich.
> Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku
> telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to najwyższa
> półka). Natomiast jeśli któraś oferta okaże się lepsza kupuję starter
> uruchamiam stosowne pakiety i mam to samo co w abonamencie.
> Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na
> doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
> wystarcza. Do kontaktu ze mną mam drugą kartę Orange POP/Tak Tak i wszyscy
> są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100%
> szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek.
>
> Pozdro
> Kri$P
>
>
Racja, popieram. Ja od 10 lat mam ten sam numer simplusa, a teraz
telefon N73 od ponad 2 lat (jeszcze z rok mi pociągnie:) Służy mi za
modem do laptopa i sam jest komputerem działającym na super pakietach
internetowych Simplusa. Wreszcie internet bez umowy, bez problemów.
Lepiej kupić telefon na allegro co 3-4 lata i nie martwić się abonamentami.
-
9. Data: 2009-10-04 20:10:04
Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Od: Marcin <m...@o...eu>
Ja bym tu Plusa nie winił. Pierwsza próba przeniesienia została odrzucona
z komunikatem z Playa "brak danych osobowych / karta niezarejestrowana".
Wówczas z przeniesienia zrezygnowałem i Plus nic dalej w tym kierunku nie
robił. Natomiast Play w dobę po podpisaniu z nim umowy nagle uznał, że
przeniesie numer do Plusa.
Dziś, po TYGODNIU nie działania numeru, wcale mi już nie zależy tak bardzo
na tym, żeby natychmiast zaczął działać z powrotem (chociaż na początku
było to naprawdę dla mnie bardzo ważne), więc będę uparcie stał na
stanowisku, że czekam na to, by zgodnie z umową Play mi go włączył i
świadczył na nim usługi.
Dzięki za podpowiedzi i wskazówki.
> plus wyraznie tu troche namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic
> dlaczego).
--
http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl