  • 1. Data: 2009-10-02 19:38:01
    Temat: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Potrzebuję rady.
    Od jakiegoś czasu używałem numeru w Play Fresh, ale denerwowało mnie, że
    nie mogę korzystać z sensownej oferty internetowej na tym numerze,
    postanowiłem więc przejść do abonamentu.
    W minioną niedzielę poszedłem więc do Plusa, gdzie mam konto abonenckie, i
    złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Pomyślałem, że potem uruchomię
    sobie na tym numerze abonament i uruchomię darmowe 500MB, które mi
    przysługuje, jako abonentowi iPlusa w ramach promocji "Razem taniej" czy
    jakoś tam. Ale wniosek o przeniesienie numeru został odrzucony przez Play
    z komunikatem systemowym: brak zgodności danych osobowych.
    W tej sytuacji zrezygnowałem z przeniesienia, poszedłem do Play, a tam
    podpisałem umowę z Play na dwa lata. Pomyślałem, że niech tam, uruchomię
    pakiet za 25 zł w Play abonament i też będę miał internet w telefonie w
    cenie w miarę rozsądnej.
    Wszystko fajnie, tylko że chociaż telefon zaczął od razu działać w
    abonamencie (było to widać w Play24), po około dobie został ... wyłączony.
    Po kilku rozmowach z konsultantami i dwóch wizytach w sklepie Play, w
    którym podpisałem umowę, a także w salonie firmowym w Krakowie, wiem już,
    że Play w dobę po podpisaniu przeze mnie umowy... przeniósł numer do
    Plusa. A przynajmniej tak twierdza konsultanci.
    Od tego czasu, to jest od czterech dni, osoby dzwoniące do mnie dostają
    komunikat, ze numer nie istnieje. Ja interweniowałem wielokrotnie i
    wyjaśniałem, że chcę mieć aktywny numer i to jak najszybciej, w Plusie
    sprawdziłem trzykrotnie i nie ma tam mojego przekazanego im rzekomo przez
    Play numeru.
    Teraz jest po prostu zabawnie, albo i żałośnie (w Playu straszą mnie nawet
    karą 1500zł, mimo że to oni wyłączyli mi telefon wbrew mojej woli i wbrew
    umowie, jaką z nimi w niedzielę podpisałem). Plus, choćbym chciał wbrew
    rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha.
    Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją
    kartę SIM i ani myśli ją włączyć.
    Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z
    konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w
    salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze
    mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
    Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???

  • 2. Data: 2009-10-03 09:55:41
    Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin <m...@o...eu> napisał(a):

    > Potrzebuję rady.
    <ciach>

    reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
    telefonu kontaktowego.

    i niezaleznie od tego skarga do uke z dokladnym opisem sytuacji (co, kiedy, itd)

    powodzenia

  • 3. Data: 2009-10-04 07:45:51
    Od: Marcin Mały <m...@g...com>

    > reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
    > telefonu kontaktowego.

    W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiają przyjęcia
    jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdząc, że wystarczy ustnie /
    telefonicznie.
    Chyba wyślę to pisemnie pocztą, a i do UKE też. Numer jest już
    nieczynny od tygodnia i sprawa w ogóle się nie posuwa. Play twierdzi,
    że przekazał nr do Plusa, Plus twierdzi, że nie dysponuje numerem.

  • 4. Data: 2009-10-04 08:07:31
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    valid...
> [...]
    > mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
    > Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???

    Moja nauczka z erą jest taka, NIGDY W ŻYCIU nie zwiążę się jakąkolwiek umową
    z jakimkolwiek operatorem. Mam w d... ich subsydiowane super telefony za
    1zł. Era też zrobiła mnie w ciula bez mydełka, łżąc w żywe oczy,
    zaprzeczając oczywistym dowodom. UKE też miało to w d... bo to pojedynczy
    przypadek i takowym się nie chcieli zająć. Na sprawę w sądzie mnie nie stać.
    Konsultant w dziale reklamacji na wspomnienie i UKE powiedział śmiejąc mi
    się w twarz, że nie tacy próbowali i że droga wolna. Widać jak podchodzą do
    takich maluczkich.
    Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku
    telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to najwyższa
    półka). Natomiast jeśli któraś oferta okaże się lepsza kupuję starter
    uruchamiam stosowne pakiety i mam to samo co w abonamencie.
    Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na
    doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
    wystarcza. Do kontaktu ze mną mam drugą kartę Orange POP/Tak Tak i wszyscy
    są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100%
    szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek.

    Pozdro
    Kri$P

  • 5. Data: 2009-10-04 08:12:59
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kri$P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł
    > na doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
    > wystarcza.

    Dla uściślenia, bo wyraziłem się nieprecyzyjnie, 15 zł miesięcznie kosztują
    mnie doładowania odkąd działa Play Fresh (czyli od niedawna). Wcześniej byo
    to w granicach 20 - 25 zł.

    Pozdro
    Kri$P

  • 6. Data: 2009-10-04 10:46:38
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku
    > telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to

    Czyli dokladajac jakies dwa tysiace ?

    Pozdrawiam, Leszek

  • 7. Data: 2009-10-04 13:39:06
    Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin Mały <m...@g...com> napisał(a):

    > W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiaj=B1 przyj=EAcia
    > jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdz=B1c, =BFe wystarczy ustnie /
    > telefonicznie.
    > Chyba wy=B6l=EA to pisemnie poczt=B1, a i do UKE te=BF. Numer jest ju=BF
    > nieczynny od tygodnia i sprawa w og=F3le si=EA nie posuwa. Play twierdzi,
    > =BFe przekaza=B3 nr do Plusa, Plus twierdzi, =BFe nie dysponuje numerem.

    jesli chodzi o play to mozliwosc skladania reklamacji w punkcie jest okreslona
    przez rśut. wystarczy znalezc odpowiedni punkt. powinno pomoc.

    trzeba tez zdecydowac ktory op ma swiadczyc swoje uslugi na numerze. z opisu
    ktory dales logicznie rzecz biorac wynika ze play. dowiedz sie w playu na
    jakiej podstawie wylaczyli numer i dlaczego tego konkretnego dnia (daty i jak
    najwiecej szczegolow). w plusie sprobuj sie dowiedziec skad im sie wzial
    komunikat "niezgodne dane" i kiedy - daty sa bardzo wazne.

    przyznam ze sprawa wyglada na mocno skomplikowana. plus wyraznie tu troche
    namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego). proponuje wyraznie
    okreslic sobie operatora (plus czy play) ktory ma swiadczyc uslugi na tym
    numerze i tej wersji trzymac sie w dalszej korespondencji z uke, plusem i playem.

  • 8. Data: 2009-10-04 15:37:34
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Kri$P napisał:

> [...]
    > są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100%
    > szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek.

    Racja, popieram. Ja od 10 lat mam ten sam numer simplusa, a teraz
    telefon N73 od ponad 2 lat (jeszcze z rok mi pociągnie:) Służy mi za
    modem do laptopa i sam jest komputerem działającym na super pakietach
    internetowych Simplusa. Wreszcie internet bez umowy, bez problemów.
    Lepiej kupić telefon na allegro co 3-4 lata i nie martwić się abonamentami.

  • 9. Data: 2009-10-04 20:10:04
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Ja bym tu Plusa nie winił. Pierwsza próba przeniesienia została odrzucona
    z komunikatem z Playa "brak danych osobowych / karta niezarejestrowana".
    Wówczas z przeniesienia zrezygnowałem i Plus nic dalej w tym kierunku nie
    robił. Natomiast Play w dobę po podpisaniu z nim umowy nagle uznał, że
    przeniesie numer do Plusa.
    Dziś, po TYGODNIU nie działania numeru, wcale mi już nie zależy tak bardzo
    na tym, żeby natychmiast zaczął działać z powrotem (chociaż na początku
    było to naprawdę dla mnie bardzo ważne), więc będę uparcie stał na
    stanowisku, że czekam na to, by zgodnie z umową Play mi go włączył i
    świadczył na nim usługi.
    Dzięki za podpowiedzi i wskazówki.

    --
    http://www.anglista.edu.pl