  • 1. Data: 2009-10-03 07:08:30
    Temat: iPlus komórka a komputer
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Zainteresowałem się trochę pakietem iPuls, bodaj 49 zł i internet niby na
    stałe ;)

    Zastanawia mnie jednak problem korzystania z tegoż z komórki i komputera.
    Jak pisałem wcześniej, chcę jakiś współczesny mądry telefon, z którego by
    się dało buszować w sieci, rozumiem, że da się takiego iplusa z nim spiąć?
    A czy zamiennie bezboleśnie w miarę da się takiego iPlusa przepiąć do
    komputera czasem?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-10-03 08:23:15
    Temat: Re: iPlus komórka a komputer
    Od: AL <a...@s...tam>

    Kapsel pisze:
> [...]
    > się dało buszować w sieci, rozumiem, że da się takiego iplusa z nim spiąć?
    > A czy zamiennie bezboleśnie w miarę da się takiego iPlusa przepiąć do

    ja zawsze na wakacje kupuje karte iPlus - wkladam do komorki i lacze sie
    internetem na notebooku via BT do tejze komorki z karta iPlus(i tak juz
    od paru lat)
    - czyli odpowiedz na Twoje pytanie: tak, jak najbardziej sie da

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-10-03 09:16:02
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Kapsel pisze:
> [...]
    > się dało buszować w sieci, rozumiem, że da się takiego iplusa z nim spiąć?
    > A czy zamiennie bezboleśnie w miarę da się takiego iPlusa przepiąć do

    Są 2 opcje

    1. Włączenie usługi iPlus na numerze do połączeń głosowych.
    zaleta
    Brak dodatkowej umowy, lojalki i kary za rezygnacje z usługi
    wada
    chcąc korzystać z internetu na komputerze trzeba użyć telefonu jako modemu

    2. Wykupienie standardowego iPlus'a
    zaleta
    odrębny modem, niezależność, możliwość korzystania z usługi równocześnie
    na komputerze i na numerze abonamentowym (z limitem 0,5GB na telefonie)
    wada
    dodatkowa umowa, lojalka, kara za zerwanie umowy w okolicy 1000-1200zł

    Numer do połączeń głosowych (na który zostanie przekazana część limitu)
    i iPlus muszą znajdować się na tym samym koncie abonenckim.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-10-04 15:33:10
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Kapsel napisał:
> [...]
    > się dało buszować w sieci, rozumiem, że da się takiego iplusa z nim spiąć?
    > A czy zamiennie bezboleśnie w miarę da się takiego iPlusa przepiąć do

    Lepiej kupić pakiet internetowy w abonamentowym głosowym Plsuei lub
    Simplusie Twoim Profilu, MixPlus IV lub 36,6. 25MB na miesiąc to 5zł,
    100MB- 10zł, 250MB-20zł, 500MB-35zł. Nie potrzeba wtedy żadnego iPlusa.
    Telefon służy za komputer lub za modem do komputera. Wszystko na 1
    karcie SIM. I do tego telefon dzięki swoim rozmiarom jest chyba bardziej
    czuły na zasięg niż jakiś tam modem USB produkcji chińskiej.

  • 5. Data: 2009-10-04 18:33:10
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 04 Oct 2009 17:33:10 +0200, X napisał(a):

> [...]
    > karcie SIM. I do tego telefon dzięki swoim rozmiarom jest chyba bardziej
    > czuły na zasięg niż jakiś tam modem USB produkcji chińskiej.

    O! a to ciekawe... bo w sumie to z sieci korzystałbym raczej do poczty
    tudzież sprawdzenia rozkładów komunikacji miejskiej czy pkp... do tego nie
    trzeba zawrotnie dużych pakietów :) Wiedziałem, że jak zapytam to się
    dowiem nowych rzeczy :D

    Dzięki wszystkim za komentarze, uzbroiliście mnie w ciekawe dane :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net