  • 1. Data: 2009-10-02 16:47:47
    Temat: (Orange ) Czy jest szansa na nową umowę przed terminem?
    Od: "bilbek" <b...@W...onet.pl>

    Witam,
    Trzy miesiące temu przedłużyłem umowę z Orange na i teraz żałuję. Mam Orange
    abonament z limitem 25zł, ale i tak płacę rachunki sporo wyższe, a
    pozostałem ze starym aparatem, który właśnie zaczął się psuć. Czy mam szanse
    na zmianę warunków już po 3 miesiącach i podpisanie nowej umowy na 2 lata +
    telefon? Obecna jest na rok, więc chyba powinno się operatorowi opłaci?
    Rozważam też kupno używanej, ale sprawnej komórki i przeczekanie jeszcze
    kilku miesięcy.
    Co byście poradzili?
    Pozdrawiam
    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
    Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

  • 2. Data: 2009-10-02 18:06:14
    Od: "Artur W" <w...@v...pl>

> [...]
    > opłaci?
    > Rozważam też kupno używanej, ale sprawnej komórki i przeczekanie jeszcze

    Nie masz szans dopiero na 65 dni przed końcem umowy cię uprawnią
    sorki poszło też na priv

  • 3. Data: 2009-10-02 18:14:31
    Od: "bilbek" <b...@W...onet.pl>

    Artur W wrote:

    > Nie masz szans dopiero na 65 dni przed końcem umowy cię uprawnią
    > sorki poszło też na priv

    Nic nie szkodzi, że na priv :)
    Myślałem, że można się porozumieć. Operator na tym nie straci, a ja będę
    zadowolonym klientem. Szkoda, że nic z tego. Być moźe opłaciłoby się zerwać
    umowę. Umowa na rok z limitem 25zł.... Muszę sprawdzić jaka za to jest kara.

    Lech

  • 4. Data: 2009-10-02 20:19:24
    Temat: Re: Re: (Orange ) Czy jest szansa na now? umowę przed terminem?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ostatnio się chwalą że dają nowe tel. juz 100 dni przed zakonczeniem
    umowy.

  • 5. Data: 2009-10-03 09:19:50
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    sunwick pisze:
    > ostatnio się chwalą że dają nowe tel. juz 100 dni przed zakonczeniem
    > umowy.

    W biznesie dają 270 dni wcześniej (9 miesięcy) ale coś za coś. Czas
    nowej umowy biegnie dopiero od zakończenia starej (podpisanie aneksu nie
    skraca terminu dotychczasowej umowy)
    Jest to taki mały haczyk na który łapie się wiele firm. Tak na prawdę
    nowa umowa jest wówczas podpisana na 12 lub 24 miesiące + 270 dni czyli
    21 lub 33 miesiące.

    Czy to się opłaca oceńcie sami.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-10-03 10:35:58
    Od: "bilbek" <b...@W...onet.pl>

    Flo wrote:

> [...]
    > Jest to taki mały haczyk na który łapie się wiele firm. Tak na prawdę
    > nowa umowa jest wówczas podpisana na 12 lub 24 miesiące + 270 dni

    Czyli gdyby mi jednak poszli na rękę, wówczas miałbym właśnie taką umowę na
    33 miesiące? To trochę za długo jak dla mnie i jak na postęp
    techniczno-komunikacyjny. Niedługo jakość komórek będzie jeszcze wyższa, a
    nowe oferty jeszcze korzystniejsze.
    Zaczynałem 6-7 lat temu od Nokii 3310, która była uważana za bardzo dobry
    fon, choć już niezby nowy :)

    > Czy to się opłaca oceńcie sami.

    Przypuszczam, że dla mnie opłaciłoby się na przez pierwsze półtor roku, a
    potem czekałbym na możliwość podpisania nowej umowy. Czyli ogólnie średnio
    się opłaca...

    Dodam, że oprócz korzystnego abonamentu chciałbym mieć aparat, na którym
    dobrze działa internet, telewizja (duży, szybko odświeżany ekran) i
    organizer.

    Pozdrawiam
    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
    Piękna książka - nowość Wydawnictwa Skrzat

  • 7. Data: 2009-10-03 10:39:30
    Od: "bilbek" <b...@W...onet.pl>

    sunwick wrote:
    > ostatnio się chwalą że dają nowe tel. juz 100 dni przed zakonczeniem
    > umowy.

    Czytałem, stąd mnie natchnęło do szukania nowego aparatu i umowy. No to
    jeszcze trochę, pliiiz.....
    Lech

  • 8. Data: 2009-10-05 13:06:52
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "bilbek" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czytałem, stąd mnie natchnęło do szukania nowego aparatu i umowy. No to
    > jeszcze trochę, pliiiz.....
    > Lech

    Poszukaj w necie jakiegos nowego tela, już za stówę cos kupisz. W Orange nic
    nie załatwisz, a jesli, to cena tela będzie z pewnością wyższa niż w wolnej
    sprzedaży w sklepie. Chyba, że planujesz wziąć najdroższe abo..
    --
    PWK

  • 9. Data: 2009-10-05 13:42:24
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl>

    PWK wrote:
> [...]
    > Orange nic nie załatwisz, a jesli, to cena tela będzie z pewnością
    > wyższa niż w wolnej sprzedaży w sklepie. Chyba, że planujesz wziąć

    To ostatnie, niestety. Potrzebuję wziąć droższy abonament. Mam 25zł, ale
    sporo go przekraczam, więc lepiej wziąć od razu wyższy i mieć lepszy
    telefon.

    W ogóle to widzę, że coraz częściej przydałby mi się telefon z możliwością
    odbierania i wysyłania poczty, przeglądania forów dyskusyjnych. Internet,
    który mam w tej chwili w Nokii 5200 pozwala tylko przeglądać strony. Czy to
    kwestia letefonu, czy oprogramowania? (lub wykupienia usługi). Mocno zielony
    jestem...

  • 10. Data: 2009-10-05 13:49:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    bilbo pisze:

    > To ostatnie, niestety. Potrzebuję wziąć droższy abonament. Mam 25zł,
    > ale sporo go przekraczam, więc lepiej wziąć od razu wyższy i mieć lepszy
    > telefon.

    Cóż, w ramach bieżącej umowy możesz bezpłatnie podwyższyć abonament na
    taki, jaki będzie Ci odpowiadał. Oczywiście telefonu za to nie dostaniesz.

    Możesz też podpisać drugą umowę z nowym numerem. Innej możliwości nie widzę.

    Marek