eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStraciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Marcin <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
    Date: Fri, 02 Oct 2009 21:38:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <o...@m...domain_not_set.invalid>
    NNTP-Posting-Host: bvh112.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1254512273 10117 83.29.205.112 (2 Oct 2009 19:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Oct 2009 19:37:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.00 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:981998
    [ ukryj nagłówki ]

    Potrzebuję rady.
    Od jakiegoś czasu używałem numeru w Play Fresh, ale denerwowało mnie, że
    nie mogę korzystać z sensownej oferty internetowej na tym numerze,
    postanowiłem więc przejść do abonamentu.
    W minioną niedzielę poszedłem więc do Plusa, gdzie mam konto abonenckie, i
    złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Pomyślałem, że potem uruchomię
    sobie na tym numerze abonament i uruchomię darmowe 500MB, które mi
    przysługuje, jako abonentowi iPlusa w ramach promocji "Razem taniej" czy
    jakoś tam. Ale wniosek o przeniesienie numeru został odrzucony przez Play
    z komunikatem systemowym: brak zgodności danych osobowych.
    W tej sytuacji zrezygnowałem z przeniesienia, poszedłem do Play, a tam
    podpisałem umowę z Play na dwa lata. Pomyślałem, że niech tam, uruchomię
    pakiet za 25 zł w Play abonament i też będę miał internet w telefonie w
    cenie w miarę rozsądnej.
    Wszystko fajnie, tylko że chociaż telefon zaczął od razu działać w
    abonamencie (było to widać w Play24), po około dobie został ... wyłączony.
    Po kilku rozmowach z konsultantami i dwóch wizytach w sklepie Play, w
    którym podpisałem umowę, a także w salonie firmowym w Krakowie, wiem już,
    że Play w dobę po podpisaniu przeze mnie umowy... przeniósł numer do
    Plusa. A przynajmniej tak twierdza konsultanci.
    Od tego czasu, to jest od czterech dni, osoby dzwoniące do mnie dostają
    komunikat, ze numer nie istnieje. Ja interweniowałem wielokrotnie i
    wyjaśniałem, że chcę mieć aktywny numer i to jak najszybciej, w Plusie
    sprawdziłem trzykrotnie i nie ma tam mojego przekazanego im rzekomo przez
    Play numeru.
    Teraz jest po prostu zabawnie, albo i żałośnie (w Playu straszą mnie nawet
    karą 1500zł, mimo że to oni wyłączyli mi telefon wbrew mojej woli i wbrew
    umowie, jaką z nimi w niedzielę podpisałem). Plus, choćbym chciał wbrew
    rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha.
    Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją
    kartę SIM i ani myśli ją włączyć.
    Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z
    konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w
    salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze
    mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
    Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: