eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStraciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "electro spiro contra zanzarra" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
    Date: Sun, 4 Oct 2009 13:39:06 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <haa8hq$d2g$1@inews.gazeta.pl>
    References: <o...@m...domain_not_set.invalid>
    <ha772t$a96$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1254663546 13392 172.20.26.243 (4 Oct 2009 13:39:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 13:39:06 +0000 (UTC)
    X-User: spiro
    X-Forwarded-For: 83.5.149.178
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:982059
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Mały <m...@g...com> napisał(a):

    >
    > > reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
    > > telefonu kontaktowego.
    > >
    >
    > W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiaj=B1 przyj=EAcia
    > jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdz=B1c, =BFe wystarczy ustnie /
    > telefonicznie.
    > Chyba wy=B6l=EA to pisemnie poczt=B1, a i do UKE te=BF. Numer jest ju=BF
    > nieczynny od tygodnia i sprawa w og=F3le si=EA nie posuwa. Play twierdzi,
    > =BFe przekaza=B3 nr do Plusa, Plus twierdzi, =BFe nie dysponuje numerem.

    jesli chodzi o play to mozliwosc skladania reklamacji w punkcie jest okreslona
    przez rśut. wystarczy znalezc odpowiedni punkt. powinno pomoc.

    trzeba tez zdecydowac ktory op ma swiadczyc swoje uslugi na numerze. z opisu
    ktory dales logicznie rzecz biorac wynika ze play. dowiedz sie w playu na
    jakiej podstawie wylaczyli numer i dlaczego tego konkretnego dnia (daty i jak
    najwiecej szczegolow). w plusie sprobuj sie dowiedziec skad im sie wzial
    komunikat "niezgodne dane" i kiedy - daty sa bardzo wazne.

    przyznam ze sprawa wyglada na mocno skomplikowana. plus wyraznie tu troche
    namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego). proponuje wyraznie
    okreslic sobie operatora (plus czy play) ktory ma swiadczyc uslugi na tym
    numerze i tej wersji trzymac sie w dalszej korespondencji z uke, plusem i playem.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.10.09 15:37 X
  • 04.10.09 20:10 Marcin

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: