  • 1. Data: 2009-10-02 09:18:16
    Temat: Play Fresh - raz na rok zasilanie?
    Od: "Kedrun" <R...@w...pl>

    Zastanawiam sie nad zakupem tel. na karte.

    Rzadko dzwonie. To do mnie czesciej dzwonia.
    I teraz moje pytanie czy to prawda ze w Play Fresh jest taryfa, ze wystarczy
    zasilic tel. raz na 12 miesiecy jakas kwota i znowu numer tel. jest wazny
    rok? A moze sa jakies sztuczki?

    Pytam bo w taktak i innych popach trzeba co jakis czas zasilac i pamietac o
    tym.

  • 2. Data: 2009-10-02 09:19:11
    Temat: Re: Play Fresh - raz na rok zasilanie?
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

> [...]
    > zasilic tel. raz na 12 miesiecy jakas kwota i znowu numer tel. jest wazny

    Prawda, minimum 5pln/rok i numer aktywny non stop.

  • 3. Data: 2009-10-02 12:06:35
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    Kedrun pisze:
> [...]
    > rok? A moze sa jakies sztuczki?
    >
    > Pytam bo w taktak i innych popach trzeba co jakis czas zasilac i pamietac o

    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/index.html - każde doładowanie od
    5 zł przedłuża ważność o całe 12 miesięcy :-)

  • 4. Data: 2009-10-02 12:09:35
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Kedrun pisze:
> [...]
    > zasilic tel. raz na 12 miesiecy jakas kwota i znowu numer tel. jest wazny
    Jest ważny przez rok na wychodzące, a przychodzące jeszcze dłużej :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 5. Data: 2009-10-02 12:26:42
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Kedrun pisze:

> [...]
    > rok? A moze sa jakies sztuczki?
    >
    > Pytam bo w taktak i innych popach trzeba co jakis czas zasilac i pamietac o

    Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie
    znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

    pzdr. jijomo

  • 6. Data: 2009-10-02 12:27:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 02 Oct 2009 14:26:42 +0200, jijomo napisał(a):

    > Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie
    > znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

    A także na to, że nawet Pleja trzeba co jakiś czas zasilać -- i pamiętać
    o tym ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-10-02 12:27:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <b...@a...com> napisał w wiadomości

    > http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/index.html - każde doładowanie od 5
    > zł przedłuża ważność o całe 12 miesięcy :-)

    Zle to ujales. Powoduje przesuniecie okresu waznosci do momentu 12 miesiecy
    po zasileniu. Jesli dzis zasile za 5 zl to przedluzy mi o rok, ale jesli
    jutro ponownei zasile, to przedluzy tylko o 1 dzien w stosunku do tego, co
    bylo przedluzone dzisiaj :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-10-02 12:36:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie
    > znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

    No i na to, ze dzwoniacy z Playa i korzystajacy z pakietow beda mieli
    znacznie taniej - nawet 5 groszy za minute :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-10-02 13:22:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jijomo" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości grup
    > Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie
    > znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

    Co go to obchodzi?

  • 10. Data: 2009-10-02 13:25:28
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 02-10-2009 14:26, jijomo pisze:

    > Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie
    > znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.
    >
    > pzdr. jijomo

    Na to chyba zwracają uwagę pryszczate małolaty, które nie mają kasy.
    Poważni ludzie nie zwracają uwagi na takie pierdoły.

    Tom