  • 1. Data: 2009-10-02 17:38:29
    Temat: posiadacz E60 lub innego z S60v3 poszukiwany
    Od: Leszek <l...@n...net>

    Witam,

    mam problem z Nikia E60. Wysiadl mi wyswietlacz, a konkretnie chip nim
    sterujacy na plytce. Chce zgrac kontakty i inne dane z telefonu przy pomocy
    kabelka, ale musze kilka rzeczy zrobic " na slepo" (jak np. przestawic tryb
    polaczenia z "Transfer Danych" na "PC Suite" i zainstalowac modul SIS z
    Oxygena). Do tego potrzebny mi ktos kto ma identyczny uklad ikonek w swoim
    telefonie i podyktuje mi kolejnosc wciskania klawiszy.

    Zadna inna pomoc nie jest mi potrzebna. Prosze o kontakt pod nr GG 3100538
    albo r...@f...com.pl, ewentualnie na tej grupie (moze komus sie przyda?)

    A moze znacie inny sposob zgrania zawartosci pamieci telefonu?

    Leszek

  • 2. Data: 2009-10-02 18:13:23
    Temat: Re: posiadacz E60 lub innego z S60v3 poszukiwany
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 19:38:29 +0200, Leszek napisał(a):

> [...]
    > Oxygena). Do tego potrzebny mi ktos kto ma identyczny uklad ikonek w swoim
    > telefonie i podyktuje mi kolejnosc wciskania klawiszy.

    Nic ci to nie da, bo telefon pamięta ostatnio używane ustawienie, więc
    klawisze do wciśnięcia są za każdym razem inne

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-02 18:38:08
    Od: Leszek <l...@n...net>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 19:13:23 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Dnia Fri, 2 Oct 2009 19:38:29 +0200, Leszek napisał(a):
    >
    > Nic ci to nie da, bo telefon pamięta ostatnio używane ustawienie, więc
    > klawisze do wciśnięcia są za każdym razem inne

    Pozwole sie nie zgodzic. To co musze przestawic, to sa standardowe funkcje
    w menu telefonu. Mam np. w palcach sprawdzanie dostepnych sieci WiFi, wiem
    ze lacza sa jako czwarte w menu, wiec musze joystickiem w lewo.

    Leszek

  • 4. Data: 2009-10-02 18:44:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 20:38:08 +0200, Leszek napisał(a):

    > Pozwole sie nie zgodzic. To co musze przestawic, to sa standardowe funkcje
    > w menu telefonu. Mam np. w palcach sprawdzanie dostepnych sieci WiFi, wiem
    > ze lacza sa jako czwarte w menu, wiec musze joystickiem w lewo.

    Wybór funkcji USB jest o tyle losowy, że pamięta poprzednie ustawienie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-10-02 20:31:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    Leszek pisze:
> [...]
    > albo r...@f...com.pl, ewentualnie na tej grupie (moze komus sie przyda?)
    >
    > A moze znacie inny sposob zgrania zawartosci pamieci telefonu?

    rozumiem, ze masz teraz wlaczony PCTransfer domyslnie, a chcesz zmienic
    na PC-Suite?

    Domek 5 5 v v E v E E v E Domek CS

    Domek - klawisz z domkiem (klawisz Menu pamieta poprzednie ustawienia, a
    Domek zawsze zaczyna od poczatku)
    5 - klawisz 5
    v - strzalka w dol
    E - enter, czyli klawisz OK
    CS - czerwona sluchawka

    Na e51 przelacza z trybu PCTransfer na PCSuite (i na odwrót)

    --
    pozdr
    Adam (AL)