  • 11. Data: 2012-04-21 00:38:06
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-21 00:20, Marek pisze:
    > Mariusz - to ty jestes ten " American..." "???

    American trochę chyba przytył ostatnio (widocznie w Americe dochody z
    kotleciarstwa także spadają i trzeba dojadać w McDonalds). W każdym
    razie przechrzcił się na Słonia i ma do mnie żal, że go tak od razu
    zdekonspirowałem :)

    A tak serio - przy najbliższej okazji sprzątania w systemie chyba
    zlikwiduję czytnik usenetu. To jest już właściwie koniec tej usługi, raz
    - zmieniają się zwyczaje ludzi, dwa - jak to z każdą demokracją
    doskonałą, wykańczają go mendy. No cóż, było, minęło...

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 12. Data: 2012-04-21 01:27:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, April 20, 2012 6:38:06 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > American trochę chyba przytył ostatnio (widocznie w Americe dochody z
    > kotleciarstwa także spadają i trzeba dojadać w McDonalds).

    Czy na tej grupie ciagle musza byc imbecyle twojego pokroju, sami sobie
    zaprzeczajace?
    Przeciez pisales nie raz, ze jestem hamburgerozerca i to w czasach, kiedy w Ameryce
    jeszcze sie nie pogorszylo.
    Wiem, ze taki wsiowy kutas jak ty, nie jest w stanie pojac, ze hamburgery moga byc
    bardzo smacznym, pozywnym i zdrowym daniem, tylko nie takie, jakie masz mozliwosc
    zjesc w polskich McDonaldach, gdzie dostajesz towar odpowiedni dla takich jak ty.
    Nie jestes tez w stanie pojac, ze dobry hamburger kosztuje ponad 10 dolarow, na
    ktorego ciebie po prostu ani nie stac, ani nie masz mozliwosci wsiowy glupku, takiego
    kupic w zasranym i ciagle smierdzacym ci moczem, krakufku.
    Wiem ze nie bedziesz w stanie wyobrazic sobie, iz tak jak twoim hobby jest naprzyklad
    fotografia, tak jednym z moich licznych hobby jest kucharstwo.
    Jesli jeszcze zmiesci ci sie w tym twoim zasranym lepetynie, ze aktualna moja zona
    jest wyuczona i zawodowo pracujaca kucharka, prowadzaca restauracje, to juz wiesz, ze
    jestes totalnym imbecylem piszac to co napisales.

    > W każdym
    > razie przechrzcił się na Słonia i ma do mnie żal, że go tak od razu
    > zdekonspirowałem :)

    Znow potwierdzasz to, ze kretyn z ciebie jakich malo.
    Myslalem, ze nawet taki wsiowy idiota jak ty, ma na tyle rozumu, zeby sam siebie nie
    osmieszac.
    Przeciez pierwszych kilka postow, ktore tu wyslalem, specjalnie podpisalem nickiem
    "Slon" ale z moim starym i znanym powszechnie adresem od kogo.
    Zrobilem tak calkiem celowo, zeby takie przyglupy jak ty, nie musialy pisac tego, co
    pisali kiedys, gdy oficjalnie wyslalem post na ta grupe, informujacy o zmianie mojego
    nicka.
    To tez jest chyba latwe do sprawdzenia.
    Tak wiedz widzisz jakiego kretyna sam z siebie robisz.
    Jestes tak imbecylny, ze juz wiele razy pisalem, iz mi cie po prostu szkoda.

> [...]
    > - zmieniają się zwyczaje ludzi, dwa - jak to z każdą demokracją
    > doskonałą, wykańczają go mendy. No cóż, było, minęło...

    Jestes tutaj jedna z najwiekszych mend, chyba zaraz po tej mendzie od makro.
    Na szczescie tamta menda, miala zdziebko wiecej rozumu od ciebie i juz sobie stad
    poszla, bo za duzo prawdy o niej napisalem.

    Po tobie mendo, jednak nie spodziewam sie, ze dotrzymasz slowa, bo wielokrotnie juz
    dawales dowod, ze tego nie potrafisz.
    Co by jednak nie nastapilo, ciesze sie stalem ci oscia w dupie, o czym kiedys
    napisales.
    Wedlug mnie, to bylaby jedyna twoja dobra decyzja, gdybys stad zniknal, bo tyulko
    dalszego wstydu sobie zaoszczedzisz.
    Mimo tego, ze miales tu kiedys cala horde kundli, ktorzy wtorowali ci obszczekiwanie
    mnie, to wielu z nich w roznym czasie madrzalo i zaprzestawali mnie obszczekiwac.
    Jestes chyba juz ostatnia menda, na ktora przyszedlby czas, zeby stad zniknela.
    Stanie sie dokladnie to, co kiedys takim jak ty, obiecalem i jak widac slowa
    dotrzymuje.
    na droge masz odemnie kopa w twoje zasrane dupsko.
    Radze przy okazji, przepierz od czasu do czasu swoje gacie, zeby ci moczem nie
    zalatywalo gdziekolwiek bys sie nie znalazl.

    Slon

  • 13. Data: 2012-04-21 08:29:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-21 01:27, Slon pisze:
    > Co by jednak nie nastapilo, ciesze sie stalem ci oscia w dupie, o czym kiedys
    napisales.

    No patrz, zmarnowałeś godzinę na utworzenie bełkotu pełnego nienawiści,
    którego chyba nikt, łącznie ze mną, porządnie nie przeczytał. I kto tu
    czyją ością jest? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /panowie, szybciutko z tą trumną bo tam spadek czeka.../

  • 14. Data: 2012-04-21 08:52:45
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, April 21, 2012 2:29:39 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > No patrz, zmarnowałeś godzinę na utworzenie bełkotu pełnego nienawiści,
    > którego chyba nikt, łącznie ze mną, porządnie nie przeczytał. I kto tu
    > czyją ością jest? :)

    Jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby napisanie takiego belkotu zajelo godzine czasu,
    nawet takiemu niedoledze umyslowemu jak ty.
    Gdybys jednak rzeczywiscie tyle czasu na tyakie cos potrzebowal i oceniasz mn ie
    wedlug swoich mozliwosci, to znow mnie zaskakujesz swoim kalectwem umyslowym.
    Co zas do osci, to przecierz nikt inny tylko wlasnie ty pisales, ze stoje ci oscia w
    dupie. Jesli jednak znajdziesz, ze ja cos takiego napisalem, to smialo wskaz cytat a
    ja w odrozniemiu od ciebie odszczekam to co napisalem o osci.
    Poniewaz jednak mam pewnosc, ze nic takiego nie napisalem abys ty mi stal oscia w
    dupie, to mam rowniez pewnosc, ze nic takiego nie zacytujesz na potwierdzenie twoich
    chorych urojen.
    Wiem tez, ze jako imbecyl nie bedziesz w stanie przyznac mi, ze mam racje.
    Kolejny raz, ulomny chlopino osmieszasz sie.

    Slon.

  • 15. Data: 2012-04-21 09:11:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-21 08:52, Slon pisze:
    > Co zas do osci, to przecierz nikt inny tylko wlasnie ty pisales, ze stoje ci oscia
    w dupie.

    Kolejna prawda, po żonie - restauratorce i czterech pracownikach z
    nikonami d7000 :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 16. Data: 2012-04-21 10:37:19
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, April 21, 2012 3:11:37 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Kolejna prawda, po żonie - restauratorce i czterech pracownikach z
    > nikonami d7000 :)

    Czy ty jestes tak bezdennie glupi, ze nawet nie potrafisz zrozumiec pisanego tekstu?
    Kto cie ulomny umyslowo synku, oszukal na temat czterech pracownikow, z czterema
    nikonami d7000?
    To, ze twoje urojenia sa chore to juz ci pisalem.
    Jesli tak nie jest, to wskaz cytat, w ktorym pisalem o czterech pracownikach z
    czterema nikonami d7000.
    Za kazdym razem kiedy cos odpiszesz, to udowadniasz, ze jestes co najmniej wtornym
    analfabeta, jesli nie kalaeka umyslowym.
    Co zas sie tyczy zony restauratorki, to bylem z nia cale 2 i pol roku.
    Po rozwodzie z nia, znow trafila mi sie restauratorka z polski, ktora przyjechala do
    Ameryki na zarobek i pukalem ja z doskoku w weekendy, przez ponad jeden rok.
    Kobicina miala przynajmniej gdzie pomieszkac w wolne od pracy dni, bo na codzien
    pracowala na domku jako sluzaca.
    Gdyby cie interesowalo, to byly to jdyne restauratorki z ktorymi bylem zwiazany
    pukaniem przez dluzszy okres czasu.
    Praca ktora wykonuje, zawsze dawala mi duze mozliwosci w zapoznawaniu nowych towarow
    do pukania.
    Z tego tez wlasnie powodu rozwiodlem sie z moja pierwsza zona.
    Nastepne moje 2 zwiazki malzenskie, to juz byly tylko na prosbe pan, aby mogly sobie
    uregulowac pobyt.
    Myslalem, ze juz wiecej sie nie ozenie, ale chyba nie bede w stanie odmowic jedenej
    ladnej latynosce.
    Jedyne co mnie wstrzymuje, to fakt, ze jest 23 lata mlodsza, ale puka sie jak zadna
    inna poprzednia.

    Slon

  • 17. Data: 2012-04-21 10:56:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-21 10:37, Slon pisze:
    > Jesli tak nie jest, to wskaz cytat, w ktorym pisalem o czterech pracownikach z
    czterema nikonami d7000.

    Osiem postów wyżej :)

    > Co zas sie tyczy zony restauratorki, to bylem z nia cale 2 i pol roku.
    > Po rozwodzie z nia

    Zdążyłeś się z nią rozwieść dziś pomiędzy 1:27, a 10.37? :)

    > Jedyne co mnie wstrzymuje, to fakt, ze jest 23 lata mlodsza, ale puka sie jak zadna
    inna poprzednia.

    To już twoja czwarta fantazja w tym wątku :)
    A teraz zmarnujesz następną godzinę na tworzenie ciętej riposty. Tylko
    się nie pomyl znowu w faktach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /25% badanych nie wie ile to jest 25%/

  • 18. Data: 2012-04-21 11:43:16
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, April 21, 2012 4:56:50 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Osiem postów wyżej :)

    Lzesz jak wsiowy glupek, ktory nie dosc, ze nie potrafi czytac ze zrozumieniem, to
    nawet nie potrafi przytoczyc cytatu na ktory chcialby sie powolac.
    To nastepny dowod twojego kalectwa umyslowego.

    > Zdążyłeś się z nią rozwieść dziś pomiędzy 1:27, a 10.37? :)

    A kto cie imbecylu oszukal, ze rozwiodlem sie z nia dzis?
    Jesli nikt cie nie oszukal, to jakim cudem doszedles do takiego wniosku?

    > To już twoja czwarta fantazja w tym wątku :)
    > A teraz zmarnujesz następną godzinę na tworzenie ciętej riposty. Tylko
    > się nie pomyl znowu w faktach :)

    Nie sadz mnie wedlug siebie wsiowy glupku.
    To, ze tobie moze tyle czasu zabierac odpisanie paru zdan, wcale nie znaczy, ze ja
    tez musze tyle czasu sie wysilac.
    Cieta riposta to moja specjalnosc, ktora przychodzi mi z latwoscia i jak widac jest
    bardzo skuteczna.

    Gdybys nie byl imbecylem, to nie pomijalbys bez odpowiedzi moich pytan do ciebie.
    Nie dajesz rady biedaczyno, ale usilujesz cos skrobnac nie na temat, myslac pewnie,
    ze koledzy cie podratuja.

    Kazdy, kto ma odrobine oleju w glowie, dojdzie do wniosku, ze sama twoja dyskusja ze
    mna, jest dla ciebie porazaka.
    Dajesz sie tak latwo sprowokowac, ze az przestaje mnie cieszyc taka kaleka umyslowa,
    ktora nie potrafi logicznie myslec i nie potrafi udowodnic cytatem swoich wypowiedzi.
    Przez dlugi czas mialem nadzieje, ze moze zmadrzejesz.
    Wiele razy pisalem, ze zal mi ciebie, bo potrafie zrozumiec, ze nie kazdemu bozia
    dala rozum, nie kazdy jest w stanie zarobic uczciwa praca na dostatnie zycie, na
    samochod, na kobiety, na podrozowanie.
    Wypadasz calkiem mizernie nawet jak na ta grupe, gdzie ciagle biadoli sie o drogim
    sprzecie, o zamiennikach obiektywow z jakas przyzwoita jakoscia.

    Wybierz sie chlopino w pole z marnym sprzetem jaki posiadasz i poraduj chociasz oczy
    ladnymi widokami.
    Zdrowia umyslowego pewnie juz nie odzyskasz, ale byc moze twoje anemiczne cialo na
    tym skorzysta.
    Kazda twoja dyskusja ze mna, jest dla ciebie porazka, nawet jesli ci sie wydaje, ze
    jest inaczej.
    Nawet wtedy, gdy znajdzie sie inny twojego pokroju i bedzie cie popieral, to pomysl o
    tym, ze to moze tak zwany zyczliwy, ktory wpycha cie celowo w gowno, albo w
    najlepszym wypadku, tak samo jak ty umyslowo ograniczony, chcacy poszczekac w
    gromadzie.

    Slon.

  • 19. Data: 2012-04-21 12:22:38
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-04-20 23:27:37 +0000, Slon <z...@g...com> said:

    > Co by jednak nie nastapilo, ciesze sie stalem ci oscia w dupie

    Ceirniem Tannen, cierniem. Ością lub kością się jest w gardle.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2012-04-21 13:24:46
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > Po tobie mendo,itd-itp,
    itd-itp,itd-itp,itd-itp,itd-itp,itd-itp,itd-itp,itd-
> [...]
    > Radze przy okazji, przepierz od czasu do czasu swoje gacie, zeby ci moczem nie
    zalatywalo gdziekolwiek bys sie nie znalazl.

    Opinia o polskich emigrantach nie jest ani odrobinę przesadzona...
    Pozdr.J.