  • 1. Data: 2012-04-19 05:53:39
    Temat: czy fotografia ma jeszcze sens?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    No właśnie, czy w zalewie obrazków ma sens fotografowanie?

  • 2. Data: 2012-04-19 06:18:45
    Temat: Re: czy fotografia ma jeszcze sens?
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, April 18, 2012 11:53:39 PM UTC-4, Marek Dyjor wrote:
    > No właśnie, czy w zalewie obrazków ma sens fotografowanie?

    Jedyny sens, to ma zalew obrazkow bez fotografowania.
    Na imbecylne pytanie, tylko taka odpowiedz moze byc dana.

    Slon

  • 3. Data: 2012-04-19 07:50:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-19 06:18, Slon pisze:
> [...]

    Dla radości własnej, kasy (z reguły słabej) albo dokumentacji tego, co
    nie zostało (jeszcze) udokumentowane. Wciąż jednak wielu jeszcze myśli,
    że dla lansu i to jest troszkę śmieszne.
    Zjawisko jest ciekawe także z punktu widzenia upadku pewnej elitarności,
    którą czuło wielu, głównie dużych chłopców i obecnie wykazują poczucie
    zniechęcenia i wręcz zdrady.

    > Na imbecylne pytanie, tylko taka odpowiedz moze byc dana.
    >
    > Slon

    Choćbyś się nazwał Adam Mickiewicz, z domu Piłsudski, tak głupiego
    sposobu formułowania myśli nikt nie podrobi, panie Ziggy Photo -
    American Professional Photographer :)

    --
    pozdrawia Adam
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/

  • 4. Data: 2012-04-19 07:56:02
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, April 19, 2012 1:50:22 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    >
    > Choćbyś się nazwał Adam Mickiewicz, z domu Piłsudski, tak głupiego
    > sposobu formułowania myśli nikt nie podrobi, panie Ziggy Photo -

    A kto cie chlopino oszukal, ze cos ma byc podrabiane?
    Byles glupi, jestes glupi i pozostaniesz glupi - nic juz tego nie zmieni.

    Slon

  • 5. Data: 2012-04-19 18:19:32
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-04-19 05:53, Marek Dyjor wrote:
    > No właśnie, czy w zalewie obrazków ma sens fotografowanie?

    No właśnie widać że ma sens, bo wszyscy zaczęli fotografować swoje
    pociechy, wypady na ryby czy buty. Ludzie już nie siedzą na newsach i
    godzinami teoretyzują o sprzęcie tylko biorą to co mają i lecą w teren.
    W same centrum wartkiej akcji ;). Na grupie zostali "duzi chłopcy",
    niespełnieni artyści, ludzie z ideami i jeden pokaleczony kotleciarz
    generujący jakieś 98% ruchu ;).

    Tak na serio to chciałbym żeby tak było ;). Jest jak było, newsy
    zastąpił Facebook, slajdy pełna klatka. Znawców tematów zastąpili
    instruktorzy setek wszelkiej maści kursów ;), generujący armię fantastów
    przedsiębiorców, walczących o dotacje ;).

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 6. Data: 2012-04-19 18:36:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 05:53:39 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > No właśnie, czy w zalewie obrazków ma sens fotografowanie?

    Sprawia ci radość? Jeśli tak, to ma sens.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 7. Data: 2012-04-19 22:27:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f8fa79d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Choćbyś się nazwał Adam Mickiewicz, z domu Piłsudski, tak głupiego
    > sposobu formułowania myśli nikt nie podrobi, panie Ziggy Photo -
    > American Professional Photographer :)

    10/10

    TA

  • 8. Data: 2012-04-19 23:47:39
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > No właśnie, czy w zalewie obrazków ma sens fotografowanie?

    Fotografia to zatrzymany obraz rzeczywistości lub tego co uznajemy za
    rzeczywistość i taki jej sens. Pytanie jakie formułujesz pojawia się
    od początku istnienia fotografii. Skłonność do jego zadawania dzisiaj
    ma jednak inną genezę. Wynika z powszechności, czyli z zachwiania
    wartości. To z kolei sprowadza się do trudności wykonania rzekomo
    znaczącej fotografii. Każdy kto myśli o swoim zajęciu chcąc nie chcąc
    staje przed ścianą. Moment ten jest krytyczny i określa kierunek.
    Tak, fotografia ma sens jak każde inne zajęcie.

    Janko gdzieś tu fajnie napisał, że widział sporo osób, które
    przychodziły i odchodziły rozbijając się o ambicję czy coś w tym
    stylu. Też to obserwuję. Czasem nawet potrafię przewidzieć kto będzie
    następny. I nie ma znaczenia czy jest zdolny, pracowity, fotografuje
    dla przyjemności. Po prostu w kościach czuć, że gość wymięknie. Jeśli
    nie idzie prosto do celu wiadomo wszystko. I tak jest w każdej
    dziedzinie.

    marek

  • 9. Data: 2012-04-20 01:32:31
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, April 19, 2012 5:47:39 PM UTC-4, marek augustynski wrote:

> [...]
    > dla przyjemności. Po prostu w kościach czuć, że gość wymięknie. Jeśli
    > nie idzie prosto do celu wiadomo wszystko. I tak jest w każdej

    100% racji.
    Jak sie chce robic cos dobrze, to trzeba sie temu poswiecic.
    39 lat temu znalazlem sobie sposob na zycie i na zarabianie, zwiazane z profesja
    fotograficzna.
    Malo jest dziedzin fotografii, z ktorymi nie mialbym do czynienia zawodowo w tym
    okresie czasu.
    Cieszy mnie kazda praca fotograficzna i kazde nowe wyzwanie z tym zwiazane.
    Dzieki fotografii cyfrowej, praca stala sie dozo latwiejsza.
    Nie zanosi sie, abym wymiekl w tym zawodzie.
    Fotografia, to wspanialy swiat, pelen wielkich mozliwosci.

    Slon
    (gdybys nie skapowal sie, to wyklikal powyzsze, veri zawodowiec}.

  • 10. Data: 2012-04-20 08:37:06
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-19 07:50, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > Zjawisko jest ciekawe także z punktu widzenia upadku pewnej elitarności,
    > którą czuło wielu, głównie dużych chłopców i obecnie wykazują poczucie

    A co za różnica czy obrazek jest w wersji surowej (niesfotografowanej)
    czy obrobionej w dowolnej formie. Ciągle dookoła jest pełno obrazków,
    jak ktoś je lubi to będzie fotografował. Jeżeli chce to robić dla
    uznania to fakt trudniej.

    A.