eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    From: Slon <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Date: Fri, 20 Apr 2012 16:27:37 -0700 (PDT)

    On Friday, April 20, 2012 6:38:06 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > American trochę chyba przytył ostatnio (widocznie w Americe dochody z
    > kotleciarstwa także spadają i trzeba dojadać w McDonalds).

    Czy na tej grupie ciagle musza byc imbecyle twojego pokroju, sami sobie
    zaprzeczajace?
    Przeciez pisales nie raz, ze jestem hamburgerozerca i to w czasach, kiedy w Ameryce
    jeszcze sie nie pogorszylo.
    Wiem, ze taki wsiowy kutas jak ty, nie jest w stanie pojac, ze hamburgery moga byc
    bardzo smacznym, pozywnym i zdrowym daniem, tylko nie takie, jakie masz mozliwosc
    zjesc w polskich McDonaldach, gdzie dostajesz towar odpowiedni dla takich jak ty.
    Nie jestes tez w stanie pojac, ze dobry hamburger kosztuje ponad 10 dolarow, na
    ktorego ciebie po prostu ani nie stac, ani nie masz mozliwosci wsiowy glupku, takiego
    kupic w zasranym i ciagle smierdzacym ci moczem, krakufku.
    Wiem ze nie bedziesz w stanie wyobrazic sobie, iz tak jak twoim hobby jest naprzyklad
    fotografia, tak jednym z moich licznych hobby jest kucharstwo.
    Jesli jeszcze zmiesci ci sie w tym twoim zasranym lepetynie, ze aktualna moja zona
    jest wyuczona i zawodowo pracujaca kucharka, prowadzaca restauracje, to juz wiesz, ze
    jestes totalnym imbecylem piszac to co napisales.

    > W każdym
    > razie przechrzcił się na Słonia i ma do mnie żal, że go tak od razu
    > zdekonspirowałem :)

    Znow potwierdzasz to, ze kretyn z ciebie jakich malo.
    Myslalem, ze nawet taki wsiowy idiota jak ty, ma na tyle rozumu, zeby sam siebie nie
    osmieszac.
    Przeciez pierwszych kilka postow, ktore tu wyslalem, specjalnie podpisalem nickiem
    "Slon" ale z moim starym i znanym powszechnie adresem od kogo.
    Zrobilem tak calkiem celowo, zeby takie przyglupy jak ty, nie musialy pisac tego, co
    pisali kiedys, gdy oficjalnie wyslalem post na ta grupe, informujacy o zmianie mojego
    nicka.
    To tez jest chyba latwe do sprawdzenia.
    Tak wiedz widzisz jakiego kretyna sam z siebie robisz.
    Jestes tak imbecylny, ze juz wiele razy pisalem, iz mi cie po prostu szkoda.

    > A tak serio - przy najbliższej okazji sprzątania w systemie chyba
    > zlikwiduję czytnik usenetu. To jest już właściwie koniec tej usługi, raz
    > - zmieniają się zwyczaje ludzi, dwa - jak to z każdą demokracją
    > doskonałą, wykańczają go mendy. No cóż, było, minęło...

    Jestes tutaj jedna z najwiekszych mend, chyba zaraz po tej mendzie od makro.
    Na szczescie tamta menda, miala zdziebko wiecej rozumu od ciebie i juz sobie stad
    poszla, bo za duzo prawdy o niej napisalem.

    Po tobie mendo, jednak nie spodziewam sie, ze dotrzymasz slowa, bo wielokrotnie juz
    dawales dowod, ze tego nie potrafisz.
    Co by jednak nie nastapilo, ciesze sie stalem ci oscia w dupie, o czym kiedys
    napisales.
    Wedlug mnie, to bylaby jedyna twoja dobra decyzja, gdybys stad zniknal, bo tyulko
    dalszego wstydu sobie zaoszczedzisz.
    Mimo tego, ze miales tu kiedys cala horde kundli, ktorzy wtorowali ci obszczekiwanie
    mnie, to wielu z nich w roznym czasie madrzalo i zaprzestawali mnie obszczekiwac.
    Jestes chyba juz ostatnia menda, na ktora przyszedlby czas, zeby stad zniknela.
    Stanie sie dokladnie to, co kiedys takim jak ty, obiecalem i jak widac slowa
    dotrzymuje.
    na droge masz odemnie kopa w twoje zasrane dupsko.
    Radze przy okazji, przepierz od czasu do czasu swoje gacie, zeby ci moczem nie
    zalatywalo gdziekolwiek bys sie nie znalazl.

    Slon