eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    From: Slon <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Date: Sat, 21 Apr 2012 02:43:16 -0700 (PDT)

    On Saturday, April 21, 2012 4:56:50 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Osiem postów wyżej :)

    Lzesz jak wsiowy glupek, ktory nie dosc, ze nie potrafi czytac ze zrozumieniem, to
    nawet nie potrafi przytoczyc cytatu na ktory chcialby sie powolac.
    To nastepny dowod twojego kalectwa umyslowego.

    > Zdążyłeś się z nią rozwieść dziś pomiędzy 1:27, a 10.37? :)

    A kto cie imbecylu oszukal, ze rozwiodlem sie z nia dzis?
    Jesli nikt cie nie oszukal, to jakim cudem doszedles do takiego wniosku?

    > To już twoja czwarta fantazja w tym wątku :)
    > A teraz zmarnujesz następną godzinę na tworzenie ciętej riposty. Tylko
    > się nie pomyl znowu w faktach :)

    Nie sadz mnie wedlug siebie wsiowy glupku.
    To, ze tobie moze tyle czasu zabierac odpisanie paru zdan, wcale nie znaczy, ze ja
    tez musze tyle czasu sie wysilac.
    Cieta riposta to moja specjalnosc, ktora przychodzi mi z latwoscia i jak widac jest
    bardzo skuteczna.

    Gdybys nie byl imbecylem, to nie pomijalbys bez odpowiedzi moich pytan do ciebie.
    Nie dajesz rady biedaczyno, ale usilujesz cos skrobnac nie na temat, myslac pewnie,
    ze koledzy cie podratuja.

    Kazdy, kto ma odrobine oleju w glowie, dojdzie do wniosku, ze sama twoja dyskusja ze
    mna, jest dla ciebie porazaka.
    Dajesz sie tak latwo sprowokowac, ze az przestaje mnie cieszyc taka kaleka umyslowa,
    ktora nie potrafi logicznie myslec i nie potrafi udowodnic cytatem swoich wypowiedzi.
    Przez dlugi czas mialem nadzieje, ze moze zmadrzejesz.
    Wiele razy pisalem, ze zal mi ciebie, bo potrafie zrozumiec, ze nie kazdemu bozia
    dala rozum, nie kazdy jest w stanie zarobic uczciwa praca na dostatnie zycie, na
    samochod, na kobiety, na podrozowanie.
    Wypadasz calkiem mizernie nawet jak na ta grupe, gdzie ciagle biadoli sie o drogim
    sprzecie, o zamiennikach obiektywow z jakas przyzwoita jakoscia.

    Wybierz sie chlopino w pole z marnym sprzetem jaki posiadasz i poraduj chociasz oczy
    ladnymi widokami.
    Zdrowia umyslowego pewnie juz nie odzyskasz, ale byc moze twoje anemiczne cialo na
    tym skorzysta.
    Kazda twoja dyskusja ze mna, jest dla ciebie porazka, nawet jesli ci sie wydaje, ze
    jest inaczej.
    Nawet wtedy, gdy znajdzie sie inny twojego pokroju i bedzie cie popieral, to pomysl o
    tym, ze to moze tak zwany zyczliwy, ktory wpycha cie celowo w gowno, albo w
    najlepszym wypadku, tak samo jak ty umyslowo ograniczony, chcacy poszczekac w
    gromadzie.

    Slon.