  • 21. Data: 2011-09-22 21:32:29
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy>

    W dniu 2011-09-22 14:55, Franc pisze:

    > http://www.komputronik.pl/product/126548/Sprzet_komp
    uterowy/Komputery_PC/Komputronik_Sensilo_MT_145_F018
    _.html

    > skrót
    > http://tinyurl.com/3fepe7d
    >
    > Cytam z maila od nich:
    > "Niestety nie podajemy takich informacji. Sprzęt jest zmontowany z
    > najlepszych producentów na rynku."
    > "Tak, sprzęt jest plombowany."
    >
    > PS.
    >
    > Czy znam ktoś gdzieś możliwość kupienie gotowca z systemem o podobnych
    > paramtrach i W7 na pokładzie. Bo tak naprawdę to o to chodzi.

    Witam,
    Napisz na priv do mnie (mail zakodowany rot13). Mam dostęp do markowych
    HP z Zachodniej Europy. Nigdzie nie kupisz sprzętu stacjonarnego taniej
    niż ja mam.
    Jako przykład:
    Pavilion Elite HPE-030nl PC, PC i7-860 (2.8GHz), 6GB (3x2GB), 2TB(2x1TB)
    , NVIDIA GeForce GTX260 1.8GB, WIFI, TV TUNER, Wireless - w sklepie 4999
    zł,
    http://media.kieskeurig.nl/images/00/93/00/77/3e32/4
    f9b/a530/a685c1681e24/l.jpg
    http://tweakers.net/pricewatch/247238/hp-pavilion-el
    ite-hpe-030nl.html#tab:info
    ostatnio załatwiłem koledze za trochę ok 2100 zł.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 22. Data: 2011-09-23 08:05:10
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > ostatnio załatwiłem koledze za trochę ok 2100 zł.

    pewnie 'spadł' z TIRa.

  • 23. Data: 2011-09-23 10:21:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Brak specyfikacji płyty głównej.

    Czyli pewnie jakos AsRock :)

    > Dobra płyta z "integrą" i dobry "dwurdzeniowiec" byłby w tym
    > przypadku chyba lepszym rozwiązaniem, przynajmniej dla autora wątku.

    Dokladnie - i mniej by sie grzal -> ciszej chodzil.
    Do biura lepiej wziac Athlona x2 zamiast Phenoma x4.
    Zintegrowana karta tez styknie a co do akceleracji (post qwerty) -
    - przeciez zintegrowane HD 42xx wspieraja 3D i troche DXVA (np. youtube).

    PS
    Najfajniejsza jest specyfikacja dysku twardego: magnetyczny :)

  • 24. Data: 2011-09-23 12:41:35
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-09-22 14:05, Franc pisze:
    > Grupo,
    > Podzielcie się mądrym słowem.
    >
    > Do biura muszę kupić stacjonarny komp. Office, jakiś program do obsługi
    > itp.
    > Szukałem i trafiłem, że komputronik sprzedaje gotowe zestawy (jak wielu
    > innych) z dołożonym W7. Niestety, opisy podzespołów jest b. skrótowy, a
    > dokładnieszych danych nie podaję (takie info przesłali na moje zapytanie).

    http://dellowo.pl/p/1465/DELL-Vostro-V460-i3-2100-3-
    1-4GB-500GB-DVDRW-HD2000-19in1-Win7Pro64-3YNBD

    i już

  • 25. Data: 2011-09-23 15:00:58
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://tweakers.net/pricewatch/247238/hp-pavilion-el
    ite-hpe-030nl.html#tab:info
    > ostatnio załatwiłem koledze za trochę ok 2100 zł.

    Fajny :) Wziąłbym ze trzy sztuki. Napisz tylko jaki windows (PL?) i jaka
    gwarancja. Fakturke oczywiście wystawisz ?

  • 26. Data: 2011-09-25 19:09:51
    Od: Franc <q...@w...pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 14:41:35 +0200, Marrcino napisał(a):

    > http://dellowo.pl/p/1465/DELL-Vostro-V460-i3-2100-3-
    1-4GB-500GB-DVDRW-HD2000-19in1-Win7Pro64-3YNBD

    > i już

    Jestem prawie zdecydowane, tylko.... Miał ktoś do czynienia z kompami
    stacjonarnymi DELL?
    Gwarancja jest NBD - ma to ktoś przećwiczone - jako to jest w praktyce?

    --
    Franc

  • 27. Data: 2011-09-26 05:55:33
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-09-25 21:09, Franc pisze:

> [...]
    > stacjonarnymi DELL?
    > Gwarancja jest NBD - ma to ktoś przećwiczone - jako to jest w praktyce?

    Ja mam do czynienia na codzień z prawie dwustoma (+plus blejdy).
    Gwarancja przydaje sie niezmiernie rzadko, ale wygląda to tak: Jak się
    coś zepsuje to zapuszczasz płytę diagnostyczną (jest w zestawie)
    oczywiście jak się da ją zapuscić, zczytujesz kod błędu dzwonisz na
    serwis i następnego dnia masz kuriera albo technika (w zależności od
    uszkodzenia) z nowa częscią. Nigdy nie zdażyło mi się że by to trwało
    dłużej, podczas kupna pytaj o gwarancję 5 lat. U mnie ostatnio w
    optiplexach 990 kosztowało to tylko stówę więcej (z usługą pozostaw swój
    dysk twardy).

    Marrcino

  • 28. Data: 2011-09-26 09:36:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/09/2011 20:09, Franc wrote:

> [...]
    > stacjonarnymi DELL?
    > Gwarancja jest NBD - ma to ktoś przećwiczone - jako to jest w praktyce?

    Mam jakieś 300 desktopów Della + ok 30 laptopów, wszystko z gwarancją
    NBD. Problemów nigdy nie było, jeśli to coś banalnego typu dysk twardy,
    to przysyłają po prostu nowy (i można umówić się, że wadliwy odeślesz za
    tydzień jak już skopiujesz dane), przy padzie laptopów przyjeżdża po
    prostu technik z częściami w pudełku i wymienia na miejscu.

    Wykupujemy też na nie ubezpieczenie od zalania itp, kilka razy
    korzystaliśmy przy uszkodzonym ekranie i wymieniali po prostu, rzeczy
    takie jak zalania chcą czasem zabrać do serwisu, żeby potestować.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2011-09-26 09:48:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-26, o godz. 10:36:05
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > odeślesz za tydzień jak już skopiujesz dane), przy padzie laptopów
    > przyjeżdża po prostu technik z częściami w pudełku i wymienia na

    opisywałem już tutaj problem z NBD w sytuacji gdy nie odpalił
    nowo zakupiony Dell - przyjechał z uszkodzonym dyskiem. Okazało się że
    odmawiają dostarczenia dysku z preinstalowanym systemem lub kompletu
    płyt instalacyjnym - można to zrobić płacą po raz kolejny za system. Z
    uporem maniaka twierdzą że należy zrobić płyty do reintalacji z dysku
    który był uszkodzony. Nie wyjaśniając jak to zrobić w sytuacji gdy ten
    dysk nie działa już przy pierwszym uruchomieniu komputera. Sytuacja
    specyficzna ale warto wiedzieć że może się zdarzyć. W moim przypadku
    pomogła kopia z identycznego komputera który był po ręką ale musiałem
    potem zmieniać numer seryjny systemu by był zgodny z tym co na naklejce.

    W podobnej sytuacji Lenovo przysłało po prostu płyty instalacyjne
    kurierem.

    Zdrówko

  • 30. Data: 2011-09-26 10:44:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/09/2011 10:48, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> [...]
    > potem zmieniać numer seryjny systemu by był zgodny z tym co na naklejce.
    >
    > W podobnej sytuacji Lenovo przysłało po prostu płyty instalacyjne

    Przyznam, że jeszcze nigdy sytuacji ze sprzętem DOA nie miałem, więc
    szansa na to mizerna..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil