  • 1. Data: 2011-09-21 14:23:18
    Temat: Monitor z programowymi nastawami
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Witam,

    Czy są dostępne jakieś monitory (<= 24", mało istotne jaka matryca byle
    rozdzielczość duża) w których można zmieniać parametry obrazu
    (kontrast/jasność) z jakiegoś firmowego oprogramowania (Windows)? Tak
    jak w laptopach jest skrót klawiszowy tak tu może być jakiekolwiek
    okienko...
    Dodam że nie chodzi o te nastawy z karty graficznej tylko o te które
    każdy monitor ma dostępne ze swojego panelu.

    Po prostu żeby go przestawić trzeba będzie podejść, a jest to dość
    kłopotliwe.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 2. Data: 2011-09-21 14:45:33
    Temat: Re: Monitor z programowymi nastawami
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.09.2011 16:23, dziobu pisze:
> [...]
    > (kontrast/jasność) z jakiegoś firmowego oprogramowania (Windows)? Tak
    > jak w laptopach jest skrót klawiszowy tak tu może być jakiekolwiek

    Wszystkie modele EIZO mają taką możliwość. Można w nich nawet powiązać
    samoczynne przechodznie w inny "profil" wyświetlania zależnie od
    odpalonej aplikacji.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2011-09-21 16:11:27
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    dziobu pisze:

    > Dodam że nie chodzi o te nastawy z karty graficznej tylko o te które
    > każdy monitor ma dostępne ze swojego panelu.
    > Po prostu żeby go przestawić trzeba będzie podejść, a jest to dość
    > kłopotliwe.

    Mam coś takiego w 24" Gateway'u FPD2485W. Aplikacja komunikuje się z
    monitorem po kablu sygnałowym (u mnie na DVI). Działa wolno, najlepiej
    używać własnych profili (praca / film /zdjęcia). OIDP podobne menu jest
    w EIZO.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2011-09-21 16:15:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 16:45:33 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Wszystkie modele EIZO mają taką możliwość. Można w nich nawet powiązać
    > samoczynne przechodznie w inny "profil" wyświetlania zależnie od
    > odpalonej aplikacji.

    Poprawka - wszystkie, które są wyposażone w port USB lub obsługują
    transmisję DDC/CI. Choć z tym ostatnim też zastrzeżenie, że monitor powinien
    być podłączony po DVI, bo na DisplayPort to nie działa.

    [ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]

  • 5. Data: 2011-09-22 09:08:07
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Wed, 21 Sep 2011 18:11:27 +0200, Piotr Rezmer wrote:

    > Mam coś takiego w 24" Gateway'u FPD2485W. Aplikacja komunikuje się z
    > monitorem po kablu sygnałowym (u mnie na DVI).

    O kurna, ja też mam ten monitor i o niczym takim nie wiedziałem.
    Jak to uruchomić?

    --
    pozdro

  • 6. Data: 2011-09-22 09:34:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    robot pisze:

    > O kurna, ja też mam ten monitor i o niczym takim nie wiedziałem.
    > Jak to uruchomić?

    Musisz zainstalować program EZ-tune. Powinieneś go mieć na płytce
    dołączonej do monitora. Jeśli zgubiłeś płytkę, możesz go pobrać stąd:

    http://www.portrait.com/dtune/gwy/enu/upgrade_instru
    ctions.html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-09-23 10:11:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > powinien
    > być podłączony po DVI, bo na DisplayPort to nie działa.

    A na HDMI?
    Bo u mnie LG forteManager dziala tylko po DVI - po HDMI nie.

  • 8. Data: 2011-09-23 13:25:30
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 12:11:33 +0200, Q napisał(a):

    > A na HDMI?
    > Bo u mnie LG forteManager dziala tylko po DVI - po HDMI nie.

    Na HDMI komunikacji DDC/CI też nie ma.