  • 21. Data: 2013-03-24 11:33:11
    Temat: Re: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-24 11:10, Liwiusz pisze:

    > Listonosze i podobni gazownicy też muszą mieć możliwość wykonywania
    > swojej pracy.

    Mają.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 22. Data: 2013-03-24 11:33:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 14:28:55 +0100, Rabarbar napisał(a):
    > tak na marginesie tematu to podobnych do ciebie którzy "służbowo" chodzą
    > po ludziach jest wbrew pozorom bardzo dużo, i czyj to problem?
    >
    > kurier: bo ja tylko na chwile paczke dostarczyć
    > energetyk: bo ja tylko na chwile licznik wymienić
    > gazownik: bo ja tylko na chwile gazomierz sprawdzić
    > dostawca: bo ja tylko na chwile bułeczki przywiozłem
    > pocztowiec: po ja tylko na chwile polecony przyniosłem

    No ale tak prawde mowiac to buleczki w sklepie chcesz miec.
    I co - ma sklep miec jedno zarezerwowane miejsce zajete przez pol godziny
    dziennie ?

    J.

  • 23. Data: 2013-03-24 11:47:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-24 11:33, R2r pisze:

    > Mają.

    To sorry, myślałem że dyskutujemy o sytuacji, że uprzywilejowanie
    parkować nie mogą.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2013-03-24 12:42:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Nie narzekaj na Polskę. Kiedy byłem na wycieczce rowerowej we Francji,
    > chciałem wrzucić dzienna rację śmieci do pustego plastykowego kibla przy
    > jakimś domu w dużym mieście. Wyszedł pan, kazał zabrać co wrzuciłem i
    > zanieść do publicznego śmietnika :). Niby racja, kibel prywatny ale śmieci
    > garstka. Że też mu się chciało :)

    Tylko rzecz w tym że Twój przykład to różnica. Ja nie wypełniam czyjegoś
    prywatnego śmietnika, tylko śmietnik osiedlowy do którego też mam prawo :)
    A agresja tego gostka była taka, jak bym mu do mieszkania ten worek
    śmieci wrzucił.

    U nas gdybyś podrzucił worek śmieci do kubła na prywatnej posesji, też
    byłbyś poproszony o jego zabranie.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 25. Data: 2013-03-24 13:05:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-24 10:52, Wicio pisze:

    > Oglądałem ten reportaż. Bezprawie i nadużywanie władzy. Po tym
    > reportażu to powinni sami się zlikwidować. To tak BTW.

    Gdyby mieli odrobinę godności to może i by to uczynili.

    Pamiętasz najsłynniejszego Strażnika Miejskiego z BB? :)
    Przez lata stał murem za tym jak ta formacja jest niezbędna, potrzebna i
    jakie ma osiągnięcia. Życie by oddał za służbę w niej i o jej dobre imię.
    Kilka tygodni temu gały zrobiłem, bo go słyszę w jakimś wywiadzie że
    czas SM minął i czas na jej rozwiązanie. Że SM przekształciło się w to
    do czego nie była powołana. Że nie ma zaufania publicznego i stała się
    znienawidzoną formacją przez ludzi itp.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 26. Data: 2013-03-24 15:19:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 11:32:36 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Obecnie już (albo niedługo) będzie się płacić pod przymusem i ryczałtem
    > (niezależnym od ilości wyrzucanych śmieci), więc... ;)

    Wiec moze byc inaczej, ale i tak jest miejsce na niesnaski ... np czy
    posortowales smieci przed wrzuceniem ?

    J.

  • 27. Data: 2013-03-24 17:58:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 12:42:26 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Tylko rzecz w tym że Twój przykład to różnica. Ja nie wypełniam czyjegoś
    > prywatnego śmietnika, tylko śmietnik osiedlowy do którego też mam prawo :)
    Facet najwyraźniej nie wiedział że masz do dwóch śmietników prawo. W końcu
    mało kto ma dwa mieszkania w sąsiadujących blokach. Trza go było
    uświadomić, było by mu łyso.

    > A agresja tego gostka była taka, jak bym mu do mieszkania ten worek
    > śmieci wrzucił.
    A agresji też nie lubię :)

    --
    Jacek

  • 28. Data: 2013-03-24 18:39:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Facet najwyraźniej nie wiedział że masz do dwóch śmietników prawo. W końcu
    > mało kto ma dwa mieszkania w sąsiadujących blokach. Trza go było
    > uświadomić, było by mu łyso.

    Widzisz. Uświadamianie to już inna bajka.
    A on był za stary i za bardzo zryty mózg by go uświadamiać. Nie pojął by
    tego jak i wielu społecznych pieniaczy na ulicy.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 29. Data: 2013-03-24 20:06:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie wiem chlopaki czy wiecie, ale za wywoz smieci sie placi.
    > Podrzucanie komus do smietnika to prawie tak jak okradanie go.

    MZ zwykłe śmiecenie. Nic do umowy na wywóz nie ma.

  • 30. Data: 2013-03-24 20:07:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Obecnie już (albo niedługo) będzie się płacić pod przymusem i ryczałtem
    > (niezależnym od ilości wyrzucanych śmieci), więc... ;)

    ... dalej będzie to śmiecenie a nie okradanie :-)