  • 1. Data: 2013-03-22 07:17:02
    Temat: opony na mokro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Drugi zysk z unijnych urzedasow - etykieta na oponach, a na niej klasa
    przyczepnosci na mokro, halas i opory toczenia.

    http://www.debica.com.pl/opony/_2
    Furio - klasa C

    http://www.debica.com.pl/opony/_1
    Passio 2 - wiekszosc C, ale dwa rozmiary E

    http://www.debica.com.pl/opony/_21
    Navigator 2 - F

    hm, mam te N2, jakiejs zlej przyczepnosci nie zauwazylem, ale ja
    profilaktycznie na deszczu zwalniam, niezaleznie od opon :-)

    J.

    P.S. Za to znow widzialem Niemcow w akcji - snieg sypie, na drodze juz
    bialo, a te cholery 140. I wypadkow nie widac ... no, ta bialosc to taka
    niewielka jeszcze wtedy, spadlo wiecej, to i oni zwolnili ...

  • 2. Data: 2013-03-22 08:22:09
    Temat: Re: opony na mokro
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-22 07:17, J.F. pisze:

    > Drugi zysk z unijnych urzedasow - etykieta na oponach, a na niej klasa
    > przyczepnosci na mokro, halas i opory toczenia.

    Ja tak mam, że mój mózg protestuje, gdy słyszy trzy słowa razem
    "urzędnik+dobrze+zrobił" ale w przypadku Passio się muszę zgodzić, niestety.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-03-22 08:43:55
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    >
    > hm, mam te N2, jakiejs zlej przyczepnosci nie zauwazylem, ale ja
    > profilaktycznie na deszczu zwalniam, niezaleznie od opon :-)

    Nie wiem jak pozostale, ale w przypadku Navigatorów 2 to ocena powinna byc
    jak najnizsza. Najgorsze opony z jakimi mialem do czynienia. Po 2 sezonach i
    przejechaniu moze z 10kkm nie nadaja sie na zadna nawierzchnie, jedyne do
    czego moga sie przydac to do podpalnenia na jakiejs demonstracji. :D

  • 4. Data: 2013-03-22 08:59:57
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    > jedyne do
    > czego moga sie przydac to do podpalnenia na jakiejs demonstracji. :D

    Można użyć do budowy placu zabaw dla dzieci, albo na jakiś klomb z kwiatami, a nie od
    razu palenie na demonstracjach. Nie wiem, skąd w narodzie tyle agresji... ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2013-03-22 09:09:48
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-22 08:59, Marcin Kiciński pisze:

    > Można użyć do budowy placu zabaw dla dzieci, albo na jakiś klomb z kwiatami, a nie
    od razu palenie na demonstracjach. Nie wiem, skąd w narodzie tyle agresji... ;)
    Zmuszony jestem zaprotestować! Opony się NIE nadają na plac zabaw dla
    dzieci, natomiast według zaleceń z Ujni można je używać w charakterze
    zabawek dla świń.
    W ramach mojego protestu idę spalić jakąś oponę ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2013-03-22 09:41:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-22 09:09, Jacek pisze:

> [...]
    > zabawek dla świń.
    > W ramach mojego protestu idę spalić jakąś oponę ;-)

    zabierasz swini zabawke !?
    ;)

  • 7. Data: 2013-03-22 09:55:40
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-22 09:41, AL pisze:

    > zabierasz swini zabawke !?
    > ;)
    Moim świniom opony już się znudziły i grają teraz na tabletach ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2013-03-22 11:13:41
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-03-22 09:55, Jacek pisze:

    > Moim świniom opony już się znudziły i grają teraz na tabletach ;-)
    > Jacek

    W Sejmie?

    charwel

  • 9. Data: 2013-03-22 15:45:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >zabawek dla świń.
    >W ramach mojego protestu idę spalić jakąś oponę ;-)

    Ale ... pod fotoradarem :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-03-23 00:47:23
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Drugi zysk z unijnych urzedasow - etykieta na oponach, a na niej klasa
    > przyczepnosci na mokro

    Tyle, że to nie przyczepność, tylko zdaje się droga hamowania.

    --
    ss??q s? ??u??ou??