  • 11. Data: 2014-01-28 11:32:20
    Temat: Re: Sony Xperia Z1
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 05:08:42 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > ależ oczywiście, wiadomo przeciez że najważneijszym parametrem TELEFONU
    > jest kwestia zarządzania zasialniem i płynnośc pracy:)
    >
    > niestety ale wg mnie najważniejszym elementem jest jakość funkcji
    > związanych z telefonowaniem i zarządzaniem kontaktami.

    Miałem E63 i mam N8 i jako telefon do dzwonienia i wysyłania smsów to E63
    była lepsza, na baterii też wytrzymała dłużej.
    Pisanie wiadomości na E63 było wygodniejsze, szczególnie jeżeli porówna się
    do N8 bez swypa, wyszukiwanie pełnotekstowe po całej książce telefonicznej
    przy klawiaturze qwerty jest niesamowicie wygodne. Lepiej było też
    rozwiązane korzystanie z VOIPa.
    No ale jeżeli wymagasz więcej to już lepsza jest N8 czyli ma GPS (E63 nie
    miała) ma większy ekran a w kwestii aparatu fotograficznego to nie ma
    czego porównywać.

    --
    daromar