  • 1. Data: 2014-01-16 14:36:25
    Temat: Sony Xperia Z1
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nie sądziłem ze napiszę coś dobrego o aparatach w komórkach...

    ale ten aparat jest porażający...

    szkodująca jest jego zdolność do robinia całkiem strawnych zdjęć w marnych
    warunkach oświetleniowych...

    Postęp jest kosmiczny

  • 2. Data: 2014-01-16 14:42:05
    Temat: Re: Sony Xperia Z1
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-16 14:36, Marek Dyjor wrote:
> [...]
    >
    > ale ten aparat jest porażający...
    >
    > szkodująca jest jego zdolność do robinia całkiem strawnych zdjęć w

    No wlasnie aparat w Z1 jest podobno pewnym rozczarowaniem w stosunku do
    oczekiwan. Przpuszczam, ze Nokia 1020 zrobilaby jeszcze wieksze wrazenie
    na Tobie.
    Miales swego czasu kontakt z Nokia N8? Mozna ujac krotko: stary ale jary
    jesli chodzi o mozliwosci foto.

  • 3. Data: 2014-01-16 14:48:30
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-01-16 14:36, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    >
    > ale ten aparat jest porażający...
    >
    > szkodująca jest jego zdolność do robinia całkiem strawnych zdjęć w

    To chyba nie miałeś N808 :)

    --
    marcin

  • 4. Data: 2014-01-16 15:03:38
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    >
    > ale ten aparat jest porażający...
    >
    > szkodująca jest jego zdolność do robinia całkiem strawnych zdjęć w marnych

    Porownaj z tym:
    http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z1-Clear-
    Zoom-vs-Lumia-1020-lossless-zoom-samples_id47875#2-

  • 5. Data: 2014-01-16 15:29:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    atm wrote:

> [...]
    > wrazenie na Tobie.
    > Miales swego czasu kontakt z Nokia N8? Mozna ujac krotko: stary ale

    miałem N8 ale to jest pomyłka ze względu na barachlasty system operacyjny.

  • 6. Data: 2014-01-16 15:34:56
    Od: atm <...@v...pl>

    > miałem N8 ale to jest pomyłka ze względu na barachlasty system operacyjny.

    Ostatnio pisalem wlasnie o tym na grupie gsm ale nie wszyscy sie z tym
    zgadzaja ;]
    Podchodze do N8 inaczej: uwazam, ze to bardzo dobry aparat foto z
    wbudowanym telefonem.

  • 7. Data: 2014-01-20 16:58:55
    Temat: Re: Sony Xperia Z1 trochę OT nie fotograficznie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    atm wrote:

    > Ostatnio pisalem wlasnie o tym na grupie gsm ale nie wszyscy sie z tym
    > zgadzaja ;]
    > Podchodze do N8 inaczej: uwazam, ze to bardzo dobry aparat foto z
    > wbudowanym telefonem.
    ha ha ha...

    jest jeszcze wielu miłośników tego absurdalnego niedorobionego systemu.

    niestety z perspektywy stwierdzam ze najlpszym systemem do telefonów jest
    system firmy BB :)

    właśnei sie męczę nad tą Xperia Z1 jeśli sie w ciagu dwóch tygodni nie
    przekonam się do Androida to sprzedaję albo zamieniam na BB Q10. Nie
    pojmuję kompletnie dlaczego nikt nie stworzył na Andka pakietu biznesowego
    zbliżającego go do funkcjonalności BB.

    zasadniczą zaletą BB jest INTEGRACJA funkcji komunikacyjnych. Te telefony sa
    zbudowane wokół podstawowej funkcji jaką jest KOMUNIKACJA i zarządzanie
    czasem i zadaniami, w androidzie funkcje komunikacyjne sa dodatkiem do
    bajernckiego systemu operacyjnego.

    w sumie sie zastanawiam czasem czy nie zabrać sie za programowanie dla
    Androida i same nie stworzyć takiej aplikacji. :)

  • 8. Data: 2014-01-20 18:50:00
    Temat: Re: Sony Xperia Z1 [bardziej OT]
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 20 Jan 2014 16:58:55 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    [...]
> [...]
    >
    > w sumie sie zastanawiam czasem czy nie zabrać sie za programowanie dla
    > Androida i same nie stworzyć takiej aplikacji. :)

    Masz słuszność, ale komunikacja w Androidzie to akurat dodatek do
    tysiąca mało potrzebnych pierdół i bajerów. W końcu kto by potrzebował
    telefon, skoro może mieć mp3jkę, aparat foto, krokomierz czy złe
    ptaszki.
    W sumie niby wszystkie funkcje komunikacyjne są (telefon, kalendarz,
    poczta, sms), ale razem działać nie za bardzo chcą - pomijam działanie
    oparte o "przekaż wszystkie swoje dane Google".

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 9. Data: 2014-01-21 00:38:57
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    [ciach]
    > miałem N8 ale to jest pomyłka ze względu na barachlasty system operacyjny.

    Nie wiem co się tak symbiana czepiacie, miał chyba najlepsze zarządzanie
    zasilaniem z mobilnych systemów. I nie potrzebował do płynnej pracy Ghz i
    GB. Wystarczały mu Mhz i MB. Mówię to jako były posiadacz E63. Chyba że ta
    N8 jakaś niedorobiona była.

    Bo(o)t manager

  • 10. Data: 2014-01-23 05:08:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bo t manager wrote:
> [...]
    > płynnej pracy Ghz i GB. Wystarczały mu Mhz i MB. Mówię to jako były
    > posiadacz E63. Chyba że ta N8 jakaś niedorobiona była.

    ależ oczywiście, wiadomo przeciez że najważneijszym parametrem TELEFONU jest
    kwestia zarządzania zasialniem i płynnośc pracy:)

    niestety ale wg mnie najważniejszym elementem jest jakość funkcji związanych
    z telefonowaniem i zarządzaniem kontaktami.