  • 11. Data: 2014-01-15 14:58:32
    Temat: Re: Smartfonową rewolucję przetrwają tylko Nikon, Canon i Sony
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "pwz" <p...@o...eu> wrote:
    > (...)
    >
    > He, he, he. Pokażcie mi analityka / agencję ratingową / ekonomistę,
    > który przewidział (obecny) kryzys gospodarczy...

    Popełniasz błąd i to od razu podwójny. :)

    Po pierwsze byli tacy, i to całkiem sporo, tylko w okresie euforii
    nikt ich nie chce słuchać, a po drugie są też "analitycy", którzy zawsze
    przewidują kryzys, no ale to dupa, a nie analityk.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 12. Data: 2014-01-16 14:06:10
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Kolega akta (jakieś tam administracyjne itp.) fotografuje smartfonem, byle jak
    niedbale pod kątem i w byle jakim oświetleniu
    zastanym, smartfon od razu mu prostuje do równego prostokąta, koryguje kolory robiąc
    białe tło czyli białą kartkę (a zróbże sobie
    białe tło aparatem bez każdorazowego balansu), robi OCR i zapisuje w PDF.
    Która lustrzanka, bezlusterkowiec lub kompakt w to wchodzi??
    Podobnie na imprezce balansowanie kolorem przy lustrzance, lampie na sankach i
    świetle mieszanym to porażka - a ze smartfona po
    nacisnięciu guzika zdjęcia wychodzą jak z zakładu fotograficznego
    Która lustrzanka, bezlusterkowiec lub kompakt w to wchodzi??

    Mam lustrzankę chyba tylko dlatego, że zawsze była przedmiotem marzeń (kiedyś marzyło
    się o Zenicie, później o Praktica Electric,
    później o Praktica B, później o Canonie serii A itp. itd.)
    Rozum podpowiada "nie kupuj tego" (pomijam fotografię półprofesjonalną, gdzie choćby
    przed "klientem" trzeba błysnąć sprzętem).

    Co do prognoz: przyjrzyjcie się historii kamer kręcących filmy (niegdyś 8 mm, później
    Super 8, później VHS, Betamax itd. itp.) - ta
    sama ścieżka.

    -----

  • 13. Data: 2014-01-16 14:06:49
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No był taki Samsung Galaxy Photo, czy jak tam się nazywał ;-)

  • 14. Data: 2014-01-16 14:50:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-01-16 14:06, 666 wrote:
    [...]
    > Podobnie na imprezce balansowanie kolorem przy lustrzance, lampie na
    > sankach i świetle mieszanym to porażka - a ze smartfona po nacisnięciu
    > guzika zdjęcia wychodzą jak z zakładu fotograficznego
    Taaa, jasne. Bo przecież smartfon jest taki smart. :-D I do tego ma
    przyzwoity, w miarę jasny obiektyw. :-D I dużą matrycę. :-D

    > Która lustrzanka, bezlusterkowiec lub kompakt w to wchodzi??
    Każda

  • 15. Data: 2014-01-16 15:36:43
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zapraszam do czytelni akt.
    BTW wypadnięcie dysku gwarantowane ;-)

    -----

  • 16. Data: 2014-01-31 15:53:51
    Od: m...@g...com

    > ale kto by sie tam przejmowal, tym co jutro bede sie martwil jutro, dzis
    >
    > kupuje kupuje choc mnie nie stac, co z tego, ze za jakis czas moze bank
    >
    > lub komornik mi wszystko odebrac - ciesze sie chwila ;)

    Swoją drogą ciekawe jak wyglądałby świat w tym momencie gdyby nigdy nikt nie wpadł na
    pomysł pożyczania na procent.