    From: "LP" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Słuchawki bezprzewodowe z kablem?
    Date: Thu, 3 May 2012 21:09:35 +0200

    Użytkownik "januszek" > Animka napisa?(a):

    > [...]
    >
    > Dlaczego? W koncu jedną z funkcji słuchawek jest i to aby odciąć dźwięki
    > otoczenia. Poprawia to odbiór słuchowy bardziej niż supermegahiper
    > platynowane kable pokryte diamentowymi lutami

    Nie jestem entuzjastą marki philips, bo uważam, że jak ktoś robi wszystko,
    to nie robi niczego dobrze.

    Dostałem kiedyś takie słuchawki do tv (są na rynku juz naprawdę od wielu
    lat, na pewno więcej niż dekadę) i muszę stwierdzić, iż są bardzo wygodne,
    a to jeden z najważniejszych (dla mnie) parametrów dla słuchawek. Ponieważ
    nie jestem fanem tv używałem je do komputera i odkryłem, że nawet
    wielogodzinne słuchanie nie powoduje tzw "zmęczenia uszu", co
    uniemożliwiało mi wtedy np. używania audiofilskich (cenowo;) słuchawek
    technicsa do takich celów. Po prostu w mniejszych i pokrytych skóropodobną
    wykładziną uszy pocą się i więdną już po jakiejś godzinie;)

    Czajniki też zawsze kupuję philipsa, a kiedyś dałem się nawet wkręcić w
    żarówki energooszczędne (long life) ale jedną totalnie spartaczyli i służy
    mi do dzisiaj - czyli na pewno grubo ponad 1000 h;)

    --
    LP