eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoki temperatury silnika - nieszczesny dieselSkoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
  • Data: 2010-01-25 12:07:34
    Temat: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
    Od: "bartekkr" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pacjent to Rover 220SDI z 1997 roku, zwykly, turbodoladowany diesel 2.0 z
    pompa VP37. Auto stało 2 tygodnie u mechanika - była uszczelniana i
    szlifowana pompa, bo kapalo paliwo.
    Dziś pierwszy raz nim jechałem. Zrzucałem winę tego zachowania na mróz (w
    tym momencie -20st.), ale to chyba nie to.
    Wcześniej miałem tak, że jeśli wskaźnik temperatury już się ruszył, to w
    krótkim czasie wędrował na połowę skali i tam już zostawał do momentu
    zgaszenia silnika.
    Teraz mam tak, że przejeżdżam kilka kilometrów z prędkością 70km/h - mam
    temperature w 1/3 skali. Przyspiesze do 100km/h i jadę sobie - wskaźnik
    osiąga wlasciwa temperature - połowę skali - tak jak było poprzednio.
    Zwalniam do 60-70km/h - temperatura spada znów w dół i to sporo, bo prawie
    pod dolną kreskę. Przyspieszam - znów temperatura w górę.
    Czy mechanik coś uszkodził? Wiem, że spuszczał płyn i odłączał chłodnicę,
    żeby mieć lepszy dostęp do wyjęcia pompy.
    Jak to naprawić? Stan płynu w zbiorniczku jest na max, wczoraj dolalem
    Prestona.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: