-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "bartekkr" <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
Date: Mon, 25 Jan 2010 12:07:34 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 19
Message-ID: <hjju5q$1j7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip195-81.ghnet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1264417786 1639 91.150.195.81 (25 Jan 2010 11:09:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 11:09:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249676
[ ukryj nagłówki ]Pacjent to Rover 220SDI z 1997 roku, zwykly, turbodoladowany diesel 2.0 z
pompa VP37. Auto stało 2 tygodnie u mechanika - była uszczelniana i
szlifowana pompa, bo kapalo paliwo.
Dziś pierwszy raz nim jechałem. Zrzucałem winę tego zachowania na mróz (w
tym momencie -20st.), ale to chyba nie to.
Wcześniej miałem tak, że jeśli wskaźnik temperatury już się ruszył, to w
krótkim czasie wędrował na połowę skali i tam już zostawał do momentu
zgaszenia silnika.
Teraz mam tak, że przejeżdżam kilka kilometrów z prędkością 70km/h - mam
temperature w 1/3 skali. Przyspiesze do 100km/h i jadę sobie - wskaźnik
osiąga wlasciwa temperature - połowę skali - tak jak było poprzednio.
Zwalniam do 60-70km/h - temperatura spada znów w dół i to sporo, bo prawie
pod dolną kreskę. Przyspieszam - znów temperatura w górę.
Czy mechanik coś uszkodził? Wiem, że spuszczał płyn i odłączał chłodnicę,
żeby mieć lepszy dostęp do wyjęcia pompy.
Jak to naprawić? Stan płynu w zbiorniczku jest na max, wczoraj dolalem
Prestona.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.10 12:11 mateusx6
- 25.01.10 12:17 bartekkr
- 25.01.10 12:18 limken
- 25.01.10 12:25 bartekkr
- 25.01.10 22:02 Roman
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=