eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoki temperatury silnika - nieszczesny dieselSkoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "bartekkr" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
    Date: Mon, 25 Jan 2010 12:07:34 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <hjju5q$1j7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip195-81.ghnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1264417786 1639 91.150.195.81 (25 Jan 2010 11:09:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 11:09:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249676
    [ ukryj nagłówki ]

    Pacjent to Rover 220SDI z 1997 roku, zwykly, turbodoladowany diesel 2.0 z
    pompa VP37. Auto stało 2 tygodnie u mechanika - była uszczelniana i
    szlifowana pompa, bo kapalo paliwo.
    Dziś pierwszy raz nim jechałem. Zrzucałem winę tego zachowania na mróz (w
    tym momencie -20st.), ale to chyba nie to.
    Wcześniej miałem tak, że jeśli wskaźnik temperatury już się ruszył, to w
    krótkim czasie wędrował na połowę skali i tam już zostawał do momentu
    zgaszenia silnika.
    Teraz mam tak, że przejeżdżam kilka kilometrów z prędkością 70km/h - mam
    temperature w 1/3 skali. Przyspiesze do 100km/h i jadę sobie - wskaźnik
    osiąga wlasciwa temperature - połowę skali - tak jak było poprzednio.
    Zwalniam do 60-70km/h - temperatura spada znów w dół i to sporo, bo prawie
    pod dolną kreskę. Przyspieszam - znów temperatura w górę.
    Czy mechanik coś uszkodził? Wiem, że spuszczał płyn i odłączał chłodnicę,
    żeby mieć lepszy dostęp do wyjęcia pompy.
    Jak to naprawić? Stan płynu w zbiorniczku jest na max, wczoraj dolalem
    Prestona.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: