eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoki temperatury silnika - nieszczesny dieselRe: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
  • Data: 2010-01-25 12:11:05
    Temat: Re: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hjju5q$1j7$1@news.onet.pl...
    > Pacjent to Rover 220SDI z 1997 roku, zwykly, turbodoladowany diesel 2.0 z
    > pompa VP37. Auto stało 2 tygodnie u mechanika - była uszczelniana i
    > szlifowana pompa, bo kapalo paliwo.
    > Dziś pierwszy raz nim jechałem. Zrzucałem winę tego zachowania na mróz (w
    > tym momencie -20st.), ale to chyba nie to.
    > Wcześniej miałem tak, że jeśli wskaźnik temperatury już się ruszył, to w
    > krótkim czasie wędrował na połowę skali i tam już zostawał do momentu
    > zgaszenia silnika.
    > Teraz mam tak, że przejeżdżam kilka kilometrów z prędkością 70km/h - mam
    > temperature w 1/3 skali. Przyspiesze do 100km/h i jadę sobie - wskaźnik
    > osiąga wlasciwa temperature - połowę skali - tak jak było poprzednio.
    > Zwalniam do 60-70km/h - temperatura spada znów w dół i to sporo, bo prawie
    > pod dolną kreskę. Przyspieszam - znów temperatura w górę.
    > Czy mechanik coś uszkodził? Wiem, że spuszczał płyn i odłączał chłodnicę,
    > żeby mieć lepszy dostęp do wyjęcia pompy.
    > Jak to naprawić? Stan płynu w zbiorniczku jest na max, wczoraj dolalem
    > Prestona.

    termostat ?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: