  • 1. Data: 2010-01-18 06:33:56
    Temat: Sklep z towarem z USA
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    ..czy ktos z Szanownych Grupowiczow moglby podac namiary na sklepy , gdzie
    na 100% sprowadzaja puszki i obiektywy z USA? Chodzi mi o sklep
    nieinternetowy lub takze dodatkowo jako internetowy. Chce towar zmacac przed
    zakupem.
    Pozdrawiam - Pikus'

  • 2. Data: 2010-01-18 08:27:56
    Temat: Re: Sklep z towarem z USA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pikus' napisał(a):

> [...]
    > na 100% sprowadzaja puszki i obiektywy z USA? Chodzi mi o sklep
    > nieinternetowy lub takze dodatkowo jako internetowy. Chce towar zmacac przed

    Jest taki sklep za siedmioma górami, za siedmioma lasami i siedmioma
    dolinami ;) A poważnie IMO Twoje założenie nie jest realne ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 3. Data: 2010-01-18 10:35:35
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 18 Sty, 07:33, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > na 100% sprowadzaja puszki i obiektywy z USA? Chodzi mi o sklep
    > nieinternetowy lub takze dodatkowo jako internetowy.
    To by bylo nielegalne w wiekszosci produktow.
    Canon sie zabezpiecza inna nazwa tego samego modelu. Na Nikon jest
    zakaz sprzedazy z USA do Europy.
    Elektronika nie jest przystosowana do Europejskich 50 Hz. W
    przeciwienstwie do europejskich urzadzen, ktore dzialaja na 50-60 Hz.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 4. Data: 2010-01-18 10:43:38
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > To by bylo nielegalne w wiekszosci produktow.
    > Canon sie zabezpiecza inna nazwa tego samego modelu. Na Nikon jest
    > zakaz sprzedazy z USA do Europy.

    He?

    > Elektronika nie jest przystosowana do Europejskich 50 Hz.

    HeHe? :)))

    > przeciwienstwie do europejskich urzadzen, ktore dzialaja na 50-60 Hz.

    hehehehe

  • 5. Data: 2010-01-18 11:03:52
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "kuba" <k...@y...com> napisal:

    > To by bylo nielegalne w wiekszosci produktow.

    Dlaczego? Jesli sprowadzajacy placi clo i odprowadza nalezne podatki
    (glównie mam na mysli VAT) to nie lamie zadnych przepisów. Nie jest to zatem
    nielegalne - co najwyzej niewygodne dla producenta.

    > Canon sie zabezpiecza inna nazwa tego samego modelu. Na Nikon jest
    > zakaz sprzedazy z USA do Europy.

    Który to zakaz moze powodowac, ze dystrybutor amarykanski Nikona nie wysle
    towaru na europejski adres. Jesli partie towaru kupi sklep - moze dalej
    wysylac gdzie chce i w swietle prawa mozna mu skoczyc. Sa zreszta
    precedense - takie sklepy jak Adorama czy B&H wielokrotnie przysylaly towary
    do Polski.

    > Elektronika nie jest przystosowana do Europejskich 50 Hz. W
    > przeciwienstwie do europejskich urzadzen, ktore dzialaja na 50-60 Hz.
    >[...]

    Zartujesz sobie. Czyzbys twierdzil, ze amarykanski turysta bedac na
    wycieczce w Europie nie naladuje tu akumulatorków do swojego aparatu? Albo
    businesman przyjezdzajac do Europy bedzie musial tu kupowac europejski
    laptop, bo jego wlasny po podlaczeniu ladowarki do europejskiego gniazdka
    ogniem mu zionie?
    Owszem, w przypadku sprzetu stacjonarnego (telewizory, wieze hi-fi,
    komputery stacjonarne, drukarki itp.) wystepuja czesto problemy zwiazane z
    innym standardem zasilania (110V/60Hz zamiast 130V/50Hz), w przypadku
    sprzetu mobilnego producenci zazwyczaj dbaja o to, aby dawal sie uzywac
    wszedzie tam, gdzie nabywca moze z nim trafic. Przed zakupem na wszelki
    wypadek warto sprawdzic, czy zasilacz znosi europejskie 230V/50Hz, ale z
    duzym prawdopodobienstwem mozna zalozyc, ze wynik sprawdzenia bedzie
    pozytywny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2010-01-18 11:19:45
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 18 Sty, 12:03, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > wypadek warto sprawdzic, czy zasilacz znosi europejskie 230V/50Hz, ale z
    > duzym prawdopodobienstwem mozna zalozyc, ze wynik sprawdzenia bedzie
    Zgoda

    Pisalem o towarze kupionym w amerykanskim sklepie.

    > Pozdrawiam!
    > Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

    Sprobuj kupic Nikona D300s np. w B&H
    StaM

  • 7. Data: 2010-01-18 11:20:32
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 18 Sty, 11:43, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:

    > He?

    > HeHe? :)))

    Nie wszystkie
    > hehehehe

    Nie hehaj tylko pisz co sie nie zgadza. Pisalem o towarach na
    amerykanski rynek, jak zasilacze, silniczki na prad zmienny,telewizory
    itp.

  • 8. Data: 2010-01-18 11:32:14
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik "kuba" <k...@y...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > Nie wszystkie
    > Nie hehaj tylko pisz co sie nie zgadza. Pisalem o towarach na
    > amerykanski rynek, jak zasilacze, silniczki na prad zmienny,telewizory
    > itp.

    No jasne - jak pojdziesz do sklepu i celowo kupisz cos
    z zasilaczem wylacznie na 60Hz to nie bedzie dzialac w kraju.
    Tylko po co to kupowac? Takie produkty nalezy omijac.

    Standardem obecnie sa zasilacze impulsowe dzialajace wszedzie.

  • 9. Data: 2010-01-18 11:44:28
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "kuba" <k...@y...com> napisal:

    >Zgoda
    >
    >Pisalem o towarze kupionym w amerykanskim sklepie.

    Ja tez. Zalozenie ze businesman czy turysta z USA kupil swojego laptopa,
    aparat fotograficzny i golarke w amerykanskim sklepie wydaje mi sie calkiem
    rozsadne.

    >[...]
    >Sprobuj kupic Nikona D300s np. w B&H

    A co za problem? Wlasnie sprawdzalem -
    http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=pr
    oductlist.jsp&A=cart&Q=add&sku=635645&is=REG&addedTr
    oughType=categoryNavigation&q=1 -
    dostawa do Polski przez UPS Worldwide Saver kosztuje 175$ które nalezy
    doliczyc do podstawowej ceny $2999.90. I oczywiscie potem clo i VAT.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

    P.S. Zakupu nie sfinalizowalem, gdyz nie planuje kupowac D300s;-)

  • 10. Data: 2010-01-18 11:50:39
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 18 Sty, 12:44, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam!
    > Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)
    >
    > P.S. Zakupu nie sfinalizowalem, gdyz nie planuje kupowac D300s;-)

    Mialem dwa lata temu problem, napisali mi ze Nikon jest objety zakazem
    wysylki do Holandii.
    Przepraszam za nieaktualne i wprowadzajace w blad informacje.
    StaM