eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki grupy VW, który wybrać?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 31. Data: 2014-05-07 20:48:45
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 7 maja 2014 17:13:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > U�ytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisa� w wiadomo�ci grup
    >
    > dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@go
    oglegroups.com...
    >
    > > W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 u�ytkownik Cavallino napisa�:
    >
    > >> A gdzie poczytaďż˝?
    >
    > >
    >
    > > A co gugla zamkneli?
    >
    >
    >
    > Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niďż˝ googiel.
    >
    > A taki wpis i googlowi pomo�e.
    > >> Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne
    > >> pieklenie sie.
    > > Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja
    > > CR).
    > Pekajace glowice tez?

    Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...Nie rozumiesz powyzszej notatki? Jedna z
    flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa.
    ;-)
    --
    Dman-666


  • 32. Data: 2014-05-07 21:59:22
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
    > W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    >
    >> Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
    >>
    >> takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
    >>
    >> Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
    >
    > A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

    2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
    100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
    (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
    o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
    problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
    1.4 mają ten sam problem.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 33. Data: 2014-05-07 22:01:15
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.05.2014 11:43, megrimsES pisze:
    > miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
    > 4 wtryski
    > sprzęgło kompletne
    > rozrząd kompletny
    > pompa common-rail'a
    >
    > co do ceny dogadamy się :D

    To trzeba jeszcze zmienić zbiornik i przewody paliwowe. Wtryski padły,
    bo się pompa łuszczyła i masz tam w chuj opiłków, bo nie idzie tego
    doczyścić. Powodzenia.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 34. Data: 2014-05-07 23:11:16
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    >> > Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008
    >> > (wersja
    >> > CR).
    >> Pekajace glowice tez?
    >
    > Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...

    Najlepiej przekaz zawierający jakieś konkretne informacje, zamiast
    półsłówek.

    >Nie rozumiesz powyzszej notatki?

    Rozumiem, po prostu pytam co wyeliminowali, a co zostało.
    Pytam bo nie wiem.

    >Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa.
    > ;-)

    Ok, rozumiem że przestały pękać.
    A inne usterki?
    Bo to chyba nie była jedyna nagminna?


  • 35. Data: 2014-05-07 23:12:38
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:536a909a$0$2362$6...@n...neostrada
    .pl...
    > W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
    >> W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik
    >> r...@k...pl napisał:
    >>
    >>> Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że
    >>> klepanie
    >>>
    >>> takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
    >>>
    >>> Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
    >>
    >> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
    >
    > 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
    > 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
    > (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
    > o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
    > problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
    > 1.4 mają ten sam problem.

    A co mają wspólnego te silniki?
    Producenta pompy?
    Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
    problemy.
    Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?


  • 36. Data: 2014-05-08 00:04:14
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 07.05.2014 23:12, Cavallino pisze:
    >>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
    >>
    >> 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
    >> 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
    >> (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
    >> o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
    >> problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
    >> 1.4 mają ten sam problem.
    >
    > A co mają wspólnego te silniki?
    > Producenta pompy?
    > Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
    > problemy.
    > Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?

    A nie wiem co, ale wczoraj wchodzę na serwis i słyszę, "A miał Pan już
    problem z pompą w tym aucie?" I szczęka mi opada, bo całkiem niedawno
    właśnie było to wszystko zmieniane w ASO. Zaczynam się zastanawiać, czy
    to nie celowe postarzanie produktu. W końcu jaki procent aut dokręci na
    gwarancji 100kkm?

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 37. Data: 2014-05-08 07:22:01
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-07 19:12, Cavallino pisze:
    >
    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:
    >
    >>>> to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
    >>>> zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
    >>>> nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że
    >>>> 2.0TDI to
    >>>> dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
    >>>> rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a
    >>>> z DE
    >>>> 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)
    >>>
    >>> Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...
    >>>
    >>
    >> tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...
    >
    > A czemu niby 1=10?
    >
    >

    Przypuszczałbym nawet, że 1>10 - bo o pozytywnych rzeczach się nie
    pisze- bo nie ma o czym.
    Ludzie tylko napiszą o problemach z tym, z tamtym, a później ktoś
    podsumuje i wyjdzie na to, że to do dupy auto. Na kilkadziesiąt (?)
    tysięcy użytkowników tego auta mających dostęp do internetu i umiejących
    wrzucić jakiś nowy wątek na dowolne forum, jest kilkadziesiąt (?)
    negatywnych opinii..
    A jak zaraz po zakupie auta skręconego do 140.000km padnie coś za 6000zł
    to się ludziom wydaje że to złom...

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


  • 38. Data: 2014-05-08 07:50:05
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ok, rozumiem że przestały pękać.
    > A inne usterki?
    > Bo to chyba nie była jedyna nagminna?
    Wpisz w googla userki tdi 2.0 to dostaniesz kilka stron z opisem usterek
    i poprawkami wraz z numerami.


    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z


  • 39. Data: 2014-05-08 17:19:36
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

    > Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie przesz�o przegl�d
    >
    > na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji, chocia�
    >
    > za 55 to nie sprzedam.

    Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.

    Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
    Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień zbieżności,
    wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory, siły hamowania) itd. Jeśli
    nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też takie masz prawo) to je zakryj w
    paint'cie.

    W opisie:
    napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr VIN).
    Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii zawieszenia i pkt płyty
    podłogowej, na diagnostykę softem.
    Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał grubości.

    I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.

    Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe "mniemanie" o swym
    samochodzie.

    Pozdrawiam,
    Bugatti


  • 40. Data: 2014-05-08 18:15:59
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Bugatti" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:36ec38f8-e722-4319-aaae-ffe032a827d9@go
    oglegroups.com...
    > W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:
    >
    >> Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie przesz�o
    >> przegl�d
    >>
    >> na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji,
    >> chociaďż˝
    >>
    >> za 55 to nie sprzedam.
    >
    > Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.
    >
    > Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
    > Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień
    > zbieżności, wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory,
    > siły hamowania) itd. Jeśli nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też
    > takie masz prawo) to je zakryj w paint'cie.
    >
    > W opisie:
    > napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr
    > VIN). Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii
    > zawieszenia i pkt płyty podłogowej, na diagnostykę softem.
    > Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał
    > grubości.
    >
    > I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.
    >
    > Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe
    > "mniemanie" o swym samochodzie.

    Dobrze pamiętam że to 4x4?
    No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż naprawione
    auto.
    Jakość Renault.....

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: