-
31. Data: 2014-05-07 20:48:45
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: Dman666 <d...@g...com>
W dniu środa, 7 maja 2014 17:13:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> U�ytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisa� w wiadomo�ci grup
>
> dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@go
oglegroups.com...
>
> > W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 u�ytkownik Cavallino napisa�:
>
> >> A gdzie poczytaďż˝?
>
> >
>
> > A co gugla zamkneli?
>
>
>
> Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niďż˝ googiel.
>
> A taki wpis i googlowi pomo�e.
> >> Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne
> >> pieklenie sie.
> > Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja
> > CR).
> Pekajace glowice tez?
Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...Nie rozumiesz powyzszej notatki? Jedna z
flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa.
;-)
--
Dman-666
-
32. Data: 2014-05-07 21:59:22
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
> W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
>
>> Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
>>
>> takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
>>
>> Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
>
> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
(jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
1.4 mają ten sam problem.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
33. Data: 2014-05-07 22:01:15
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 06.05.2014 11:43, megrimsES pisze:
> miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
> 4 wtryski
> sprzęgło kompletne
> rozrząd kompletny
> pompa common-rail'a
>
> co do ceny dogadamy się :D
To trzeba jeszcze zmienić zbiornik i przewody paliwowe. Wtryski padły,
bo się pompa łuszczyła i masz tam w chuj opiłków, bo nie idzie tego
doczyścić. Powodzenia.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
34. Data: 2014-05-07 23:11:16
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>> > Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008
>> > (wersja
>> > CR).
>> Pekajace glowice tez?
>
> Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...
Najlepiej przekaz zawierający jakieś konkretne informacje, zamiast
półsłówek.
>Nie rozumiesz powyzszej notatki?
Rozumiem, po prostu pytam co wyeliminowali, a co zostało.
Pytam bo nie wiem.
>Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa.
> ;-)
Ok, rozumiem że przestały pękać.
A inne usterki?
Bo to chyba nie była jedyna nagminna?
-
35. Data: 2014-05-07 23:12:38
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:536a909a$0$2362$6...@n...neostrada
.pl...
> W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
>> W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik
>> r...@k...pl napisał:
>>
>>> Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że
>>> klepanie
>>>
>>> takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
>>>
>>> Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
>>
>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
>
> 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
> 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
> (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
> o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
> problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
> 1.4 mają ten sam problem.
A co mają wspólnego te silniki?
Producenta pompy?
Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
problemy.
Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?
-
36. Data: 2014-05-08 00:04:14
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 07.05.2014 23:12, Cavallino pisze:
>>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
>>
>> 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
>> 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
>> (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
>> o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
>> problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
>> 1.4 mają ten sam problem.
>
> A co mają wspólnego te silniki?
> Producenta pompy?
> Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
> problemy.
> Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?
A nie wiem co, ale wczoraj wchodzę na serwis i słyszę, "A miał Pan już
problem z pompą w tym aucie?" I szczęka mi opada, bo całkiem niedawno
właśnie było to wszystko zmieniane w ASO. Zaczynam się zastanawiać, czy
to nie celowe postarzanie produktu. W końcu jaki procent aut dokręci na
gwarancji 100kkm?
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
37. Data: 2014-05-08 07:22:01
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-05-07 19:12, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:
>
>>>> to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
>>>> zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
>>>> nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że
>>>> 2.0TDI to
>>>> dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
>>>> rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a
>>>> z DE
>>>> 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)
>>>
>>> Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...
>>>
>>
>> tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...
>
> A czemu niby 1=10?
>
>
Przypuszczałbym nawet, że 1>10 - bo o pozytywnych rzeczach się nie
pisze- bo nie ma o czym.
Ludzie tylko napiszą o problemach z tym, z tamtym, a później ktoś
podsumuje i wyjdzie na to, że to do dupy auto. Na kilkadziesiąt (?)
tysięcy użytkowników tego auta mających dostęp do internetu i umiejących
wrzucić jakiś nowy wątek na dowolne forum, jest kilkadziesiąt (?)
negatywnych opinii..
A jak zaraz po zakupie auta skręconego do 140.000km padnie coś za 6000zł
to się ludziom wydaje że to złom...
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
38. Data: 2014-05-08 07:50:05
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: Marek <m...@g...pl>
> Ok, rozumiem że przestały pękać.
> A inne usterki?
> Bo to chyba nie była jedyna nagminna?
Wpisz w googla userki tdi 2.0 to dostaniesz kilka stron z opisem usterek
i poprawkami wraz z numerami.
--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z
-
39. Data: 2014-05-08 17:19:36
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: Bugatti <b...@g...com>
W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:
> Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie przesz�o przegl�d
>
> na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji, chocia�
>
> za 55 to nie sprzedam.
Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.
Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień zbieżności,
wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory, siły hamowania) itd. Jeśli
nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też takie masz prawo) to je zakryj w
paint'cie.
W opisie:
napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr VIN).
Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii zawieszenia i pkt płyty
podłogowej, na diagnostykę softem.
Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał grubości.
I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.
Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe "mniemanie" o swym
samochodzie.
Pozdrawiam,
Bugatti
-
40. Data: 2014-05-08 18:15:59
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Bugatti" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:36ec38f8-e722-4319-aaae-ffe032a827d9@go
oglegroups.com...
> W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:
>
>> Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie przesz�o
>> przegl�d
>>
>> na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji,
>> chociaďż˝
>>
>> za 55 to nie sprzedam.
>
> Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.
>
> Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
> Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień
> zbieżności, wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory,
> siły hamowania) itd. Jeśli nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też
> takie masz prawo) to je zakryj w paint'cie.
>
> W opisie:
> napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr
> VIN). Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii
> zawieszenia i pkt płyty podłogowej, na diagnostykę softem.
> Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał
> grubości.
>
> I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.
>
> Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe
> "mniemanie" o swym samochodzie.
Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż naprawione
auto.
Jakość Renault.....