eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki grupy VW, który wybrać?Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 07 May 2014 21:59:22 +0200
    From: anacron <a...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    References: <0...@g...com>
    <b...@4...com>
    <3...@g...com>
    <b...@4...com>
    <b...@g...com>
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <536a909a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user0-120.satfilm.net.pl
    X-Trace: 1399492762 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2362 77.91.0.120:42924
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2075
    X-Received-Body-CRC: 3354923120
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532306
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
    > W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    >
    >> Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
    >>
    >> takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
    >>
    >> Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
    >
    > A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

    2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
    100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
    (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
    o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
    problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
    1.4 mają ten sam problem.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: