-
21. Data: 2014-05-07 07:53:23
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-05-06 17:24, r...@k...pl pisze:
> Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w <lkaara$7e6$1@usenet.news.interia.pl>,
> megrimsES <m...@i...pl> napisał(-a):
>
>> http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv
-vat23-C32163923.html
>>
>> to moja.
>>
>> miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
>> 4 wtryski
>> sprzęgło kompletne
>> rozrząd kompletny
>> pompa common-rail'a
>>
>> co do ceny dogadamy się :D
>
> "Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji?
> Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;)
Wg info z ASO 25000.
>
> PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).
>
Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?
-
22. Data: 2014-05-07 09:21:13
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd
<f...@e...com> napisał(-a):
> W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
> >> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
> >>
> > A musi mieć ?
> > Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
> > Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
> >
>
> to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
> zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
> nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
> dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
> rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
> 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)
Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...
-
23. Data: 2014-05-07 09:27:43
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w <lkchoe$dse$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <m...@i...pl> napisał(-a):
> > PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).
> >
> Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?
Zachwalić bezwypadkowość, książkę przeglądów, że dajesz gwarancję że przebieg
prawdziwy, że serwisowany w jednym ASO od nowości przez 1. właściciela itp.
itd, podać VIN, że sprzedajesz bo co 3 lata odnawiasz "flotę", a nie że psuje
się na potęgę po gwarancji...
I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :)
Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie
niesprzedawalne...
-
24. Data: 2014-05-07 11:55:07
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-05-07 09:27, r...@k...pl pisze:
> Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w <lkchoe$dse$1@usenet.news.interia.pl>,
> megrimsES <m...@i...pl> napisał(-a):
>
>>> PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).
>>>
>> Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?
>
> Zachwalić bezwypadkowość, książkę przeglądów, że dajesz gwarancję że przebieg
> prawdziwy, że serwisowany w jednym ASO od nowości przez 1. właściciela itp.
> itd, podać VIN, że sprzedajesz bo co 3 lata odnawiasz "flotę", a nie że psuje
> się na potęgę po gwarancji...
>
> I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :)
>
> Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie
> niesprzedawalne...
>
Pewnie tak. Auto jest w ciągłej eksploatacji. Właśnie przeszło przegląd
na 90kkm. Płyny, filtry itp. Cena jest oczywiście do dyskusji, chociaż
za 55 to nie sprzedam.
-
25. Data: 2014-05-07 15:43:06
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: Dman666 <d...@g...com>
W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> A gdzie poczytaďż˝?
A co gugla zamkneli?
> Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne
>
> pieklenie sie.
Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja CR).
Bicie piany sie skonczylo bo awaryjnosc nie odbiega najwidoczniej od normy.
--
Dman-666
-
26. Data: 2014-05-07 15:50:40
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: Dman666 <d...@g...com>
W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:47:44 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> >>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
>
> >>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
>
> >> news.neostrada.pl nie wystarcza?
>
> > news.neostrada niestety nie wpuszcza �adnych IP spoza swojej puli, a nie
>
> > wszyscy w u�ywaj� neozdrady....
>
>
>
> Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski.
Dzieki. Sprawdze sobie w wolnej chwili z mojego starego xnews'a.
Pytanie tylko kiedy i tutaj wylacza... ;-)
--
Dman-666
-
27. Data: 2014-05-07 17:13:32
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@go
oglegroups.com...
> W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
>> A gdzie poczytaďż˝?
>
> A co gugla zamkneli?
Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niż googiel.
A taki wpis i googlowi pomoże.
>
>> Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne
>>
>> pieklenie sie.
>
> Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja
> CR).
Pękające głowice też?
-
28. Data: 2014-05-07 18:35:29
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: ZIWK <w...@o...pl>
W dniu 2014-05-06 20:19, z pisze:
> W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
>> 2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
>> boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
>> po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...
>
> Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
> Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
Ciekawe, że podobny w zarysie napęd - łańcuch na wale korbowym - u
innych producentów jest bezobsługowy przez pierwszy milion kilometrów...
A i koło zębate można wymienić bez wyrywania wału, i nie kosztuje
jeszcze majątku (ASO = 80,- złotych)
Oczywiście szanujemy opętanych wizją niemieckiej techniki motoryzacyjnej...
> Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym
> jaja bym pourywał :-)
-
29. Data: 2014-05-07 19:10:18
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-05-07 09:21, r...@k...pl pisze:
> Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd
> <f...@e...com> napisał(-a):
>
>> W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
>>>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
>>>>
>>> A musi mieć ?
>>> Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
>>> Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
>>>
>>
>> to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
>> zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
>> nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
>> dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
>> rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
>> 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)
>
> Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...
>
tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
30. Data: 2014-05-07 19:12:08
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>>> to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
>>> zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
>>> nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
>>> dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
>>> rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
>>> 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)
>>
>> Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...
>>
>
> tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...
A czemu niby 1=10?