  • 1. Data: 2014-05-01 16:03:14
    Temat: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry,
    Powiedzmy, że przymierzam się do kupna Skody Yeti z dieslem DSG, który z silników
    jest trwały i oszczędny?
    Nie zależy mi na osiągach, priorytetem zakupu jest niskie spalanie i bezawaryjność.

  • 2. Data: 2014-05-05 10:25:56
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    jest trwały i oszczędny?
    > Nie zależy mi na osiągach, priorytetem zakupu jest niskie spalanie i bezawaryjność.

    Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.

  • 3. Data: 2014-05-05 12:16:43
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 10:25:56 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w

    > Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.

    Można też kupić Yeti 1,6 TDI DSG, ale różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami
    silnikowymi sa bardzo małe; więc jeśli już brac pod uwagę, to w moim przypadku każda
    wchodziła by w grę. Jednak słyszę i znajduje tak dużo negatywnych opinii o tych
    dieslach, że aż strach się przymierzać do tego auta. Rozumiem, że usterki zdarzają
    się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą.
    Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych
    egzemplarzach?

  • 4. Data: 2014-05-05 15:05:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 May 2014 03:16:43 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w
    samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i
    coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach?

    Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
    takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
    Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

    Możesz zagłosować nogami albo rozważyć jakiś silnik TSI.

  • 5. Data: 2014-05-05 15:23:16
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
    >
    > takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
    >
    > Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

    A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

    --
    Dman-666

  • 6. Data: 2014-05-05 15:54:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-05 15:23, Użytkownik Dman666 napisał:

    > A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

    A musi mieć ?
    Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
    Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-05-06 10:51:20
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > A musi mieć ?
    >
    > Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
    >
    > Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.

    Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to nie ma
    potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem.

    Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt tych
    silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.
    Tyle w temacie.
    --
    Dman-666

  • 8. Data: 2014-05-06 11:43:11
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-01 16:03, s...@g...com pisze:
> [...]
    jest trwały i oszczędny?
    > Nie zależy mi na osiągach, priorytetem zakupu jest niskie spalanie i bezawaryjność.

    200 jedzie.
    z przyśpieszeniem to galaxy z 2 litrowym dieslem jest szybsze.
    co do spalania to wszystko zależy od nogi. Ta moja spala od 5.5 do 11.5
    w zależności od nogi, prędkości i ruchu.

    http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv
    -vat23-C32163923.html

    to moja.

    miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
    4 wtryski
    sprzęgło kompletne
    rozrząd kompletny
    pompa common-rail'a

    co do ceny dogadamy się :D

  • 9. Data: 2014-05-06 13:56:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-06 10:51, Użytkownik Dman666 napisał:

> [...]
    >
    > Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt
    tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.

    Poczytałem.
    I wyczytałem że jednak sprawiają problemy.
    A tak poza tematem to masz jakiś problem z ustalaniem długości wiersza
    w mailu ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-05-06 14:25:55
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:56:40 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Poczytałem.
    >
    > I wyczytałem że jednak sprawiają problemy.

    Chyba cos nowego sie pojawilo...podeslij prosze zrodlo.

    IMO nie sa bardziej awaryjne od innych silnikow dostepnych na rynku. Sprawiaja
    problemy jak kazdy inny.

    > A tak poza tematem to masz jakiś problem z ustalaniem długości wiersza
    >
    > w mailu ?

    Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam zadnej bramki
    niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

    --
    Dman-666