eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki grupy VW, który wybrać?Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 08 May 2014 00:04:14 +0200
    From: anacron <a...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    References: <0...@g...com>
    <b...@4...com>
    <3...@g...com>
    <b...@4...com>
    <b...@g...com>
    <536a909a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <lke7mk$lii$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lke7mk$lii$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <536aadde$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user0-120.satfilm.net.pl
    X-Trace: 1399500254 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2368 77.91.0.120:43064
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2372
    X-Received-Body-CRC: 2294939079
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.05.2014 23:12, Cavallino pisze:
    >>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
    >>
    >> 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
    >> 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
    >> (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
    >> o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
    >> problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
    >> 1.4 mają ten sam problem.
    >
    > A co mają wspólnego te silniki?
    > Producenta pompy?
    > Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
    > problemy.
    > Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?

    A nie wiem co, ale wczoraj wchodzę na serwis i słyszę, "A miał Pan już
    problem z pompą w tym aucie?" I szczęka mi opada, bo całkiem niedawno
    właśnie było to wszystko zmieniane w ASO. Zaczynam się zastanawiać, czy
    to nie celowe postarzanie produktu. W końcu jaki procent aut dokręci na
    gwarancji 100kkm?

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: