  • 1. Data: 2014-05-01 16:04:03
    Temat: Dacia i automatyczna skrzynia biegów.
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry,
    Czy można się spodziewać automatycznje skrzyni biegów w Dusterze?

  • 2. Data: 2014-05-03 08:59:34
    Temat: Re: Dacia i automatyczna skrzynia biegów.
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-01 16:04, s...@g...com pisze:
    > Dzień Dobry,
    > Czy można się spodziewać automatycznje skrzyni biegów w Dusterze?

    Mozna sie spodziewac, ze bedzie zmieniala biegi.
    Chyba, ze sie zepsuje. To wtedy niekoniecznie.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-05-04 09:25:14
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-01 16:04, s...@g...com pisze:
    > Dzień Dobry,
    > Czy można się spodziewać automatycznje skrzyni biegów w Dusterze?

    Myślę że niepotrzebnie ludzie się obawiają automatycznych skrzyń biegów.
    Prawie całe swoje motoryzacyjne życie poruszałem się autami z automatem,
    i jakoś nigdy mi się nie przydarzyła ich awaria. Dlaczego więc w Duster
    miałby być czym innym pod tym względem.?

  • 4. Data: 2014-05-04 11:59:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > jakoś nigdy mi się nie przydarzyła ich awaria. Dlaczego więc w Duster
    > miałby być czym innym pod tym względem.?

    A czy któryś z Was przeczytał pytanie?
    Bo gość się pytał czy Dacia ZACZNIE montować automaty do Dustera.
    Porównajcie to z Waszymi odpowiedziami.

  • 5. Data: 2014-05-05 12:19:16
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 11:59:35

    > A czy kt�ry� z Was przeczyta� pytanie?
    >
    > Bo go�� si� pyta� czy Dacia ZACZNIE montowa� automaty do Dustera.
    >
    > Por�wnajcie to z Waszymi odpowiedziami.

    No właśnie; ja się nie pytam o to, czy w końcu w Polsce można spodziewać się
    automatycznje skrzyni biegów w Dacii Duster...

  • 6. Data: 2014-05-05 18:55:28
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-04 11:59, Cavallino pisze:
    > A czy któryś z Was przeczytał pytanie?

    Ja przeczytalem, ale zle. Moja wina.
    :)

  • 7. Data: 2014-05-14 10:25:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2014-05-01 16:04, s...@g...com pisze:
    > Dzień Dobry,
    > Czy można się spodziewać automatycznje skrzyni biegów w Dusterze?

    Nie będzie. Pytałem u producenta - nie przewidują, bo Dacia to samochód
    budżetowy.
    T.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.