eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki grupy VW, który wybrać?Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Date: Wed, 07 May 2014 18:35:29 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 17
    Message-ID: <lkdnch$m1r$1@dont-email.me>
    References: <0...@g...com>
    <b...@4...com>
    <lkamq3$2km$1@node2.news.atman.pl>
    <536927cb$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 7 May 2014 16:35:29 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="3436135685f1cb409da14d7c4c94f7ad";
    logging-data="22587";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1//GiUoDPch3O6rWerkLrUf"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <536927cb$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:9rl9O74CuBqmcdEgS1YteSmigCA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532297
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-06 20:19, z pisze:
    > W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
    >> 2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
    >> boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
    >> po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...
    >
    > Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
    > Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
    Ciekawe, że podobny w zarysie napęd - łańcuch na wale korbowym - u
    innych producentów jest bezobsługowy przez pierwszy milion kilometrów...
    A i koło zębate można wymienić bez wyrywania wału, i nie kosztuje
    jeszcze majątku (ASO = 80,- złotych)
    Oczywiście szanujemy opętanych wizją niemieckiej techniki motoryzacyjnej...

    > Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym
    > jaja bym pourywał :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: