-
11. Data: 2014-05-06 14:45:03
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Dman666,
Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:
[...]
> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
news.neostrada.pl nie wystarcza?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
12. Data: 2014-05-06 15:05:39
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2014-05-05 10:25, r...@k...pl pisze:
> Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.
2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
-
13. Data: 2014-05-06 15:07:13
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Dman666,
>
> Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
>
> news.neostrada.pl nie wystarcza?
news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
wszyscy w używają neozdrady....
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
-
14. Data: 2014-05-06 15:47:44
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello BartekK,
Tuesday, May 6, 2014, 3:07:13 PM, you wrote:
>>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
>>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
>> news.neostrada.pl nie wystarcza?
> news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
> wszyscy w używają neozdrady....
Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski. Dman666 pisze z
domeny internetdsl.tpnet.pl, która ZAWSZE była obsługiwana przez
news.neostrada.pl.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
15. Data: 2014-05-06 17:24:22
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w <lkaara$7e6$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <m...@i...pl> napisał(-a):
> http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv
-vat23-C32163923.html
>
> to moja.
>
> miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
> 4 wtryski
> sprzęgło kompletne
> rozrząd kompletny
> pompa common-rail'a
>
> co do ceny dogadamy się :D
"Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji?
Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;)
PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).
-
16. Data: 2014-05-06 19:37:29
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f063cb5e-331f-4599-aecd-6ede533ef6f8@go
oglegroups.com...
> W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF
> napisał:
>
>>
>> A musi mieć ?
>>
>> Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
>>
>> Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
>
>
> Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to
> nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem.
>
> Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac
> troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.
> Tyle w temacie.
A gdzie poczytać?
Jak coś wiesz to napisz, tak będzie bardziej merytorycznie niż gołosłowne
pieklenie się.
-
17. Data: 2014-05-06 19:38:19
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lkamt0$2km$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello Dman666,
>>
>> Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:
>>
>> [...]
>>
>>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
>>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
>>
>> news.neostrada.pl nie wystarcza?
> news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
> wszyscy w używają neozdrady....
Dawno nieprawda.
-
18. Data: 2014-05-06 20:15:29
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: z <...@...pl>
W dniu 2014-05-06 19:38, Cavallino pisze:
> Dawno nieprawda.
Potwierdzam.
Jednak ostatnio na innej grupie zauważyłem brak postów jednej osoby. :-)
z
-
19. Data: 2014-05-06 20:19:52
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: z <...@...pl>
W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
> 2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
> boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
> po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...
Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym
jaja bym pourywał :-)
z
-
20. Data: 2014-05-07 06:45:52
Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
>>
> A musi mieć ?
> Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
> Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
>
to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)
--
Pozdrawiam
Łukasz