eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki grupy VW, który wybrać?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 11. Data: 2014-05-06 14:45:03
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dman666,

    Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:

    [...]

    > Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
    > zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

    news.neostrada.pl nie wystarcza?


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 12. Data: 2014-05-06 15:05:39
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-05 10:25, r...@k...pl pisze:
    > Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.
    2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
    boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
    po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173


  • 13. Data: 2014-05-06 15:07:13
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Dman666,
    >
    > Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
    >> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
    >
    > news.neostrada.pl nie wystarcza?
    news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
    wszyscy w używają neozdrady....


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173


  • 14. Data: 2014-05-06 15:47:44
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello BartekK,

    Tuesday, May 6, 2014, 3:07:13 PM, you wrote:

    >>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
    >>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
    >> news.neostrada.pl nie wystarcza?
    > news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
    > wszyscy w używają neozdrady....

    Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski. Dman666 pisze z
    domeny internetdsl.tpnet.pl, która ZAWSZE była obsługiwana przez
    news.neostrada.pl.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 15. Data: 2014-05-06 17:24:22
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w <lkaara$7e6$1@usenet.news.interia.pl>,
    megrimsES <m...@i...pl> napisał(-a):

    > http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv
    -vat23-C32163923.html
    >
    > to moja.
    >
    > miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
    > 4 wtryski
    > sprzęgło kompletne
    > rozrząd kompletny
    > pompa common-rail'a
    >
    > co do ceny dogadamy się :D

    "Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji?
    Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;)

    PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).


  • 16. Data: 2014-05-06 19:37:29
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f063cb5e-331f-4599-aecd-6ede533ef6f8@go
    oglegroups.com...
    > W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF
    > napisał:
    >
    >>
    >> A musi mieć ?
    >>
    >> Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
    >>
    >> Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
    >
    >
    > Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to
    > nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem.
    >
    > Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac
    > troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.
    > Tyle w temacie.

    A gdzie poczytać?
    Jak coś wiesz to napisz, tak będzie bardziej merytorycznie niż gołosłowne
    pieklenie się.



  • 17. Data: 2014-05-06 19:38:19
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lkamt0$2km$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >> Hello Dman666,
    >>
    >> Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:
    >>
    >> [...]
    >>
    >>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
    >>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
    >>
    >> news.neostrada.pl nie wystarcza?
    > news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
    > wszyscy w używają neozdrady....

    Dawno nieprawda.



  • 18. Data: 2014-05-06 20:15:29
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-06 19:38, Cavallino pisze:
    > Dawno nieprawda.

    Potwierdzam.
    Jednak ostatnio na innej grupie zauważyłem brak postów jednej osoby. :-)

    z



  • 19. Data: 2014-05-06 20:19:52
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
    > 2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
    > boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
    > po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...

    Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
    Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
    Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym
    jaja bym pourywał :-)

    z


  • 20. Data: 2014-05-07 06:45:52
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
    >> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
    >>
    > A musi mieć ?
    > Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
    > Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
    >

    to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
    zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
    nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
    dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
    rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
    70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: