eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 369

  • 231. Data: 2010-12-11 16:27:26
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:ie03n5$r3$6@cougar.axelspringer.pl...
    > BaX wrote:
    > >A to, że ludzie 'idą po najmniejszej lini oporu'
    >
    >
    > Nie istnieje w przyrodzie coś takiego jak najmniejsza linia oporu.


    istnieje, wystarczy mieć odpowiednio małą kredke :D


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 232. Data: 2010-12-11 16:29:26
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:op.vnj134osa6rut4@balthazar...
    > Dnia 11-12-2010 o 00:28:57 Krzysiek Kielczewski
    > <k...@g...com> napisał(a):
    >
    > [...]
    >>>> Kłamią. *Każdej* zimy się tak bawię: dodaję gazu - jadę prosto,
    >>>> odpuszczam - samochód jedzie tak jak mam skręcone koła. Oczywiście
    >>>> proszę nie mylić tego z hamowaniem silnikiem z sześciu tysięcy obrotów.
    >>>
    >>> Patrz pan. Ja inaczej: odpuszczam - jadę tak, jak mam skręcone koła,
    >>> przyciskam - zacieśnia skręt. Widać nie w jednej kwestii kłamią.
    >>
    >> W FWD?!
    >
    > Nie.

    żeby sie tylko nie okazało, ze niespodziewanie tył będzie miał lepszą
    przyczepność i dodanie gazu nie tylko nie spowoduje zaciesnienia zakrętu,
    ale podsterowny poślizg, ktory tak zaskoczy kierowce, skoncentrowanego na
    "łapanie tyłu" ze nie zauważy, kiedy przodem wleci do rowu.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 233. Data: 2010-12-11 17:07:14
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-11, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >> Powoli... Mowa była o jak najbardziej cywilnej jeździe.
    >
    > Tak, mowa o cywilnej jeździe. Expect the unexpected.

    Weź Ty się rozejrzyj. Dla zdecydowanej większości kierowców cywilna
    jazda polega na dostosowaniu prędkości do warunków i jechanie
    zdecydowanie poniżej granicy przyczepności.

    >> Jak pochylenie
    >> drogi ma mieć istotny wpływ to zaczynamy mówić o wyciskaniu z samochodu
    >> czego się da - a to już inny przypadek.
    >
    > A jak jest po prostu ślisko?
    >
    >> Jeśli przyczepność zerwę wciskając gaz w zakręcie...
    >
    > To wyjedziesz przodem. Ale jeśli zaczniesz na tym samym zakręcie
    > hamować silnikiem, to masz sporą szansę na wystawienie tyłu.

    Tak samo jak zaciągnę ręczny.

    >> Parę razy już mnie sytuacja na drodze zaskoczyła. Mam nadzieję, że
    >> następne razy też skończą się na strachu i wyciąganiu wniosków.
    >
    > Jedź na szkolenie. To są dobrze wydane pieniądze.

    Wiem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski


  • 234. Data: 2010-12-11 17:13:48
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    >
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:cfv6g6pgphvdt9019g9sdfl0882g08q9m4@4ax.com...
    >
    >>
    >> Dla porownania mozecie sprobowac FWD i RWD na zuzlowym torze :-)
    >
    >
    > wiesz, jestem mocno ciekaw wyniku, bo wcale taki pewny nie jestem, choć
    > przypuszczam, ze RWD byłby lepszy.

    No, motocykle zwykle tam jeżdżące mają napęd z tyłu...
    ;-)

    --
    Bydlę


  • 235. Data: 2010-12-11 17:14:27
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    >
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > news:ie03n5$r3$6@cougar.axelspringer.pl...
    >
    >> BaX wrote:
    >> >A to, że ludzie 'idą po najmniejszej lini oporu'
    >>
    >>
    >> Nie istnieje w przyrodzie coś takiego jak najmniejsza linia oporu.


    > istnieje, wystarczy mieć odpowiednio małą kredke :D

    ;-)))

    --
    Bydlę


  • 236. Data: 2010-12-11 17:22:46
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-11 16:26, Kuba (aka cita) pisze:

    > jakbyś mógł to przetłumaczyć to co miałeś na mysli, zeby wszyscy
    > zrozumieli - cóż to za metoda wychodzenia z poślizgu polegająca na
    > wczesniejszym wprowadzeniu samochodu w poślizg.

    Ale to musisz Roberta Rędziaka zapytać, pisał o tym wyżej ;>


    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com


  • 237. Data: 2010-12-11 17:33:23
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-11 09:47, BaX pisze:

    > Ale nie rusza bo co? I skąd wiesz, że w tym samym czasie z tego samego
    > miejsca FWD by ruszył? Pod firmą przez dwa dni jak przyszło ocieplenie ze

    Prosty przykład, pierwszy z brzegu.
    W zeszłym roku zimą padła koledze pompa wody w E39 528, jechaliśmy na
    dwa samochody żeby odwieźć go z warsztatu. Co jakiś czas trzeba było
    zatrzymać się na zaśnieżonym poboczu i poczekać aż wystygnie. Moje FWD o
    takiej samej mocy wyjeżdżało z tego pobocza bez zastanowienia, jego RWD
    trzeba było 3x wspomagać na pych, bo nawet pieszczenie się z gazem i
    sprzęgłem powodowało uślizg. Żeby mi nie było za łatwo, nie mam żadnego
    ESP czy nawet ASR. On miał chociaż ASC, którego wyłączenie też nie pomagało.


    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com


  • 238. Data: 2010-12-11 17:42:18
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 16:26:28 +0100, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >jakbyś mógł to przetłumaczyć to co miałeś na mysli, zeby wszyscy
    >zrozumieli - cóż to za metoda wychodzenia z poślizgu polegająca na
    >wczesniejszym wprowadzeniu samochodu w poślizg.

    Czytaj ten wątek dokładnie, to nie mój pomysł.


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200


  • 239. Data: 2010-12-11 17:51:42
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 17:13:48 +0100, Bydlę wrote:
    >Kuba (aka cita) wrote:
    > > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >> Dla porownania mozecie sprobowac FWD i RWD na zuzlowym torze :-)
    > > wiesz, jestem mocno ciekaw wyniku, bo wcale taki pewny nie jestem, choć
    > > przypuszczam, ze RWD byłby lepszy.
    >
    >No, motocykle zwykle tam jeżdżące mają napęd z tyłu...
    >;-)

    Bo motocykle z napedem na przod to nawet stolarz palcach jednej reki
    moze zliczyc :-)

    Ktos ma znajomosci na torze ?

    W kazdym badz razie zuzlowcy nawet nie probuja pojechac "na okraglo",
    a nie wyobrazam sobie zeby z poslizgu FWD byl lepszy :-)

    J.





  • 240. Data: 2010-12-11 17:59:20
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-11 11:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > A teraz nam wytłumacz, dlaczego żużlowcy na torze nie mają przedniego napędu.
    > Podobnie Formuła 1. czy Indy Car.

    I dlaczego nie jeżdżą dieslami??


    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

strony : 1 ... 10 ... 23 . [ 24 ] . 25 ... 30 ... 37


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: