eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Date: Sat, 11 Dec 2010 17:07:14 +0100
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnhkwdgda6rut4@koder>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl>
    <4d024c49$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtjrh$h71$1@inews.gazeta.pl> <idts0d$gqd$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnihe0d4a6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.79.222.130
    X-Trace: news.home.net.pl 1292083758 89.79.222.130 (11 Dec 2010 17:09:18 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 32
    X-Authenticated-User: przemek_ryk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334052
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-11, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >> Powoli... Mowa była o jak najbardziej cywilnej jeździe.
    >
    > Tak, mowa o cywilnej jeździe. Expect the unexpected.

    Weź Ty się rozejrzyj. Dla zdecydowanej większości kierowców cywilna
    jazda polega na dostosowaniu prędkości do warunków i jechanie
    zdecydowanie poniżej granicy przyczepności.

    >> Jak pochylenie
    >> drogi ma mieć istotny wpływ to zaczynamy mówić o wyciskaniu z samochodu
    >> czego się da - a to już inny przypadek.
    >
    > A jak jest po prostu ślisko?
    >
    >> Jeśli przyczepność zerwę wciskając gaz w zakręcie...
    >
    > To wyjedziesz przodem. Ale jeśli zaczniesz na tym samym zakręcie
    > hamować silnikiem, to masz sporą szansę na wystawienie tyłu.

    Tak samo jak zaciągnę ręczny.

    >> Parę razy już mnie sytuacja na drodze zaskoczyła. Mam nadzieję, że
    >> następne razy też skończą się na strachu i wyciąganiu wniosków.
    >
    > Jedź na szkolenie. To są dobrze wydane pieniądze.

    Wiem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: