-
91. Data: 2010-12-10 10:49:42
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
>> U mnie pod firma parkuje min. merc i dwa bmw. Kolesia w mercu wypychamy
>> praktycznie dzien w dzien, ma nawet problem przejechac przez 10cm
>> kraweznik
>> zasypany sniegiem. E46 i E61 tak jak stoja tak ruszaja, obojetnie czy do
>> przodu czy do tylu. Merc to jakas 'E' klasa.
>>
> Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany że
> piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą, chyba że
> ktoś ma naprawdę dobre opony!
Nop, my sie znamy wszyscy to się z tego śmiejemy, wczoraj znowu była akcja.
Zresztą Stachu z merca ma stałą ekipe do pchania ze swojej firmy bo wychodzą
razem.
-
92. Data: 2010-12-10 10:57:20
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
> Wszelkie argumenty "trzeba mieć dobre opony", "trzeba umiec" "trzeba znać
> wiedze tajemną" "trzeba być twardzielem" itd tylko powteirdzają, ze z RWD
> trzeba więcej niż z FWD, bo do auta z FWD wsiada pierwsza lepsza blondynka
> (nie obrażając zadnej blondynki) i jedzie, rusza, skręca. Wsadzcie ją do
> (zwlaszcza mocnego) RWD i zobaczyy jak daleko pojedzie.
Ale to problem napędu czy blondynki?
-
93. Data: 2010-12-10 11:08:55
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
On 2010-12-10 09:29, Cavallino wrote:
> Mówimy o zaskakujących sytuacjach typu: "trzeba wyjechać spod
> krawężnika" albo "skręcić w ulicę".
Ale sensie, ten krawężnik na Tobie leży czy jak ? BP, NMSP ;-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
94. Data: 2010-12-10 11:23:09
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze:
>> No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
>> technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.
> Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł sterowania.
Jak to się nazywa w BMW? ASC?
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
95. Data: 2010-12-10 11:26:18
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:idsvct$rl3$1@mx1.internetia.pl...
>W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze:
>>> No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
>>> technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.
>> Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł
>> sterowania.
>
> Jak to się nazywa w BMW? ASC?
>
DSC?
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
96. Data: 2010-12-10 11:29:12
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...
>> Wszelkie argumenty "trzeba mieć dobre opony", "trzeba umiec" "trzeba znać
>> wiedze tajemną" "trzeba być twardzielem" itd tylko powteirdzają, ze z RWD
>> trzeba więcej niż z FWD, bo do auta z FWD wsiada pierwsza lepsza
>> blondynka (nie obrażając zadnej blondynki) i jedzie, rusza, skręca.
>> Wsadzcie ją do (zwlaszcza mocnego) RWD i zobaczyy jak daleko pojedzie.
>
> Ale to problem napędu czy blondynki?
przeczytaleś całość?
Skoro blondynka radzi sobie z FWD, a nie radzi sobie z RWD oznacza
jednoznacznie, ze FWD jest łatwiejszy i więcej wybacza.
Czy da sie jechać z RWD? Tak
Czy prościej jest z FWD? Tak
Bez sensu dorabiać ideologie o konieczności posiadania jakis super
umiejętności, bo nawet jesli super kierowca radzi sobie z RWD w każdej
sytuacji, to nie znaczy ze RWD jest lepsze.
Lepsze będzie to, co bez potrzeby posiadania tych specjalnych umiejętności
pozwoli na normalne przemieszczanie sie z punktu A do B
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
97. Data: 2010-12-10 11:30:29
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-10 11:26, Kuba (aka cita) pisze:
>>>> No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
>>>> technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.
>>> Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł
>>> sterowania.
>> Jak to się nazywa w BMW? ASC?
> DSC?
ASC - ale FilipKK pewnie wyłącza ten moduł tak samo jak ABS ;-))))))
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
98. Data: 2010-12-10 11:31:40
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Filip KK wrote:
> W dniu 2010-12-09 19:34, DoQ pisze:
> > W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze:
> >
> > > > Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega
> > > > ta tajemna umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie
> > > > FWD wyjeżdża bez zająknięcia?
> > > W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie
> > > niczym nie rózni od komentarzy na onecie.
> >
> > To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się
> > specjaliści od RWD ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania,
> > ale jeszcze żaden nie napisał konkretnie, co zrobić jak utknę
> > jakąś E39 530d z automatem. Mam coś wcisnąć, przekręcić,
> > pomasować hamulec czy co?
> >
> Jak utkniesz, to już nie ma znaczenia czy FWD czy RWD.
>
> Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza
> dobry moduł sterujący.
Ciekaw jestem jak będziesz śpiewał jak ci jakiś pług z ulicy
usypie półmetrową zaspę przy samochodzie...
--
Pozdro
Massai
-
99. Data: 2010-12-10 11:38:36
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>
>
>> Mysle, ze moge podziekowac i zakonczyc dyskusje wnioskiem, ze w
>> warunkach zwyczajnego uzytkowania, nieobciazony samochod osobowy z
>> silnikiem z przodu jest lepszy w wersji FWD niz RWD :)
>>
> Żyj sobie dalej w niewiedzy:) Również Cię pozdrawiam.
Totalnie niereformowalny człowiek.
Uparł się na swoje RWD i koniec.
Głupi czy niedouczony - kto to rozpozna :)
Pozdrawiam - Darek.
-
100. Data: 2010-12-10 11:45:54
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>
> czuje się dużo pewniej. W zeszłym roku jechałem zimą na działkę, to nie
ŁAŁ... Masz działke.... Ty mój idolu.
Pozdrawiam - Darek.