eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 369

  • 91. Data: 2010-12-10 10:49:42
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>


    >> U mnie pod firma parkuje min. merc i dwa bmw. Kolesia w mercu wypychamy
    >> praktycznie dzien w dzien, ma nawet problem przejechac przez 10cm
    >> kraweznik
    >> zasypany sniegiem. E46 i E61 tak jak stoja tak ruszaja, obojetnie czy do
    >> przodu czy do tylu. Merc to jakas 'E' klasa.
    >>
    > Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany że
    > piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą, chyba że
    > ktoś ma naprawdę dobre opony!

    Nop, my sie znamy wszyscy to się z tego śmiejemy, wczoraj znowu była akcja.
    Zresztą Stachu z merca ma stałą ekipe do pchania ze swojej firmy bo wychodzą
    razem.



  • 92. Data: 2010-12-10 10:57:20
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wszelkie argumenty "trzeba mieć dobre opony", "trzeba umiec" "trzeba znać
    > wiedze tajemną" "trzeba być twardzielem" itd tylko powteirdzają, ze z RWD
    > trzeba więcej niż z FWD, bo do auta z FWD wsiada pierwsza lepsza blondynka
    > (nie obrażając zadnej blondynki) i jedzie, rusza, skręca. Wsadzcie ją do
    > (zwlaszcza mocnego) RWD i zobaczyy jak daleko pojedzie.

    Ale to problem napędu czy blondynki?



  • 93. Data: 2010-12-10 11:08:55
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-12-10 09:29, Cavallino wrote:

    > Mówimy o zaskakujących sytuacjach typu: "trzeba wyjechać spod
    > krawężnika" albo "skręcić w ulicę".

    Ale sensie, ten krawężnik na Tobie leży czy jak ? BP, NMSP ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 94. Data: 2010-12-10 11:23:09
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze:
    >> No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
    >> technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.
    > Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł sterowania.

    Jak to się nazywa w BMW? ASC?



    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com


  • 95. Data: 2010-12-10 11:26:18
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:idsvct$rl3$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze:
    >>> No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
    >>> technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.
    >> Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł
    >> sterowania.
    >
    > Jak to się nazywa w BMW? ASC?
    >

    DSC?


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 96. Data: 2010-12-10 11:29:12
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Wszelkie argumenty "trzeba mieć dobre opony", "trzeba umiec" "trzeba znać
    >> wiedze tajemną" "trzeba być twardzielem" itd tylko powteirdzają, ze z RWD
    >> trzeba więcej niż z FWD, bo do auta z FWD wsiada pierwsza lepsza
    >> blondynka (nie obrażając zadnej blondynki) i jedzie, rusza, skręca.
    >> Wsadzcie ją do (zwlaszcza mocnego) RWD i zobaczyy jak daleko pojedzie.
    >
    > Ale to problem napędu czy blondynki?

    przeczytaleś całość?

    Skoro blondynka radzi sobie z FWD, a nie radzi sobie z RWD oznacza
    jednoznacznie, ze FWD jest łatwiejszy i więcej wybacza.
    Czy da sie jechać z RWD? Tak
    Czy prościej jest z FWD? Tak

    Bez sensu dorabiać ideologie o konieczności posiadania jakis super
    umiejętności, bo nawet jesli super kierowca radzi sobie z RWD w każdej
    sytuacji, to nie znaczy ze RWD jest lepsze.
    Lepsze będzie to, co bez potrzeby posiadania tych specjalnych umiejętności
    pozwoli na normalne przemieszczanie sie z punktu A do B


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 97. Data: 2010-12-10 11:30:29
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 11:26, Kuba (aka cita) pisze:

    >>>> No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
    >>>> technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.
    >>> Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł
    >>> sterowania.
    >> Jak to się nazywa w BMW? ASC?
    > DSC?

    ASC - ale FilipKK pewnie wyłącza ten moduł tak samo jak ABS ;-))))))

    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com


  • 98. Data: 2010-12-10 11:31:40
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Filip KK wrote:

    > W dniu 2010-12-09 19:34, DoQ pisze:
    > > W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze:
    > >
    > > > > Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega
    > > > > ta tajemna umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie
    > > > > FWD wyjeżdża bez zająknięcia?
    > > > W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie
    > > > niczym nie rózni od komentarzy na onecie.
    > >
    > > To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się
    > > specjaliści od RWD ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania,
    > > ale jeszcze żaden nie napisał konkretnie, co zrobić jak utknę
    > > jakąś E39 530d z automatem. Mam coś wcisnąć, przekręcić,
    > > pomasować hamulec czy co?
    > >
    > Jak utkniesz, to już nie ma znaczenia czy FWD czy RWD.
    >
    > Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza
    > dobry moduł sterujący.

    Ciekaw jestem jak będziesz śpiewał jak ci jakiś pług z ulicy
    usypie półmetrową zaspę przy samochodzie...

    --
    Pozdro
    Massai


  • 99. Data: 2010-12-10 11:38:36
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    >
    >> Mysle, ze moge podziekowac i zakonczyc dyskusje wnioskiem, ze w
    >> warunkach zwyczajnego uzytkowania, nieobciazony samochod osobowy z
    >> silnikiem z przodu jest lepszy w wersji FWD niz RWD :)
    >>
    > Żyj sobie dalej w niewiedzy:) Również Cię pozdrawiam.


    Totalnie niereformowalny człowiek.
    Uparł się na swoje RWD i koniec.
    Głupi czy niedouczony - kto to rozpozna :)

    Pozdrawiam - Darek.


  • 100. Data: 2010-12-10 11:45:54
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > czuje się dużo pewniej. W zeszłym roku jechałem zimą na działkę, to nie

    ŁAŁ... Masz działke.... Ty mój idolu.

    Pozdrawiam - Darek.

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 ... 20 ... 30 ... 37


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: