  • 1. Data: 2011-05-27 19:08:36
    Temat: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Zmieniam telefon z HTC TouchHD na nowy.
    W cenie do 1150zł wybrałem Galaxy S. Czy jest jeszcze jakiś warty uwagi
    konkurent w podanym przedziale cenowym?

  • 2. Data: 2011-05-30 08:10:52
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Zmieniam telefon z HTC TouchHD na nowy.
    > W cenie do 1150zł wybrałem Galaxy S. Czy jest jeszcze jakiś warty uwagi
    > konkurent w podanym przedziale cenowym?

    sam jestem ciekaw ale nie sądze aby bylo cos z 8GB wbudowanej
    szybkiej pamieci.

    swoja drogą gdzie tak tanio mozna kupic nowego galaxy s i czy z FV?

    sam bym w tej cenie chętnie kupil

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-30 08:36:06
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 10:10, ATA pisze:

> [...]
    > szybkiej pamieci.
    >
    > swoja drogą gdzie tak tanio mozna kupic nowego galaxy s i czy z FV?

    Tanio? 1050 zł za telefon to dla ciebie tanio?

  • 4. Data: 2011-05-30 09:02:04
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Tanio? 1050 zł za telefon to dla ciebie tanio?

    ten telefon to w zasadzie komputer

    Jeśli ktos potrzebuje tylko do rozmow to byloby drogo

    Ale na tym mogę zrobić w zasadzie wszystko co na komputerze

    Ma przyzwoity aparat, zrobione zdjęcia można odrazu ogladac na
    TV LED Samsunga i robić prezentacje

    można nagrane filmy odtwarzac w dobrej jakosci na TV kliknięciem klawisza

    jest bardzo szybki w przypadku wymagających aplikacji jednak się to przydaje
    mnie np w Desire drazni predkosc jego na virtualnej pamieci, którą musiałem
    stworzyć bo wbudowanej było mi mało niestety i telefon przymulał

    Na telefonie przeglądam monitoring domu na programie DMSS jak i monitoring i
    firmy, właczam zdalnie alarm satela
    w obu lokalizacjach jak i mogę zdalnie wyłączyć otworzyć drzwi i rolety
    zamknąc właczyć podlewanie trawnika otworzyć bramę garażową
    zdalnie w przypadku dostawy.

    Posiada przejrzysty ekrat pozwalający na szybką edycję email przesyłanie
    informacji

    Mogę zdalnie logować się na komputery w firmie i w domu np przez VNC jak i
    TimeVievera, na servery przez klienta ssh itp.

    w zasadzie zrobić mozna wszystko co na zwyklym komputerze, ile dałeś za
    swojego laptopa?

    uważasz ze to drogo?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-30 09:49:10
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 11:02, ATA pisze:

> [...]
    > TimeVievera, na servery przez klienta ssh itp.
    >
    > w zasadzie zrobić mozna wszystko co na zwyklym komputerze, ile dałeś za

    Miałem kiedyś, przez parę dni telefon kosztujący ponad 2000 zł. _ jakiś
    model Nokii, nie pamiętam już nazwy.
    No i co, - kilkukrotna próba posłużenie się GPSem pozostała tylko próbą.
    przez 5 minut, na otwartym terenie nie mógł znaleźć pozycji. W
    najtańszym nawet GPSie (150 zł) nie ma tego typu problemów.

    Aparat foto - za 200 zł kupię taki który robi lepsze jakościowo fotki
    niż ten w owej Nokii.

    No, to oglądanie filmów na takim ekraniku to można skomentować dużym
    przymrożeniem oka.

    Gry - raczej też nie zastąpi konsoli czy kompa, a poza tym gierki są i w
    takim telefonie za 200 zł.

    No, akurat do tego monitoringu domu nie potrafię się odnieść, Być może
    jest coś w zastępstwie i za parę groszy, ale niekoniecznie.

    Emaile można edytować i w dużo tańszym telefonie.

    O jakosci dźwięku w prowadzonych rozmowach na tej Nokii lepiej nie
    wspominać..

    Nie ważne ile ja dałem za laptopa, zapytaj raczej ile dałem za swój
    telefon i o to czy ten "tani" za 1050 ma aż takie bajery żeby za niego
    trzeba było przeplacać.

  • 6. Data: 2011-05-30 10:20:45
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Miałem kiedyś, przez parę dni telefon kosztujący ponad 2000 zł. _ jakiś
    > model Nokii, nie pamiętam już nazwy.

    kiedyś 8850 kosztowała 4tysiące, a teraz to przezytek

    > No i co, - kilkukrotna próba posłużenie się GPSem pozostała tylko próbą.
    > przez 5 minut, na otwartym terenie nie mógł znaleźć pozycji. W najtańszym
    > nawet GPSie (150 zł) nie ma tego typu problemów.

    co do nokia to prawda, musiala miec włączone wspomaganie sieci, aby szybko
    znalezc gps, pozatym mala rozdzielczosc i ekran
    dyskwalifikowala ten telefon co do gps navi itp

    z androidem nie ma tego problemu
    nie wiem czy to kwestia systemu, czy nie ale łapie natychmiast

    > Aparat foto - za 200 zł kupię taki który robi lepsze jakościowo fotki niż
    > ten w owej Nokii.

    zgadzam się z tobą nokia nawet nowy model kosztujacy prawie 2k, n8-00
    niestety nie ma zdjec dobrych jakosciowo

    > No, to oglądanie filmów na takim ekraniku to można skomentować dużym
    > przymrożeniem oka.

    właczasz film na telefonie a leci na 55 calach ledowego samsunga , a
    wszystko bezprzewodowo się łączy przez sieec
    wifi to miałem na myśli, bo na malym ekranie to nie za bardzo, to masz
    rację, tym samym telefonem mozesz sterowac
    sobie telvizorem samsunga, czyli robi za pilota telefon kominikujac sie
    przez siec wifi

    czyli jestes na pietrze swojego domu, zapomnialem sgasic televizor robisz to
    z poziomu telefonu

    przyjdzie rodzina chcesz pokazac zdjecia, klikasz na telefon przesuwajac
    palce, a on wyswietla zdjecia na
    led 55 cali. Albo uruchamiasz slideschow

    dziecko nie chce jesc uruchamiam youtuba
    piosenkę veo veo i juz je ze smakiem :)

    > Gry - raczej też nie zastąpi konsoli czy kompa, a poza tym gierki są i w
    > takim telefonie za 200 zł.

    telefon ten robi zdecydowanie lepsze zdjęcia niz
    na wakacje kupiłem w usa nowy aparat za 200USD do zdjęc

    Aparat Casio Ultra Slim exilim ex-z29 z 4GB
    zrobilem tylko na wyjezdzie kilka zdjęc, chętnie sprzedam ci go za 200zł
    komplet ladowarka aku, aparat, kable itp

    sprzedam bo robi gorsze zdjecia niz moj telefon jak chcesz pisz na priv
    aparat zupelnie nowy brak sladow uzywania

    ponadto noszenie w kieszeniu i telefonu i aparatu i portfela i kluczyków :)
    masakra

    > No, akurat do tego monitoringu domu nie potrafię się odnieść, Być może
    > jest coś w zastępstwie i za parę groszy, ale niekoniecznie.

    nie za bardzo, ale nawet jak to niewiele tanszy telefon z androidem,

    > Emaile można edytować i w dużo tańszym telefonie.
    tak na noki e52 na tak malym ekranie, ze krew moze zalac czlowieka, te tanie
    maja za niska rozdzielczosc
    to rozsadnej pracy, ten telefon ma rozdzielczosc 800x480
    pierwsze windowsy pracowaly na 640x480

    > O jakosci dźwięku w prowadzonych rozmowach na tej Nokii lepiej nie
    > wspominać..

    co do noki to prawda, moja byla 6 x w serwisie, az po reklamacji do nokia
    polska
    dostalem nową, sprzedałem i kupilem telefon z androidem, chciaz nie miałem
    przekonania ,
    jednak ten system to bardzo duza przewaga nad symbianem stosowanym w nokiach

    > Nie ważne ile ja dałem za laptopa, zapytaj raczej ile dałem za swój
    > telefon i o to czy ten "tani" za 1050 ma aż takie bajery żeby za niego
    > trzeba było przeplacać.

    to nie jest przepłacanie to jest narzędzie pracy, zgrabne mieszczące się
    marynarce, przy okazji mające wiele
    dodatkowtych funkcjonalności

    np
    Ostatnio wykorzystałem ekran HTC jako monitor,

    logując się na server, postawiłem obok komputera
    do ktorego nie było montora, wziąłem tradycyjna klawiaturę
    i szybko zrobiłem co miałem zrobić.

    tak więc są ludzie na swiecie, którym takie telefonu bardzo ułatwiają
    pracę, oszczedzaja czas
    i egzystowanie, niekoniecznie to będziesz ty.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-30 11:43:53
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 12:20, ATA pisze:

> [...]
    > pracę, oszczedzaja czas
    > i egzystowanie, niekoniecznie to będziesz ty.

    Masz rację, - to nie będę ja.. Ja pozostanę przy swoim telefonie za
    500zł i któremu brakuje z tych wymienionych przez ciebie rzeczy tylko
    Androida i ekranu o rozdzielczości 800x480.
    I tak nawiasem mówiąc - zbytnim uproszczeniem jest zganianie
    niedoskonałości tych różnych bajerów w telefonach na firme Nokia. Miałem
    do czynienia z kilkoma firmami i muszę powiedzieć że owe bajery są
    tylko zwykłą namiastką różnych urządzeń.

  • 8. Data: 2011-05-30 12:57:58
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

> [...]
    > niedoskonałości tych różnych bajerów w telefonach na firme Nokia. Miałem
    > do czynienia z kilkoma firmami i muszę powiedzieć że owe bajery są tylko

    Moja praca dzięki temu telefonimi stała się przyjemniejsza, szybsza, i mniej
    ciezarow
    noszę w kieszeni, nokia niestety nie podołałaby wszystkiemu.
    za to się niestety płaci, czy duzo ? hmm nie wiem czy to duzo za cos takiego

    chocby time viever nie dzialal pod symbianem jak i vnc czyli korzystanie z
    zdalnego pulpitu było
    niemozliwie i wiele innych jeszcze problemow

    ale jak ty glownie korzystasz do rozmow, to glupota byłoby wywalenie na
    telefon
    1000zł niestety znam i takich co maja najnowsze zabawki a nawet mają problem
    z wybraniem numeru:)

    w obecneij chwili nie dzwigam ze soba laptopa bo go nie potrzebuje

    pozdrawiam
    ATA

  • 9. Data: 2011-05-30 13:33:58
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 14:57, ATA pisze:

> [...]
    > z wybraniem numeru:)
    >
    > w obecneij chwili nie dzwigam ze soba laptopa bo go nie potrzebuje

    Ależ skąd! Gdybym potrzebował telefonu tylko do rozmów i SMSowania to
    kupiłbym telefon nie za 500 a 100 zł. Ten kupiłem przede wszystkim ze
    względu na Wi-Fi, moduł GPS, nie jest to co prawda prawdziwa nawigacja
    drogowa, ale po wgraniu mapek google, w terenie czy w mieście się nie
    zabłądzi i można go używać off-line bez drenowania sobie kieszeni. No i
    trochę ze względu na modę na dotykowce.. ale tylko trochę.

    No skoro mowisz że w swoim trybie użytkowania telefonu takie funkcje są
    niezbędne i nie ma nic tańszego z takimi opcjami to oczywiście jesteś
    usprawiedliwiony:-). Myślałem że jesteś jednym z tych małolatów którzy
    kupują telefon za 1000 zł dla gierek, aparaciku foto i odtwarzacza MP3.

  • 10. Data: 2011-05-30 14:14:45
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

> [...]
    > usprawiedliwiony:-). Myślałem że jesteś jednym z tych małolatów którzy
    > kupują telefon za 1000 zł dla gierek, aparaciku foto i odtwarzacza MP3.

    hehe :) nie jestem
    mam zone i dziecko, a pracuję jako informatyk :)

    pozdrawiam