  • 1. Data: 2011-05-27 09:40:15
    Temat: filtry gazu co ile wymieniacie?
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    Ja w swoim aucie przejechalem
    80tys :) i wszystko dzialalo tylko zaczęła się włączać
    czasami kontrolka check engine

    pojechałem miesiąc temu do gazownika gazwonik pokrecal mi cos tam w
    komputerze od gazu

    az wczoraj pomyslalem, ze najwyzsza pora
    zmienic filtry, po zmianie trzeba bylo odkrecic
    ustawienia i check engine się nie włacza, gazwonik był w szoku jak uslyszal
    ze tyle na jednych filtrach przejechałem i nieźle się uśmiał:)

    jak narazie do tego czasu zapomnialem, ze w aucie była
    instalacja gazowa. Auto oczywiscie zadbane i regularnie serwosiwałem :) ale
    nie instalację gazową

    Tankowałem i po prostu jechałem nigdy problemu nie było
    az zaczęła mnie draznic kontrolka pomarańcowa w mojej astrze II 2.0l 16v.

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-05-27 09:45:41
    Temat: Re: filtry gazu co ile wymieniacie?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 May 2011 11:40:15 +0200, ATA napisał(a):

    > Ja w swoim aucie przejechalem
    > 80tys :) i wszystko dzialalo tylko zaczęła się włączać
    > czasami kontrolka check engine

    Może za blisko komórkę trzymasz i zakłóca?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 3. Data: 2011-05-27 09:46:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ATA" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    A to masz komorke na gaz????
    Lepiej sie to kalkuluje niz na baterie akumulatorow?

    Jak czesto musisz nabijac?
    Ile wytrzymuje po nabiciu w stanie czuwania a ile na rozmowie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-05-27 10:35:16
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Może za blisko komórkę trzymasz i zakłóca?

    heh :)
    na samochody miało pojsc sorki

  • 5. Data: 2011-05-27 14:17:53
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Użytkownik "ATA" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A to masz komorke na gaz????

    Ciesz sie ze ma na gaz, a nie z wlasnym reaktorem ;)

  • 6. Data: 2011-05-27 14:29:53
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    No wlasnie. Tyle pieprzenia o tych bateriach, Toshiba nawet podala planowana
    date sprzedazy baterii laptopowych a potem wszysztko wzielo w leb. Szkoda bo
    metanol nie jest drogi a ekrany 4 cale i wiecej potrafia swoje wyswiecic.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-05-27 18:06:13
    Od: "jerzol" <j...@p...fm>

    > Może za blisko komórkę trzymasz i zakłóca?

    Waldek wie co mówi - pamietacie cegłę Nokia 3210 (chiba) miała funkcje
    antyradaru (tylko w necie) - eech to były czasy, a teraz to tylko n8 itp
    gluty ;)

  • 8. Data: 2011-05-30 06:01:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > ustawienia i check engine się nie włacza, gazwonik był w szoku jak
    > uslyszal ze tyle na jednych filtrach przejechałem i nieźle się uśmiał:)

    Ja przejechałem 95 tys. km na jednym filterku i jeszcze nie zmieniam. :-)