    From: "ATA" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Date: Mon, 30 May 2011 12:20:45 +0200

    > Miałem kiedyś, przez parę dni telefon kosztujący ponad 2000 zł. _ jakiś
    > model Nokii, nie pamiętam już nazwy.

    kiedyś 8850 kosztowała 4tysiące, a teraz to przezytek

    > No i co, - kilkukrotna próba posłużenie się GPSem pozostała tylko próbą.
    > przez 5 minut, na otwartym terenie nie mógł znaleźć pozycji. W najtańszym
    > nawet GPSie (150 zł) nie ma tego typu problemów.

    co do nokia to prawda, musiala miec włączone wspomaganie sieci, aby szybko
    znalezc gps, pozatym mala rozdzielczosc i ekran
    dyskwalifikowala ten telefon co do gps navi itp

    z androidem nie ma tego problemu
    nie wiem czy to kwestia systemu, czy nie ale łapie natychmiast

    > Aparat foto - za 200 zł kupię taki który robi lepsze jakościowo fotki niż
    > ten w owej Nokii.

    zgadzam się z tobą nokia nawet nowy model kosztujacy prawie 2k, n8-00
    niestety nie ma zdjec dobrych jakosciowo

    > No, to oglądanie filmów na takim ekraniku to można skomentować dużym
    > przymrożeniem oka.

    właczasz film na telefonie a leci na 55 calach ledowego samsunga , a
    wszystko bezprzewodowo się łączy przez sieec
    wifi to miałem na myśli, bo na malym ekranie to nie za bardzo, to masz
    rację, tym samym telefonem mozesz sterowac
    sobie telvizorem samsunga, czyli robi za pilota telefon kominikujac sie
    przez siec wifi

    czyli jestes na pietrze swojego domu, zapomnialem sgasic televizor robisz to
    z poziomu telefonu

    przyjdzie rodzina chcesz pokazac zdjecia, klikasz na telefon przesuwajac
    palce, a on wyswietla zdjecia na
    led 55 cali. Albo uruchamiasz slideschow

    dziecko nie chce jesc uruchamiam youtuba
    piosenkę veo veo i juz je ze smakiem :)

    > Gry - raczej też nie zastąpi konsoli czy kompa, a poza tym gierki są i w
    > takim telefonie za 200 zł.

    telefon ten robi zdecydowanie lepsze zdjęcia niz
    na wakacje kupiłem w usa nowy aparat za 200USD do zdjęc

    Aparat Casio Ultra Slim exilim ex-z29 z 4GB
    zrobilem tylko na wyjezdzie kilka zdjęc, chętnie sprzedam ci go za 200zł
    komplet ladowarka aku, aparat, kable itp

    sprzedam bo robi gorsze zdjecia niz moj telefon jak chcesz pisz na priv
    aparat zupelnie nowy brak sladow uzywania

    ponadto noszenie w kieszeniu i telefonu i aparatu i portfela i kluczyków :)
    masakra

    > No, akurat do tego monitoringu domu nie potrafię się odnieść, Być może
    > jest coś w zastępstwie i za parę groszy, ale niekoniecznie.

    nie za bardzo, ale nawet jak to niewiele tanszy telefon z androidem,

    > Emaile można edytować i w dużo tańszym telefonie.
    tak na noki e52 na tak malym ekranie, ze krew moze zalac czlowieka, te tanie
    maja za niska rozdzielczosc
    to rozsadnej pracy, ten telefon ma rozdzielczosc 800x480
    pierwsze windowsy pracowaly na 640x480

    > O jakosci dźwięku w prowadzonych rozmowach na tej Nokii lepiej nie
    > wspominać..

    co do noki to prawda, moja byla 6 x w serwisie, az po reklamacji do nokia
    polska
    dostalem nową, sprzedałem i kupilem telefon z androidem, chciaz nie miałem
    przekonania ,
    jednak ten system to bardzo duza przewaga nad symbianem stosowanym w nokiach

    > Nie ważne ile ja dałem za laptopa, zapytaj raczej ile dałem za swój
    > telefon i o to czy ten "tani" za 1050 ma aż takie bajery żeby za niego
    > trzeba było przeplacać.

    to nie jest przepłacanie to jest narzędzie pracy, zgrabne mieszczące się
    marynarce, przy okazji mające wiele
    dodatkowtych funkcjonalności

    np
    Ostatnio wykorzystałem ekran HTC jako monitor,

    logując się na server, postawiłem obok komputera
    do ktorego nie było montora, wziąłem tradycyjna klawiaturę
    i szybko zrobiłem co miałem zrobić.

    tak więc są ludzie na swiecie, którym takie telefonu bardzo ułatwiają
    pracę, oszczedzaja czas
    i egzystowanie, niekoniecznie to będziesz ty.

    pozdrawiam