  • 1. Data: 2011-05-27 16:49:09
    Temat: Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
    Od: "adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Potrzebuję baterii do telefonu MyPhone 8810 TV.
    Niestety w sklepach i w internecie nie ma ich w sprzedaży.
    Producent też nie posiada takich baterii.
    Mógłby ktoś mi pomóc w zakupie baterii (wie gdzie można kupić) w Łodzi
    lub ew za pobraniem przez kuriera, pocztę, i.t.p.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-05-27 17:19:19
    Temat: Re: Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 May 2011 18:49:09 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    > Mógłby ktoś mi pomóc w zakupie baterii (wie gdzie można kupić) w Łodzi
    > lub ew za pobraniem przez kuriera, pocztę, i.t.p.

    W Chinach..
    Jaki produkt kupiłeś, takie masz wsparcie techniczne i dostęp do części.
    Jedyną nadzieją jest to, że większość tego badziewia pracuje na bateriach
    zerżniętych z Nokii, bo żółte kopiują te baterie na potęgę i nie opłaca im
    się projektować swoich, więc montują to wszędzie, w kamerkach,
    odtwarzaczach i wszystkim innym, łącznie z własnymi telefonami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2011-05-27 18:59:21
    Od: "adam" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Kamiński aka Jan Strybyszewski

    > zerżniętych z Nokii, bo żółte kopiują te baterie na potęgę

    czyli od jakiego modelu Nokii ??
    Się kupi, tylko trzeba wiedzieć jaką.

    Na taki tel. było mnie wtedy stać.
    Był dobry jak na moje potrzeby.
    Nie było wtedy takiego tel. jak np. Samsung duoz GT-B 7722.

    Adam

  • 4. Data: 2011-05-27 19:35:31
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał:

    > czyli od jakiego modelu Nokii ??

    Z tego co pamiętam, jak jeszcze handlowałem myPhonami, to powinna pasować od
    nokii 6300. Podejdź do najbliższego komisu/serwisu i sprawdź.

  • 5. Data: 2011-05-27 19:49:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mógłby ktoś mi pomóc w zakupie baterii (wie gdzie można kupić) w Łodzi
    > lub ew za pobraniem przez kuriera, pocztę, i.t.p.

    popytaj sprzedawców allegrowych
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=352&de
    scription=1&string=myphon%2A

  • 6. Data: 2011-05-27 20:27:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > popytaj sprzedawców allegrowych

    Mhm...
    Do Wigilii daleko, a tylko wtedy bydło mówi ludzkim głosem.
    W pozostałe dni wygląda to mniej więcej tak:

    "Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:

    czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
    ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?
    jakieś wady nie wymienione w opisie?
    czy akcesoria są oryginalne?
    masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?
    podeślij więcej fotek na ...

    I co dostaję?

    (...) Proszę czytać opis aukcji - tam jest wszystko napisane.(...)

    (...) Nie mam nic z niżej wymienionych, nie daje żadnej gwarancji, nie
    mam pudełka, ładowarka jest od nokii telefon jest przywieziony z anglii,
    jak by były jakieś wady wymieniłbym je w opisie i nie sprzedam Ci tego
    telefonu bo za bardzo zrzędzisz już na starcie.(...)

    (...) Kradziony nie jest, ale za to wlasnie ze strasznie dupe zawracasz
    i doszukujesz sie dziury w dupie nie przedam Ci go, chcesz pudełko i
    gwarancje niesetety musisz wybulić 1200zł(...)"

    http://groups.google.com/group/alt.pl.allegro/browse
    _thread/thread/86220659ba471093

    JoteR

  • 7. Data: 2011-05-27 21:40:37
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 27 05 2011 19:19, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Jedyną nadzieją jest to, że większość tego badziewia pracuje na bateriach

    Ta bateria będzie więcej kosztować niż ten myPhone ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 8. Data: 2011-05-27 22:24:12
    Od: "sułtan kosmitów" <a...@s...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in news:irp1gm$k0v$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    >
    > czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
    > ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?

    I bardzo dobrze, tepy fiucie. Tez mnie tacy kretyni jak ty wkurwiaja.
    Wystawiam cos, opisuje co jest w zestawie i zawsze sie znajdzie jakis debil
    ktory bedzie wypytywal o cos co jest juz napisane. A wiec kurwa idioto wbij
    sobie do swojej tepej pizdy:

    > czy jest karta gwarancyjna i rachunek?

    A jest coś napisane o karcie i rachunku? Skoro nie ma to NIE.

    > ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?

    A napisalem ze udzielam gwarancji? Skoro nie napisalem to nie udzielam.

    > czy akcesoria są oryginalne?

    A napisane ze sa nieoryginalne tepy fiucie?

    > masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?

    A masz napisane ze jest? Jak nie to znaczy ze NIE downie.

    > podeślij więcej fotek na ...

    Zrob mi gale z polykiem, nie jestes kurwa na bazarze, bierzesz albo
    wypierdalaj

    aha i jeszcze sie kurwa koniecznie zapytaj czy jest odbior osobisty mimo,
    ze masz zaznaczona tylko wysylke.

  • 9. Data: 2011-05-28 13:33:44
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

    W dniu 2011-05-28 00:24, sułtan kosmitów pisze:

> [...]
    > wypierdalaj
    >
    > aha i jeszcze sie kurwa koniecznie zapytaj czy jest odbior osobisty mimo,

    Twoj stary mogl podac matce do geby z polykiem a nie do pizdy ty tepaku.

  • 10. Data: 2011-05-29 10:12:06
    Od: "adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co pamiętam, jak jeszcze handlowałem myPhonami, to powinna pasować
    > od nokii 6300. Podejdź do najbliższego komisu/serwisu i sprawdź.

    Kupiłem tą baterię. Wymiarami trochę mniejsza ale po "dopasowaniu" trzyma
    się swojego miejsca.
    Telefon działa.
    Dziękuje za pomoc.

    Pozdrawiam