  • 1. Data: 2011-05-28 15:54:29
    Temat: Android - blokowanie klawisza Power
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Posiadam Samsunga Galaxy S. Czesto zdarza sie, ze gdy siadam z telefonem
    w kieszeni dociskany jest przycisk Power co skutkuje
    zresetowaniem telefonu. Szukalem jakiejs aplikacji, ktora zablokowalaby
    mozliwosc restartu telefonu przez dluzsze przytrzymanie tego guzika ale
    tez guzik znalazlem. Czy znacie tego typu aplikacje lub patent
    zapobiegajacy aktywacji tego "ficzera"?
    Pozdrawiam.....Rafal

  • 2. Data: 2011-05-29 13:08:06
    Temat: Re: Android - blokowanie klawisza Power
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal
    > Posiadam Samsunga Galaxy S. Czesto zdarza sie, ze gdy siadam z telefonem w
    > kieszeni dociskany jest przycisk Power co skutkuje
    > zresetowaniem telefonu.

    Aby zresetowac sluchawke trzeba naciskac na power przez jakies 5 sekund!
    Prosta aplikacja wiec raczej tego nie zalatwisz. IMHO to dobrze, ze dziala
    cos, co w razie problemów pozwoli na reset aparatu...

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-05-29 14:47:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-29 15:08, Maciek. wrote:
> [...]
    > Prosta aplikacja wiec raczej tego nie zalatwisz. IMHO to dobrze, ze
    > dziala cos, co w razie problemów pozwoli na reset aparatu...

    Tak sie wlasnie dzieje, siadam z telefonem w kieszeni i za chwile slysze
    radosny dzwiek playowego brandingu...
    W tym wypadku wolabym jednak wyjac baterie niz miec nieprzewidziane
    restarty.

  • 4. Data: 2011-05-29 15:08:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "atm" napisał:

    > Tak sie wlasnie dzieje, siadam z telefonem w kieszeni i za chwile slysze
    > radosny dzwiek playowego brandingu...
    > W tym wypadku wolabym jednak wyjac baterie niz miec nieprzewidziane
    > restarty.

    A nie wolałbyś kupić koszulkę z kieszenią na (za przeproszeniem) piersi?

    JoteR

  • 5. Data: 2011-05-29 15:30:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-29 17:08, JoteR wrote:

    > A nie wolałbyś kupić koszulkę z kieszenią na (za przeproszeniem) piersi?
    >
    > JoteR

    Mam gumowe gatki na SGSa ale nie lubie nosic szpeja elektronicznego w
    tysiacu prezerwatywek a pozniej i tak sprzedac za grosze poniewaz
    bedzie przeterminowany technologicznie.
    Ogolnie jestem rozczarowany coraz nowszymi "osiegnieciami" techniki.
    Co jakis czas wychodzi kolejny kwiatek. Wczoraj na przyklad wzialem dwa
    telefony, zeby porownac Ovi maps do Sygica. Sygic po 20km tragicznie
    zwolnil odswiezanie ekranu co uniwmozliwilo jakakolwiek nawigacje. Nie
    instalowalem w telefonie tysiaca aplikacji, nie robilem tysiaca sztuczek
    z systemem... Nie wiem, obecnie przeinstalowalem Sygica i sprawdze czy
    to cos poprawilo. Ovi wypadl znacznie lepiej. Jak dla mnie jest bardziej
    intuicyjny, widok rowniez do mnie bardziej przemawia. Zaleta dla mnie
    jest takze widok plaski, gdzie nazwy ulic sa wpisane jak na papierowych
    mapach a nie w dymkach, dodatkowo wazniejsze drogi sa pociagniete na
    zolto a nie jak w Sygic wszystkie na bialo (pomijam autostrady, mam na
    mysli osiedlowe).

  • 6. Data: 2011-05-29 21:00:16
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    atm wrote:
> [...]
    > przytrzymanie tego guzika ale tez guzik znalazlem. Czy znacie
    > tego typu aplikacje lub patent zapobiegajacy aktywacji tego

    Nie jestem zorientowany w rozwiazaniach Samsunga,
    ale obawiam sie ze to przypadlosc zwiazana z tym, jak
    Samsung zmodyfikowal sobie Androida, ze i nic z tym
    nie zrobisz.

    W zwiazku z tym watkiem przeprowadzilem maly test
    na dwóch HTC do których mam dostep (Desire oraz
    Desire Z), klawisz "power" mozesz do woli naciskac,
    co najwyzej ekran sie podswietli na krótko. Do tego
    by telefon wylaczyc (w HTC) telefon musi byc w stanie
    "odblokowanym": Co zapobiega problemowi takiemu
    jak Twój, tj. przypadkowemu wylaczaniu telefonu.

    Szukales "w markecie" laty na ta przypadlosc?

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 7. Data: 2011-05-29 21:14:29
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > "odblokowanym": Co zapobiega problemowi takiemu
    > jak Twój, tj. przypadkowemu wylaczaniu telefonu.
    >
    > Szukales "w markecie" laty na ta przypadlosc?

    Dziekuje za info i test. Szukalem aplikacji, ktora rozwiazalaby ten
    problem jednak bez powodzenia.

  • 8. Data: 2011-05-30 07:59:22
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Co jakis czas wychodzi kolejny kwiatek. Wczoraj na przyklad wzialem dwa
    > telefony, zeby porownac Ovi maps do Sygica.

    Piszesz o zwyklym Sygicu? To zainteresuj sie Sygicem Aura :)

    X.

  • 9. Data: 2011-05-30 08:02:48
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci grup
    > Dziekuje za info i test. Szukalem aplikacji, ktora rozwiazalaby ten problem
    > jednak bez powodzenia.

    Dziwne. W moim Galaxy S (Rom XWJSD) przytrzymanie power przy zablokowanym
    symbolem ekranie nie powoduje niczego (a dokladnie powoduje wygaszenie ekranu po
    5 sekundach). Sprawdzales blokade telefonu pin/symbol?

    X.

  • 10. Data: 2011-05-30 08:56:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-30 09:59, Mariusz Wozniak wrote:
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Piszesz o zwyklym Sygicu? To zainteresuj sie Sygicem Aura :)
    >
    > X.

    Niesprecyzowalem, mam na mysli Aure oczywiscie. Co ciekawe po ostatnim
    update to juz nie jest Aura a jedynie Sygic. W markecie rowniez nie ma
    Sygic Aura.