  • 11. Data: 2009-11-27 09:44:44
    Temat: Re: Samowyzwalacz.pl - nowy blog o fotografii
    Od: Wicher <w...@s...pl>

    > Nie wiem, czy autor ma pozwolenia na kopiowanie zdjęć - ale na kilku, do
    > oryginałów których zajrzałem, jest wyraźnie zaznaczone copyright. Na

    Eeee, wyglada na to, że zrobiłem błąd linkując do oryginału, zamiast
    podawać samego autora - wtedy nikomu nie chciałoby się szukać :P

    Pozdrawiam,
    Wicher

  • 12. Data: 2009-11-27 10:41:08
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Wicher pisze:

    > Eeee, wyglada na to, że zrobiłem błąd linkując do oryginału, zamiast
    > podawać samego autora - wtedy nikomu nie chciałoby się szukać :P
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wicher
    i to mówi ktoś, kto chce uczyć innych fotografii..... ręce opadają....
    większość zdjęć najprawdopodobniej ukradłeś z flickra, część z nich
    umieściłeś w negatywnym kontekście, zdaje się że nie informując nawet
    autorów o wykorzystaniu ich utworów....
    skoro innych chcesz pouczać, to może wrzuć tam własne dzieła mistrzu ?

  • 13. Data: 2009-11-27 10:47:14
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Podoba mi sie kompozycja i wyglad strony.

    Wyglada przejrzyscie, czysto i konkretnie.

    Milo sie ja przeglada.

    Gratz dla autora za to.

    Od strony merytorycznej nie oceniam, nie czuje sie na silach ani nie mam
    checi.

    Moze tylko napisze, ze podoba mi sie, ze autor poruszyl zagadnienia, ktore
    na wstepie moga zainteresowac wielu poczatkujacych.

    Tu tez gratz dla autora.

    Polon

  • 14. Data: 2009-11-27 10:48:50
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Ludzie pisza, ze wykorzystales prace innych fotografow...

    To niezbyt ladnie nie da sie ukryc...

    Polon

  • 15. Data: 2009-11-27 14:03:28
    Od: Wicher <w...@s...pl>

    > i to mówi ktoś, kto chce uczyć innych fotografii..... ręce opadają....

    To miał być żart wskazujący na to, ze robię _więcej_, niż inni
    korzystając ze zdjęć w internecie. Ale skoro jesteś taki poważny...
    Uwierz mi, że zaoszczędziłbym sobie roboty nie podając źródła i nie
    linkując.

    > większość zdjęć najprawdopodobniej ukradłeś z flickra, część  z nich

    A Google ukradło prawie cały internet! :O

    Ociupinkę się zagalopowałeś. Mam nadzieję, że słyszałeś o prawie
    cytatu i dozwolonego użytku? O celu edukacyjnym, polemice krytycznej i
    tworzeniu dzieł pochodnych? Tak się składa, że ta strona wpada w każdą
    z tych kategorii (w różnym stopniu). Przy okazji jeszcze raz
    podkreślam, że korzystam z cudzych zdjęć wtedy, kiedy nie mam wyboru i
    aby móc coś pokazać.

    > umieściłeś w negatywnym kontekście, zdaje się że nie informując nawet

    A to można być już tylko miłym? "Mam być szczery, czy miły?" (to chyba
    Mleczko powiedział). Przecież nikogo nie obrażam. Poddawanie zdjęć
    krytyce to podstawa nauki fotografowania!

    > skoro innych chcesz pouczać, to może wrzuć tam własne dzieła mistrzu ?

    Większość zdjęć na stronie jest mojego autorstwa (szczególnie tych
    kiepskich :P), w tym wszystkie niepodpisane. Przyjemniaczku.

    Pozdrawiam,
    Wicher

  • 16. Data: 2009-11-28 03:01:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-27, Wicher <w...@s...pl> wrote:
> [...]
    > tworzeniu dzieł pochodnych? Tak się składa, że ta strona wpada w każdą
    > z tych kategorii (w różnym stopniu). Przy okazji jeszcze raz

    Twoje strony nie załapują się na żadne "cele edukacyjne". Niektóre twoje
    strony od biedy załapują się na art. 29. u. 1. A co ma do użytku
    dozwolonego tworzenie dzieł pochodnych?

    > podkreślam, że korzystam z cudzych zdjęć wtedy, kiedy nie mam wyboru i
    > aby móc coś pokazać.

    Trzeba się cieszyć, że nie prowadzisz strony nt. radioodtwarzaczy
    samochodowych, czy jak należy to rozumieć?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2009-11-28 09:37:27
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Wicher pisze:

    > To miał być żart wskazujący na to, ze robię _więcej_, niż inni
    > korzystając ze zdjęć w internecie. et! :O
    >
    > Ociupinkę się zagalopowałeś.

    miałem nadzieję, że odrzucisz moje oskarżenia udowadniając, że
    poprosiłeś autorów o zgodę :(