  • 1. Data: 2012-05-07 21:27:18
    Temat: SGS2 - automatyczna regulacja jasności
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Przy ustawieniu:
    Ustawienia->Wyświetlacz->Jasność=Automatyczna jasność
    na dworze jest w miarę ok, ale w pomieszczeniach po zmroku ekran jest za
    ciemny. Wyłączone oszczędzanie energii ekranu.
    Natomiast ustawiając jasność na "nieautomatyczną" tylko daną wartość - w
    domu mogę ustawić żeby było ok, ale na dworze przy słońcu jest wtedy za
    ciemno (nie podnosi automatycznie jasności).
    Jak rozwiązać ten problem? Czy jest jakiś program (nazwa?) który dobrze
    reguluje jasność tzn. automatycznie ale z regulowanym poziomem
    minimalnym lub "podbiciem" (żeby w domu ekran był jaśniejszy niż na
    firmowej regulacji automatycznej)?
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2012-05-07 21:42:21
    Temat: Re: SGS2 - automatyczna regulacja jasności
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-07 21:27, Netx wrote:
> [...]
    > reguluje jasność tzn. automatycznie ale z regulowanym poziomem
    > minimalnym lub "podbiciem" (żeby w domu ekran był jaśniejszy niż na

    U mnie w zasadzie nie ma z tym problemu. W domu jest ok+ wg mnie
    minimalnie za jasno, natomiast na zewnatrz automatyczna regulacja
    daje z reguly maksa.
    Sugerowalbym sprawdzenie dwoch rzeczy:
    -update firmware
    -czy nie masz na ekranie folii marnej jakosci, przykrywajacej czujnik?
    czasem moze to powodowac dziwne zachowanie jasnosci

  • 3. Data: 2012-05-07 21:59:27
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2012-05-07 21:42, atm pisze:
    > U mnie w zasadzie nie ma z tym problemu. W domu jest ok+ wg mnie
    > minimalnie za jasno, natomiast na zewnatrz automatyczna regulacja
> [...]
    Dziękuję za odpowiedź. Mam Android 2.3.5, telefon niebrandowany - z
    Komputronik. Spróbuję znaleźć nowszy firmware, z tym że na razie nie
    chcę wersji Android 4.X

    > -czy nie masz na ekranie folii marnej jakosci, przykrywajacej czujnik?
    > czasem moze to powodowac dziwne zachowanie jasnosci

    Folii nie mam żadnej na telefonie (i nie chcę :).

  • 4. Data: 2012-05-07 22:10:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-07 21:59, Netx wrote:
    > Dziękuję za odpowiedź. Mam Android 2.3.5, telefon niebrandowany - z
    > Komputronik. Spróbuję znaleźć nowszy firmware, z tym że na razie nie
    > chcę wersji Android 4.X

    NIe pamietam, czy bylo cos pomiedzy 2.3.5 i 4.0. W kazdym razie u mnie
    na 2.3.5 nie bylo problemu zbyt ciemnego ekranu w pomieszczeniach.

    > Folii nie mam żadnej na telefonie (i nie chcę :).

    Ok, czyli ta przyczyna odpada.
    Czy problem istanial rowniez bezposrednio po hard resecie? Bo moze cos
    sie gryzie z oprogramowaniem czujnika.